Da li su ljudi cesto depresivni? Skloni depresiji koja s vremenom postane i sastavni dio njihovog zivota?!
nada je kurva. garant :) super mi je jedna poslovica, kad se tako čudim ljudima i nekim životnim problemima: zašto bi bilo jednostavno, kad može biti komplicirano?
baky • 18.06.2007. u 15:51
Ni ja ne mislim da je samoubojstvo kukavičluk. Stvarno treba imati muda tako nešto napraviti. Ili biti totalno lud. Meni je to potpuno neshvatljivo i ne mogu se uopće zamisliti u takvoj situaciji. No nikad ne reci nikad. Tko zna što sutra donosi.
Imao sam i ja jedan depresivan dio života. Sada kada na to gledam, baš mi se taj period čini kukavičkim u mom životu. Bio sam depresivan, a nisam se potrudio nešto poduzeti. Nisam si mogao pomoći ili možda nisam htio. Čak je tu bilo i elemenata autodestrukcije, ne u smislu nekog ranjavanja, boli ili tako nešto. Cijelo vrijeme si svjestan svog stanja, a nikako da se pokreneš. Depresija je zapravo bijeg od stvarnosti. U tom periodu i meni su se motale svakakve misli po glavi, pa i o samoubojstvima. Nisam razmišljao o tome da bih sebi oduzeo život, nego onako općenito mi ja padala ta tema na pamet. Nekako sam znao da ja ze to jednostavno nemam muda. Ali sam i znao da moja depresija nije bila toliko patološka da bi postala neizdrživa. Na neki način mi je tada i pasalo takvo stanje. Bijeg od stvarnosti.
I meni je žao samoubojica i ne osuđujem ih. Uvijek pomislim, što mora da se događalo u nečijoj glavi da nešto takvo napravi.
Sada ću ti reći nešto super pametno. Daj malo razmisli što te najviše muči, zbog čega si pomalo depresivan. Ako je to zaista ljubav, poduzmi nešto i nemoj odstupati od onoga što si zacrtaš. Nemoj previše ići u kompromise.
Jonasy • 19.06.2007. u 01:08
Bravo sad sam počeo razmišljati o samoubojstvu uslijed svega što mi se danas desilo. Baš i nisam izabrao pravi trenutak za čitanje tvog bloga. Inače sam i sam pomišjao u srednjoj na samoubojstvo jer sam peder. Podržavam takvo što i ne smatram to kukavičlukom. Život je stvar odabira.
Replay • 20.06.2007. u 01:43
ma treba i samoubojice razumijeti. nisu svi stabilne ličnosti da mogu podnijeti neki teret.
Rezzy • 20.06.2007. u 09:55
isto mišljenje kao moja frendica koja mi je pomagala u situacijama kada sam htjela učiniti taj "hrabri" korak...
to nema veze s hrabrošću..nikakve!
prošli tjedan mi se prijatelj ubio! ja mislim da je lud....pokoj mu duši..bezobrazno je da tak nešt govorim...al kad je tako...
za sve probleme ima riješenje..možda nam se u nekim trenucima čini da je situacija bezizlazna...ali uvijek postoji mali tračak nade..iako je kurva :)
treba se prihvatiti i voljeti onakav kakav jesi i živjeti punim plućima....ne obazirati se što drugi misle i govore!
p.s. sažaljevaju je! :)
Hani • 29.06.2007. u 14:46
ajd navrati do mene i valjda ce ti popravit blog,bas su glupi
Moj svijet • 03.07.2007. u 21:24
Cesto sam sebe zapitam je li u redu ovo sto osjecam?
Je li u redu to sto me privlace muskarci?
naravno da si normalan.
Bog voli sve ljude, a posebno one koji trpe.
tebi, čini mi se, slijede mučne borbe sa samim sobom.
jednostavno, samo faza priznavanja sebi, a kasnije i drugima.
kad uspiješ prihvatiti, bit ćeš puno sretniji i ispunjeniji.
ako ti zatreba zagrljaj i podrška, tu je jedna mala koja voli kišu.
:)
lost • 05.06.2007. u 20:05
Ne znam što bih ti pametno rekao. Kako sam i kod mene napisao, mislim da homoseksualnost nije normalna, ali ne u negativnom smislu. Ne mora biti niti u pozitivnom, jednostavno odstupa od normale. Isto kao što je nenormalno da netko npr. ima jako lijep glas ili da netko ima sposobnost pojesti 5 kremšnita odjednom.
Ono što si citirao onu curu, to i ja isto kažem, samo na malo manje poetski način: kao što sam se rodio kao homoseksualac, tako sam se isto mogao roditi i kao netko tko uživa da mu se netko posere u usta. Dakle, još sam dobro prošao.
Jonasy • 05.06.2007. u 22:21
Kiša pada vani, niski tlak malo stišće dušu :)
Koliko god da mrzim riječ "normalno", "prirodno" mi je još 800 puta gluplja. Naravno da je homoseksualnost prirodna! Koji ju je to čovjek izmislio, da bi bila neprirodna? Logika, pak, je ljudski izum, i logično je da se pare mužjak i ženka, u svrhu produljenja vrste. Logično, a ne prirodno. A naravno, što će biti logično, ovisi o tvojim početnim pretpostavkama, jer je logika isprazna sama po sebi. Tako da ništa u biti nije logično samo po sebi, nego potpuno počiva na onome u što osoba koja se logikom služi vjeruje. Logika je u biti skroz neprirodna. Valjda je više jasno kako uopće ne funkcionira u objašnjavanju života.
U srednjem se vijeku smatralo prirodnim da, kad top ispali tane, ono leti pravocrtno u zrak u smjeru u kojem je ispaljeno, pa onda kad potroši svoj "impetus" pada pravocrtno prema dolje. Svemoćna ljudska inteligencija. Razumijem da ti je teško, ali ne gubi vjeru! I meni se sve činilo tako jebeno neostvarivo, ali malo po malo, stvari dođu na svoje.
neki-drugi-baky • 06.06.2007. u 09:53
Ne znam šta da ti kažem. Postoji to nešto logično prirodno kao što su muškarac i žena, jer se ljudska vrsta treba razmnožavati radi opstanka. Svatko od nas nosi križ svoj, ali treba se rješiti tog križa. Ja se i dalje borim sa samim sobom. Mislim da se još borim jer sam dosta mlad (20g), pa ne znam šta želim od svog života, iako završavam faks i sljedeće bih se godine već trebao zaposliti, a ustvari ne znam što želim od svog života. A pogotovo ne znam šta želim od ljubavi, jer znam da moju ljubav koju osjećam nitko ne odobrava. I šta sad da napravim? Mogu se preseliti u drugu državu i pokušati živjeti "svoj" život. Svejedno postoji jedan veliki hendikep, ako budem u ljubavnoj vezi sa muškarcem kako ću ispuniti svoju želju za očinstvom ?!
Puno od nas ima tu želju, a kako ju ispuniti. Osim naravno posvajanjem, ali opet to neće biti "moje".
Mislim da homoseksualci imaju puno hendikepa nasprem heteroseksualaca, a nitko nam ne želi pomoći ili nam barem olakšati stvari.
blueeyedguy • 06.06.2007. u 13:07
U staroj Grčkoj je bilo "normalno" biti homoseksualac, tj. više biseksualac. Jer je većina muškaraca imala ženu i djecu, ali i "dečka". Možda bi se trebali vratiti u prošlost. Kaže se da ljudska vrsta evoulira i razvija sa godinama, ali meni se čini kao da se vračamo u stari vijek. Još ćemo doživjeti da se homiće pali na lomačama.
blueeyedguy • 06.06.2007. u 13:09
Dragi Čovječe,
heteroseksualka sam i ne mrzim homoseksualce, ali nije lijepo pročitati da netko tko ima homoseksualne sklonosti izjavljuje da su kočnice u životu "nekakvi" viši ciljevi, obitelj, odnosno muško - ženski savezi. Molim te nemoj koristiti epitete "nekakvi" jer je obitelj svidjelo se to nama ili ne, najuzvišeniji cilj koje ljudsko biće može postaviti i ostvariti u životu.
Ne zaboravi da si i ti u obitelji naučio sve što ti koristi i danas- hodati, pričati, držati žlicu u rukama..to nisi naučio sam, netko te je držao u naručju da osjetiš sigurnost dok si plakao kao dječak...razmisli malo o tome (i sjeti se djece bez roditelja). Nije u pitanju "nekakvo" produženje vrste tek da se svi nabacamo na hrpu, već iza toga stoji da su tvoj brat ili sestra (ako ih imaš) neprocijenjiva vrijednost i najkvalitetniji mogući prijatelji u tvom cijelom životu, a dolaze iz saveza koji se zove obitelj.
Da je homoseksualnost hendikep zbog gore navedenog jest, kao i slabost jer si joj se prepustio...sorry. Nemoj molim te sad okrenuti očima, ali ja bih rekla da Bog svakom daje križ(aljku) da vidi na koji način ćeš to riješiti da bi te mogao adekvatno nagraditi za rad,a ne da uživa u tome da ti svoj cijeli životni vijek grcaš u mukama i cmizdriš.
Kako god bilo teško u tvojoj koži jer si definitivno izgubljen i dezorjentiran, pa postavljaš sam sebi pitanje "da li je uredu da volim muškarca?" a voliš ga, kad unutar sebe čvrsto definiraš pitanje i daš mu odgovor, a nakon toga skupiš hrabrost da postaneš svoj čovjek,tek tada te neće zabrinjavati debate sa okolinom. Imat ćeš svog dečka koji će od prve prepoznati i zavoljeti ljepotu tvog bića.Vjeruj mi, učinit ćeš tako i uslugu onim ženama koje se potajno nadaju tvojoj ljubavi, a nije im jasno zbog čega ti ne prepoznaješ njihovu pa su možda (kud gadne) još i nesretne radi tebe...razmisli o tome.
Sretno!
MM • 08.06.2007. u 01:10
Ma zamisli ti ovu glupaču. "Bog svakom daje križ"?! Kakav je križ tebi dao, licemjerko?
Tko je ovdje uopće govorio išta protiv obitelji? Gdje? Ti si to prva spomenula, tko zna zašto. Možda ti imaš neki problem sa svojom obitelji?
Molim te nemoj koristiti zapovjedni ton kad se obraćaš drugim ljudima, jer oholost je smrtni grijeh, curo. A da te pitam, da li si umjerena u jelu i piću? Da li se šminkaš, npr., kad ideš van? Da li si se, ili se možda misliš, ševila prije braka? Da li si ikad prilikom ševe koristila kondom? I (pošto homoseksualnost zabranjuje jedino levitski zakonik, a ovo što slijedi jasno je zapovijeđeno u njemu) da li za vrijeme mjesečnice uredno odrađuješ svoju karantenu, izbjegavajući ikakav kontakt sa vanjskim svijetom jer si, po Božjim riječima, prljava u tom periodu?
Gdje je tvoja ljubav, sestro po Kristu? Bacaš ovdje kritike kao drvlje i kamenje, pogađaš ravno u srce, sa jasnom i neskrivenom zlobničkom namjerom, a onda licemjerno nježno dobacuješ "sorry." Da li si ti bez grijeha, sestro, da ti ikome ovdje nešto prodikuješ? Cijeli život se pitam gdje je Bog, kad evo, ti ga izgleda cijelo to vrijeme držiš za bradu?
Možda najbolji primjer tvog licemjerja je ono "... [kad] skupiš hrabrosti da postaneš svoj čovjek, tek tada te neće zabrinjavati debate s okolinom." - slatkiš totalni. Što ti ovdje radiš, ako tebe ne zanimaju debate s okolinom, a, licemjerko? Prvo kreneš debatirati o tome kako ispravno pisati o obitelji, a onda zaključiš kako, kad skupi hrabrosti i postane svoj čovjek, osobu više ne zanimaju debate s okolinom. Očito, dakle, ti niti imaš hrabrosti niti si svoja osoba.
No, bijeg u prekomjerno mudrovanje o dogmi religije je vrlo popularan oblik bježanja od stvarnosti i života. Suosjećam s tobom, sestro. Život je težak i puno je lakše ako daš nekom drugom da za tebe smisli sve odgovore. Suosjećaj i ti s nama, barem zato što si mi taj luksuz ne možemo priuštiti jer nas Majka Crkva ne želi u svom krilu. Barem ne kao onakve kakvi jesmo, a takvima, ako nas nije napravio Bog, onda tko je? Sotona? Prije mi se čini da je dotični napravio tvoju lajavu jezičinu.
Sretno, sestro! Neka ti Bog oprosti tvoje licemjerje, tvoju oholost, tvoju neprimjerenu, ničim izazvanu srdžbu i tvoj ignorantski prijezir spram svoje braće! Oprostio bih ti da nam barem pokušavaš pomoći, to bi bilo kršćanski, a ne da nam sudiš sa neke lažne moralne uzvisine.
P.S. Sorry, nečovječe, nisam mogao odoliti.
neki-drugi-baky • 08.06.2007. u 10:27
@MM: neznam da li ces jos doci na blog,ali evo da ostavim odgovor ;). Ej, ma mislim da si krivo protumacila neke stvari..da su moje kočnice nekakva obitelj, nekakav zakon??? (to zvuci kao da sam ljut na instituciju obitelji,da je ne priznajem, ne volim i da mi ne dopusta da normalno zivim jer sam ja kao homoseksualac..ili ne kuzim sto si htjela reci s time?)- a ne ne, to je proizaslo iz tvoje glave. Krivo si shvatila. Moja razmisljanja u svezi obitelji..pa bas sam suprotno pisao od svega sto si ti ostavila u komentaru - ja sam homoseksualac iako je meni ZAKON musko-zenski odnos, i to me muci na kraju krajeva. Zato sto taj zakon necu moci provoditi. Istina, mozda sam jedino krivo koristio taj epitet "nekakav"..al kad citam post zvuci mi dobro.."ipak je to nekakav zakon" = to je zakon. (i to ne osporavam,niti ne vrijedam).
I jos me nesto muci,citat : "Homoseksualnost je hendikep,kao i slabost jer sam joj se prepustio"- zvuci mi kao da sam imao izbora, mozes ovo a mozes i ono..nema tu izbora, to se mora shvatiti..ono sto volis,volis-nitko mi nije dosao i ponudio zelim li voljeti muskarce ili zene. Nema tu biranja, izbora-to je tako, kao sto i ti volis muskarce.
I ne zamjeram ti, ni ne ljutim se..ozbiljno ;). I vjerujem da je tebi to tesko shvatiti. Al bilo bi mi draze da si shvatila post:). pozdrav
@baky- ma nije bed
nečovjek • 08.06.2007. u 13:24
Dragi Baky,
kako ti nisam cura niti sestra, tako ti ne možeš znati točno o kakvom križu (težini) pričam sa čovjekom kojem sam uputila pismo, odnosno što mi je okrutno oduzeto kao vrlo maloj djevojčici i kako sam se nosila sa svojim životom. Ako me pitaš da li sam umjerena u jelu i piću, odgovorit ću ti kako itekako jesam i kako sam u prvih 17 godina svog života postila na način sa kojim se ti vjerojatno nikada nisi, niti se nećeš suočiti, a kamoli dobiti snagu da pojmiš o čemu ti pričam.
Pročitaj moj tekst još jednom, smisleno i pažljivo pa nam svima javi (kad stigneš) u kojem se točno redu teksta ja pozivam na religiju. Za razliku od tebe u svoje pismo unosim vlastite spoznaje i stavove do kojih sam došla samostalno razmišljajući vlastitom glavom, na njih nikada nisu utjecali roditelji, crkva ili društvo za šankom.
Stojim iza svojih riječi i stavova, ne bojim se života jer ga živim i zato sam svoj čovjek.
Stječem dojam se kao se na religiju pozivaš upravo ti, jer si bolje od mene informiran o detaljima levitskih zakonima kao i da ulaziš u kontradikciju sam sa sobom jer me prvo izvrijeđaš kako mi "sotona"(!!) daje lajavu jezičinu, da sam glupa i licemjerna, a nakon toga se polagano hladiš pa mi želiš sreću i savjetuješ da ne smijem mrziti svoju braću(?!) Hej!
Da me upoznaš bolje,
Ne idem u crkvu jer me ne interesira, mogu imati muškarca kojeg odaberem i on si kupuje sam kondome za seks samnom (o da, prije braka!!), ne jebem se kad imam menstruaciju jer mi tada ne paše- iako se to tebe ne bi trebalo ticati, sama plaćam svoje račune i donosim odluke o svom životu kojeg sama guram naprijed, ne pokrivam glavu rukama niti se skrivam od sebe, nastojim biti iskrena prema sebi pa sam tako iskrena i prema onima koje volim, ne vodim računa o tome što misle susjedi jer mi ne kupuju kruh, svaki dan sam našminkana i dotjerana jer volim izgledati lijepo i - radim na sebi. Zadovoljan?
Bilo bi super kad bi se okanio mržnje, agresivnosti i vulgarnosti jer to zaista ne priliči članovima homoseksualne populacije. Barem ja mislim da ne bi trebalo.
Nek ti primjer bude "nečovjek" je pročitao pismo sa razumijevanjem i shvatio poantu, a nije poslao vrući i odgovor kao navijač koji cipelari spolne ili rasne manjine po cesti, već se obratio meni pristojno kao gostu koji je u ovoj situaciji manjina, radi čega ću mu odgovoriti s dužnim poštovanjem.
MM • 08.06.2007. u 21:48
za "nečovjeka"
Drago sunce,
obradovao me tvoj odgovor, i navukao mi je osmijeh na lice jer mi je drago što sam se obratila pametnom dečku (muškarcu) koji je shvatio gdje je kvaka.Zakon je zakon, a "nekakav" ipak može zvučati kao bilo kakav.
Možda sam krivo protumačila ton tvog pisma, ali u njemu se sporna riječ ponavljala u par redaka tako da sam stekla dojam da ti je sve to nametnuto i da te koči u životu jer ti nabija normu koju ne možeš ispunjavati, da je to nešto što nam svima lebdi nad glavom i ometa radio valove. Samo zato sam ti napisala pismo.
Loše si me citirao.
Kad sam ti napisala kakvo je moje viđenje vrijednosti obitelji u našim životima točno ispod toga u tekstu je sljedilo citiram - "Da je homoseksualnost hendikep zbog GORE NAVEDENOG jest, kao i slabost jer si joj se prepustio...sorry." pročitaj si još jednom od početka do kraja.
Nigdje nisam pisala da je to (neki općeniti ili mentalni) hendikep zbog kojih te treba strpati u ludnicu kako se stječe dojam iz tvog citata, već je neosporan hendikep u kontekstu pitanja jednog dijela tvog pisma o kojima smo razgovarali ti i ja, koje ti se postavlja u ovom periodu tvog života, a zove se je "što je sa obitelji?" To si i sam priznao, da si spriječen i onemogućen ostvariti takvo nešto.
Nemoj me mrziti što imam stav da je homoseksualizam vrsta slabosti, ali svakako nije jedina i najveća slabost koja postoji u čovjeku. Oprosti ako te vrijeđa moje mišljenje jer sam uletila u raspravu i sad ispada da te vrijeđam i pljujem ( što nije istina).To je moje mišljenje koje ne želim povlačiti i kvit.
Mogu shvatiti da su ti muškarci lijepši i bolji od žena.Ali ne razumijem onda zbog čega patiš i postavljaš pitanja da li te netko može voljeti kao homoseksualca. Pa može tvoj dečko. Imaš svu slobodu da si kreiraš sreću kako želiš. Ako ti se sviđa muškarac zašto hrabro ne odeš sa njime? Ako želiš imati savez sa ženom budi snažan i pronađi ljepotu u njenom biću. Žene ju ipak imaju bez obzira što ti se čine daleke i nezanimljive. Ovako se vrtiš u začaranom krugu, varaš sebe, varaš ostale i imaš konflikte u sebi zbog kojih si neodlučan.
Interesiralo bi me tvoje mišljenje, barem par razloga, zašto ti osobno smatraš da je muško - ženski savez viši zakon koji ima posebnu težinu, osim glavnog razloga što mogu biološki dobiti dijete?
Isto tako bih voljela znati što bih ti točno učinio da ti simpatična cura sutra u podne, pred dućanom u kvartu, iskreno izjavi svoju ljubav koja traje jako - jako dugo prema tebi?
Željela sam ti samo reći da ti ne preostaje ništa drugo osim da učiniš sebe sretnim na neki drugi način. Kad postaneš svoj čovjek onda se vjeruj mi, nećeš dovoditi u situacije da postavljaš pitanja drugima o sebi "ljudi da li sam ja normalan ili ne?" jer ćeš znati da je ono što radiš ispravno za tebe.
Slijedi svoju sretnu zvijezdu, ja te volim i pozdravljam!
MM • 09.06.2007. u 01:32
Svaka čast MM... Slažem se sa tobom u vezi za pitanje biti svoj čovjek! Ne smatram da je homoseksualnost slabost, ali što se tiće obitelji je! Meni jedino kod homoseksualnosti je problem nerazumijevanja, diskriminacije i neprihvaćanja! Pozdrav!
spotty85 • 10.06.2007. u 13:52
Dragi Spotty,
Moj dobar prijatelj nema niti 35 godina, a već 15 godina živi samostalno sa svojim muškim partnerom. Ne interesira ga diskriminacija jer ne diskriminira sebe, pa ga prema tome ni drugi ne diskriminiraju, nerazumijevanje okoline jer prvenstveno razumije što želi svog života, kao ni neprihvaćanje ostalih jer ga prihvaćaju samo oni koji ga mogu podržati - to su ujedino ljudi koji su mu pokazali da su vrijedni toga da budu prisutni u njegovom životu...ima ih dosta vjeruj mi.
Da su homoseksualci kojim slučajem "slabi" u što se tiče obitelji onda bi vjerojatno bili heteroseksualci jer ne bi mogli popustiti naletima svojih želja, nastojanja, sviđanja ili naklonjenosti koje ipak dolaze u paketu sa ženom-to je neizbježno.
Prije bih onda rekla da na žalost, homoseksualno biće ima trajni nedostatak, nemogućnost da ostvari obitelj o kakvoj pričamo jer ne može ostvariti tradicionalni postav obitelji s muškarcem.To je činjenica, a nikako uvreda ili omalovažavanje.
Ako razmisliš malo bolje, gore sam ti navela lijepi primjer kako se od tog nedostatka klasične obitelji može napraviti lijepa prednost u kojoj ćete biti dosljedni sebi.
Ili, niži primjer gdje cijeli život u sebi plačeš i čezneš za nekim i nečim drugim, dok držiš svoj labavi paravan (ženu i djecu) da te slučajno ne pokvasi kiša i ne zaprlja blato.
Razmisli koliko dobro poznaš sebe, a koliko prihvaćaš sebe u ovom periodu svog života.
Iskreno te i od srca pozdravljam!
MM • 11.06.2007. u 01:05
Draga MM,
Prije svega, imaš pravo. Izgubio sam živce na tvoj komentar i napisao svoj odgovor u valu neskrivene ljutnje. Nekad znam tako izgubiti kontrolu pa se na kraju sam poserem dovoljno dobro, da ti nisi uopće ni trebala pisati nikakav svoj ovako tipično patronizirajući odgovor. Ali vidim da ni ti nisi mogla odoliti doći svojoj posrnuloj braći udijeliti još jedan savjet sa svoje moralne uzvisine. Dobro.
Ispričavam se zbog pretjerivanja u crkvenom napadu. U biti mi je najviše žao jer sam se stvarno nadao da će te to izbaciti iz takta, ali eto... Ipak ti već jesi grešna žena i nosiš se s tim :)
Uglavnom, ukratko, ti nemaš pojma o čemu pričaš i to je valjda svima ovdje jasno. Napisao sam ti prvo bio cijeli odgovor, referirao se na sve i svašta, ali sam zaključio da se objavljivanjem toga samo sramotim, spuštam na tvoju razinu. Pa sam ga obrisao u korist ovog ovdje.
Pozdrav, sestro, uz pitanje iz mojeg prošlog komentara na koje si izbjegla odgovoriti: a gdje je ljubav?
neki-drugi-baky • 11.06.2007. u 10:10
Steta sto pisane stvari mogu zvucati tako dvosmisleno. I mozemo se tako rabacivati rijecima i pisati sto godina. U stvari vazno je kako si interpretiras post, i kako protumacis taj "ton" pisma. A to mozes na vise nacina. To je jedan od razloga zasto bas ne volim poruke i pisanje - dvosmislenost. Vise volim razgovor (odmah se mogu objasniti neke stvari i srezati u pocetku :). Al tu smo gdje jesmo ;)
Uh, teska si mi pitanja postavila :). Ovako,necu ti odgovarati nekim filozofski teskim odgovorima ili se razbacivati umjetnickim frazama ;), odgovoriti cu ti onako jednostavno laički. Zasto smatram da je muško-ženski savez zakon? S jedne strane muskarac s druge strane zena = novi zivot, dijete (obitelj - osnova zivota), zakon prirode. Zatim i ti neki vjerski razlozi..al o vjeri nec pisati ( jer svatko vjeru dozivljava na svoj nacin).
"Ljudi da li sam ja normalan ili ne?" - uvijek ponavljam i uvjeren sam u to da sam normalan, da normalniji nemogu biti:). Nista mi ne fali, osim straha od razocaranja i odbacenosti. Zato nisam out. Da nebih izgubio meni neke drage ljude. A nevidim ni razlog sto bih s time dobio. Osim ciste savjesti da ne skrivam vise "mracnu" tajnu pred bliznjima.
Ma neznam,konfuzija u mojoj glavi..nekad neznam vise sto mislim, neznam ustvari sto pametno da ti napisem, odgovorim..nezelim pisati neke stvari iza kojih mozda niti sam sigurno ne stojim. Ova je tema jos uvijek preteska za mene.
Jednom sam pricao s prijateljem o homoseksualnosti..(naravno on nezna za mene),i rekao je nesto u stilu: da koliko god mi pricali o tome, ali da je homoseksualnost nekakav poremecaj..sto neznaci da je to lose, npr. poput dijabetesa. Ljudi zive sa raznim poremecajima.
U cemu je ustvari moja kocnica..bas taj strah da cu razocarati svoje roditelje,svoje prijatelje i svoje bliznje. Danas nije lako doci i reci ja sam homoseksualc (u sredini u kakvoj zivimo). Strah me da cu biti odbacen od iste strane i to nebi mogao podnijeti. Volim kada me ljudi prihvacaju ovakvog kakav jesam sada, pomalo sam egoista i nevolim razocaranja.
A sto bi napravio za curu koja bi mi izjavila svoju ljubav? A bio bi idiot, eto sto..nebih joj rekao sa sam homoseksualac to sigurno. Izmislio bih nekakav glupi razlog zbog radi cega nebih mogao biti sa njom i povrijedio je (no bilo koji razlog kazes, pa cak i istinu, povrijedenost nemozes izbjeci). Jednu stvar znam..koliko mi god godila njena paznja i to sto je zainteresirana za mene ne bih je navlacio. Jer prosao sam to. A na greskama se uci,navodno.
p.s.nije da cemo si sad dijeliti komplimente tu, ali vjerujem da si jako interesantna i pametna osoba koja stoji iza svojih stavova (zakljucio sam to vec na temelju tvog prvog komentara, drugi mi je samo potvrdio). Samo se nadam da ne "prepisujes iz knjige" vec da stvarno to zivis i tako osjecas. Lijep pozdrav
nečovjek • 11.06.2007. u 14:28
Draga MM,
imaš pravo što se tiće obitelji, ali velika većina popusti pod pritiscima obitelji i ostalih nazovimo ih običaja... npr. brak homoseksualca i djevojke.. itd. Mislim ako se tu takva osoba osjeća dobro i ako je pronašla "mir" i skrasila se to je meni super!
Što se tiće mene; ja sam imao problema sa svojom homoseksualnošću nekih 4 godina dok sam svašta pokušavao sam da ne budem kao gay.. Jednostavno, nisam se prihvaćao... Onda naravno malo postaneš odrasliji i moram priznati da nakon što sam se outao roditeljima i prijateljima koji su zaslužili da znaju za mene da mi je mnogo bolje.. Bar zasad (jer se moji roditelji nadaju i dalje da ću imati ženu).. Ali moram priznati da mrzim lagati i jednostavno nisam mogao više govoriti pred roditeljima o x curi/ama i prijateljima s kojima sam doslovno kao brat... I pao mi je kamen sa srca kada sam im rekao...
Htio sam reći da mi je žao diskriminacije homoseksualaca u društvu jer i oni su ljudi! A ponašaju se neki prema njima kao da su najveći ološ - a recimo prema ubojicama npr. se tako niti ne ponašaju!
Ali, s druge strane svačija osobnost tj.seks.opredjeljenost se ne tiće drugih.. Ali homoseksualnost nije samo seks.oprijedjeljenost već je i način života takve osobe.. I jedino za što bih se ja borio da se osvjeste ljudi da postoji i takav način života!
Eto toliko od mene draga MM...
Volim čitati komentare jer su jakoo dobri..
Ako su često na internetu volio bih i da popričamo!
Pozdrav, Spotty
@ Nečovjek - znam kako ti je.. strah od odbijanja je grozan! ja sam imao sreću da me dosad nitko nije odbio jer su mi rekli: "Ti si (u ovom slučaju) Spotty i homoseksualnost je samo dio tebe i to je tvoja stvar! Drago mi je da si mi se povjerio!" Pozdrav!
spotty85 • 11.06.2007. u 15:23
nečovječe, ako te tješi, da meni neka cura izjavi ljubav, ni ja ne bih mogla biti s njom. :)
znaš, upoznala sam dosta homoseksualaca.
jedan mi je baš rekao: "moja seksualna orijentacija je samo jedan mali dio mene, ja sam puno više od toga"
i nemoj se nikad sramiti onoga što jesi!
nikad!
divan si :)
lost • 11.06.2007. u 15:27
Ja mislim da je u redu biti gay zato što je to Bog odredio za nas!! ako Bog upravlja svim svijetom tako je i odlučio da ćemo mi biti gay!! biti gay ne znači biti loš čovijek!! svatko zaslužuje da voli i da ga se voli pa tako i homoseksualci!! podržavam i tebe i sve druge homoseksualce u potpunosti!!
gay,so what??!?! • 11.06.2007. u 16:12
Dobro jutro pospanko Gay, so what?!,,
ko to određuje i gdje to piše? Ti još ne kužiš da cijelo vrijeme sam rasteš i upravljaš vlastiti svijet, pa ako si se zapečatio sa današnjim datumom bit će ti super za 20 godina.
Baky,
neću ti odgovoriti na pitanje jer ne posjeduješ kapacitet da bi primio odgovor, i što je najgore potrošio si vrijeme, a da nikome nisi dao poticaj nego obeshrabrenje - vidi gore šta si napisao. Kad tražiš da te ispoštuju, onda moraš ispoštovati prvi. Umjesto da si odgovorio na ključno pitanje, u kojem redu teksta sam se "pozvala na religiju" radi koje si dobio živčani slom, ti si povlačio vodu i brisao za sobom. Ne obraćaj mi se više.
MM • 11.06.2007. u 20:12
awww.meni MM nije niš odg :(
spotty85 • 11.06.2007. u 22:29
"za nečovjeka"
Komunikacija je vrlo zajebana stvar i može voditi katastrofi pogotovo ako nisi čist sa sobom.
Još uvijek ne znaš odgovoriti na pitanje u čemu je bit muško-ženskog odnosa ako je on zakon svih zakona radi kojeg si plakao, tvoja nedokučiva zvijezda, osim što si opet drljao sa imenicama i znacima jednakosti, pa si opet ponovio ono što si ponovio.
On je za tebe velika i teška nepoznanica pa bi bilo bolje da ubuduće ne pišeš o njoj i ne dovodiš sebe u stanje očaja radi nedostatka istog jer ono o čemu nemaš pojam ne može ti nedostajati.
Sunce moje milo, odgovorit ćemo ovaj put skupa u glas, a onda svatko na svoju stranu.
Muško-ženski savez, ima težinu i vrijednost jer se u njemu spajaju dva ista i dva potpuno drugačija bića (razmisli samo koliko smo različiti ti i ja)., time pokazuju tebi i meni, kako izgleda prihvaćanje i nadilaženje razlika u vrlo složenom odnosu kroz poštivanje i suradnju.
Kako muškarac i žena kroz taj odnos trajno zadržavaju svoje različite prirode, u čemu se vidi žestoka ljepota.., prema tome je i održavanje opstanka njihovog saveza mnogo, mnogo zahtjevniji zadatak, upravo radi toga je i cilj brilijantan. Zato je to viši odnos.
Hvala na komplimentu, lijepo je čuti da si kroz pisma osjetio moje misli, osjećaje i vrijeme namjenjeno upravo tebi. Da li to onda ipak znači da sam ti se obratila isključivo iz svog srca?
Ne čitam knjige.
Lijepi pozdrav i tebi
MM • 12.06.2007. u 01:54
Dobri Spotty
zečiću moj, ko te diskriminirao da ga ja istučem po guzi!
Lijepo je da si obavijestio sve one koji to trebaju znati, jer ovako ne radiš pomutnju u odnosima, odnosno mirno pajkiš i tako otvaraš put svojoj srodnoj duši da te lakše nađe. Kužiš? To je hrabrost mali moj, zato ćemo ti i ja na palačinke.
Aaaaaliii ovdje sam se zabezeknula:
Ja kažem: "Ili, niži primjer gdje cijeli život u sebi plačeš i čezneš za nekim i nečim drugim, dok držiš svoj labavi paravan (ženu i djecu) da te slučajno ne pokvasi kiša i ne zaprlja blato.
Ti na to opališ hladno: " Imaš pravo što se tiĆe obitelji, ali velika većina popusti pod pritiscima obitelji i ostalih nazovimo ih običaja... npr. brak homoseksualca i djevojke.. itd. Mislim ako se tu takva osoba osjeća dobro i ako je pronašla "mir" i skrasila se to je meni super!
( i zaboravio dodati da bi u tom slučaju njegov partner imao pravo znati za sklonost zvanu homoseksualnost)
Mali šta je s tobom? Kakav je to mir kad mu stavljaš znakove navoda? Znaš li što čini takva osoba svojoj supruzi i djeci, pa i sebi? Ima li on čist obraz bar pred sobom(?!!) Pa gdje će on naći mir kad s lakoćom postiže erekciju na susjedovu guzicu, a ženina pojava ga istinski davi, dok ova sva sretna spava u uvjerenju kako joj je suprug čista petica i životni zgoditak...pa to je slabić koji se ulovio za "društveni pritisak" ko za plutaču da ne potone jer ne zna plivati. Fuj!
Reci mi koga on malo više laže od svoje žene? A ja ću ti reći kako nije grijeh biti peder, al kad si pederčina u duši onda to negdje debelo i platiš (da te zaboli glava za cijeli život). Razmisli malo o tome.
često sam na internetu, hoćeš moj kontakt?
sviđa mi se onaj komad u tvom dnevniku woow!
MM • 12.06.2007. u 03:36
ah, tužan sam. jedna žena od 30+ godina (ili barem sa mentalnim sklopom koji smrdi na tu dob) tako je nevješto, ali opet uspješno, izmanipulirala vama, dragi moji kolege pederi... ja joj se ne mislim više ničime obraćati, tu smo se konačno složili. obratit ću se vama ostalima: ono što vam ona tu zagovara, da trebate stati na svoje noge i razmišljati za sebe, uhvatiti se u koštac sa životom i biti sami krojačima svoje sreće - prvi korak je da se prestanete ulizivati ljudima poput nje. pozdrav!
razocarani-baky • 12.06.2007. u 10:32
@baky: ma nema tu ulizivanja, ja sam napisao da je zena (cura) ili tko vec, pametna i interesantna osoba (sto se zbilja i ajde moze zakljuciti po stilu pisanja), to nemozes poreci..ali isto tako mislim da nemozes poceti zivjeti necije tudje misli (u ovom slucaju njezine), zato sto ti ona tako napise,. Iskreno (bez uvrede svima), moze i ona pisati stogod hoce, mozes i ti pisati stogod hoces ali ja imam to neko svoje misljenje (vi ga mozete samo potaknuti tim komentarima da mozda razmislim o tim doticnim nekim stvarima i "prosirim" svoje obzore i drago mi ih je procitati). Al neka teska manipulacija mnome ne dolazi u obzir ;).
Nisam jedan od onih koji se zaljubi preko interneta nakon par dana chatanja kao neki jer mu netko lijepo nesto napise hehe (mozda nazalost).
nečovjek • 12.06.2007. u 11:18
Al' se svi vi vooolite...
Dragi...
:))
blueeyedguy • 12.06.2007. u 11:41
jesi legenda, nečovječe, stvarno :) znači mogu pisati ovdje koliko hoću, uzalud mi trud? hehehehe
eto, dižu mi tlak ljudi poput ove MM, što da radim? čak sam dio posta na svom blogu posvetio njoj, jer mi je cijeli ovaj razgovor ovdje uspio dodatno zacementirati ovaj dan u totalnu bedaru. nemoj se zaplitati s njom u njenu dijalektiku, dok ona izvrće i prevrće sve ne bi li istjerala vodu na svoj mlin. ona je očiti homofob, iako to nikako ne želi priznati, jer kao pravi licemjer, neće priznati da nekoga mrzi samo zato jer je to loše.
potkrijepit ću samo sa jednim primjerom, kakvih je ona dala gro, ali mi se više ni ne da čitati njena maratonska upilavanja od odgovora. javio se iznad čovjek pod imenom "gay, so what" i rekao nešto doista jednostavno i lijepo i puno podrške, no najvažnije, puno poštovanja prema samome sebi i onome što je, što svaki čovjek treba imati. zašto je njemu MM odgovorila onakvim protunapadom? spomenula je da se čovjek zacementirao, u smislu da je valjda blokirao svoj osobni razvoj time što već sad ima tako neka fiksna vjerovanja. ono što je tu skrivena poruka je da, dakle, homoseksualac koji ima poštovanje prema samome sebi, treba proći kroz još neki razvoj u životu, a ne stati na tome. samopoštovanje homoseksualca je, po njoj, dakle, samo trenutna obmana. ona nas smatra zastranjenima, slijepima. i ako mi poštujemo sami sebe i ako nam smeta što nas ljudi preziru, ona uskače insinuirajući kako nam je potreban razvoj. doslovno je čovjeku koji je izrazio svoje samopoštovanje, rekla da je glup. moja logika je neosporiva ;)
iskreno se nadam, licemjerko kojoj ću se ipak još jednom obratiti, da nećeš osjetiti potrebu da mi komentiraš ovo što napisah. nije upućeno tebi. pokaži malo te ljudske veličine o kojoj toliko sereš pa se suzdrži, ako možeš ;)
P.S. @Spotty - čuvaj se lažnih moralista. da se poslužim biblijskom slikom, nije Evu na grijeh navelo njeno srce, nego gujin jezik. ljudi koji vole postavljati retorička pitanja, na koja svi, kao, tobože znamo odgovor (MM: "Mali šta je s tobom? Kakav je to mir kad mu stavljaš znakove navoda? Znaš li što čini takva osoba svojoj supruzi i djeci, pa i sebi? Ima li on čist obraz bar pred sobom(?!!)") su ti u pravilu opasni - zašto? ona je naime postavila to kao pitanje jer u biti ni ona sama ne zna odgovor jednako kao ni ti. ne može ga znati, jer ako išta znaš o životu, znaš da je prevelik, prešaren, preraznolik da bi ga se svelo na neku trivijalnu logiku, "mora biti ovako i onako i točka." problem je u biti u tome što se ona ipak ponaša kao da zna. ali baš iz toga, kad pročitaš njezine komentare, moraš se zapitati koga ona tu više uvjerava u nešto, nas ili sebe? na kraju krajeva, što je i sama rekla, da je sigurna u svoj stav ne bi imala potrebu ovdje debatirati. to što ona nas ovdje napada je odraz njene slabosti, jer ljudi poput nje (barem kakva se ovdje predstavila) ne podnose da ima igdje u svijetu ijedna osoba koja se s njima ne slaže. odmah zbog toga gube vjeru u svoj stav. naravno, možeš (i moraš!) pomisliti: "bakhy, pa ti si isti kao ona!" i imaš potpuno pravo! ali ima jedna mala, ali bitna razlika - ja nikome ne govorim kako treba živjeti svoj život!
no, opet predugo, sorry...
baky • 12.06.2007. u 13:18
Draga MM,
PRVO DA KAŽEM KAKO MRZIM INTERNET KOMUNIKACIJU jer jednostavno se neke stvari krivo protumače! :(
Ja sam pod ovime:
" Imaš pravo što se tiĆe obitelji, ali velika većina popusti pod pritiscima obitelji i ostalih nazovimo ih običaja... npr. brak homoseksualca i djevojke.. itd. Mislim ako se tu takva osoba osjeća dobro i ako je pronašla "mir" i skrasila se to je meni super!
mislio na to da je gay/ bi dečko možda uvidio lijepu ženinu stranu koja definitivno postoji i odlučio biti s njom i skrasiti se ALI DA NE VARA NJU NITI IMA IKOGA DRUGOGA...ako to može uspjeti zato sam happy! ali nikako ne odobravam nekakve brakove radi drugih i usput da se vara itd itd...
nadalje s ovim tvojim komentarom se u potpunosti slažem što se tiće takve osobe koja u potpunosti laže i sebi i drugima i ne može sam sebi priznati neke stvari i voditi pravedan život i ne zajebati ostale ljude oko sebe.. jer ako napravi takvo sranje onda je pravi pederski egoist! napomena-u ovoj rečenici "pederski" mislim na nešto negativno...ne vrijeđam pedere odnosno homiće...
p.s. peder na grčkom znači - čovjek koji voli djecu; došlo od pedos - dijete... stoga, mogao bih jednom napisati i post o krivom nazivu u hrvatskoj za homoseksualca ;)
p.s.2. da rado bih tvoj neki kontakt;) msn? hehe
p.s.3. da tip je dobar! ;) (mislim na mom postu)
spotty85 • 12.06.2007. u 14:56
@nečovjek - pametan ti je potez onaj što si naveo u prijašnjem komentaru!
spotty85 • 12.06.2007. u 15:00
spotty, nećeš mi odgovoriti?
baky • 12.06.2007. u 15:29
@baky - hej :) ma ovak nemre ti mene nitko natjerati da drugačije razmišljam ..s MM se slažem u dosta stvari (ali ne svima) a i s tobom.. treba uzeti od svakoga pametno! ;) ali uvijek volim popričati s pametnim ljudima jer ih je vrlo vrlo malo u svakoj vrsti realnosti :(
spotty85 • 12.06.2007. u 22:39
Mene ova MM plaši. Možda zbog toga što je toliko superiornije biće od mene (a i od svih vas ovdje, pitajte nju ako meni ne vjerujete), a možda zbog toga što mislim da je obični psihopat, osim što je i homofob u čemu se s bakyem u potpunosti slažem, iako ne i načinom kojim se na nju obrušio (s biti njegova obrušavanja da, ali ne i s načinom).
Nego da se vratim psihopatu. Kako osoba koja upotrebljava izraze "Drago sunce", "Slijedi svoju sretnu zvijezdu, ja te volim i pozdravljam!", "Iskreno te i od srca pozdravljam!", "Dobro jutro pospanko", "zečiću moj" i hrpu drugih takvih pseudo prijateljskih bljuvotina, dakle kako takva osoba može čovjeku, koji joj se pokušao ispričati, nacistički i mrtvački hladno odgovoriti "Ne obraćaj mi se više."? Ne znam kako vama, meni se sledila krv u žilama. Mogu joj i zamisliti prijezirni, luđački, okrutno hladni pogled u tom trenutku. Kažem "joj", mada nisam siguran da se ovdje zapravo radi o osobi ženskog spola.
A možda sam sve totalno krivo procijenio, no ipak:
"To je hrabrost mali moj, zato ćemo ti i ja na palačinke.",
Spotty, ja bih se na tvom mjestu zabrinuo da ne završim u crnoj kronici.
Jonasy • 12.06.2007. u 23:57
Dobar dan Jonasy.
Ali ti nisi Spotty.
Željela bih znati što misliš općenito, o nekoj individui koja baš nikada ne ulazi u ikakve konflikte sa ikime u svakodnevnom životu i sa svima ima jednake odnose i komunikaciju?
Možda ću te malo razočarati kad ću ti reći da su mi dva homoseksualca čak i simpatični kao osobe,jer ne dižu balvane u svojoj krajini.
Da bi mogao pročitati "palačinke!!"između redova u rečenici, morat ćeš se puno bolje napeti i uključiti, čitati tekstove od početka do kraja sa razumijevanjem, kako ostale tako i moje da bi ulovio dinamiku sa time i suštinu rečenog.
Ako se želiš plašiti samo daj.
Ženskog sam spola i heteroseksualka koja ne mrzi homoseksualce, nego samo loše ljude.
Unaprijed hvala na odgovoru, da me krivo ne protumačiš pozdravljam te sa:
Heil Hitler!
MM • 13.06.2007. u 21:01
Spoty, ooooooo moj Spoty,
Objasni mi ovo.
"..mislio na to da je gay/ bi dečko možda uvidio lijepu ženinu stranu koja definitivno postoji i odlučio biti s njom i skrasiti se ALI DA NE VARA NJU NITI IMA IKOGA DRUGOGA...ako to može uspjeti zato sam happy! ali nikako ne odobravam nekakve brakove radi drugih i usput da se vara itd itd..."
koji ti je taj?
MM • 13.06.2007. u 21:11
Dear MM,
nisam mislio pod time na nikoga...već sam mislio ovako: da nije u redu da ulazi gay u brak radi drugih i sakriva se od drugih i zasere usput život mnogima!!
ALI, ako ode u brak svjesno i voli samo tu ženu i ne vara ju i ZAISTA ŽELI BITI S NJOM to mi je lijepo! ali onda da živi tako da ne vara i samo želi nju!!
Spotty ;)
spotty85 • 14.06.2007. u 00:25
Dragi Spotty,
ti uopće nisi shvatio što si napisao, a zatim potvrdio.
To znači da gore opisani garçon nije homoseksualac.
Opisao si hetero-homo klackalicu koji ne pozna sam sebe, a za svoju seksualnost nije ni čuo, pa se u okruženju žena snobistica, karijeristica i kučki nada toplini, u sebi se ispituje i bori - što ga tolikoo dira topli osmijeh njegovog kolege?
Ako mu se osmjehne sreća pa naleti na ženu koja ima snagu pružiti mu poticaj, jer je toliko nemoćan pronaći vlastiti, njegovo se klatno zamahne prema gore i on pomisli kako je to riješen slučaj.Za njega donekle jest, a dotičnoj ljepotici preostaju gumene čizme, lajsne i olovne pumpe da izvuče njega samog iz vlastite iz rupe i upozna ga sa samim sobom... ovakvih ima na svakom koraku.
Eto vidiš Spotty, moje mišljenje je ipak, da se pravi homoseksualac nikada ne oženi niti mu padaju na pamet takve fiks ideje, jer on ne zna niti može prepoznati tu definitivnu žensku ljepotu - zato ga ne i zovu heteroseksualac.
Budimo realni, tvoj zalutali primjer koji si naveo, ili bilo koji (iskreni i pošteni) željan braka i djece se može oženiti samo i isključivo za lezbijku uz dogovor nekih posebnih bračnih uvjeta, prema kojima mogu oboje biti sretni.
pozdrav ljepi
MM • 14.06.2007. u 02:53
pa bravo, nečovječe, ni Slave nema ovoliko komentara :)
ne mogu prosto odoliti - MM, curo. Pa kako si mi ti? Što to tebe toliko muči u životu? Evo, da mi se ne uzrujavaš dok čitaš moj odgovor, pokušat ću biti maksimalno nježan. Pozabavit ću se tvojim zadnjim komentarima, samo ću te citirati i davati svoje komentare, može?
"Dobar dan Jonasy. Ali ti nisi Spotty." -- ma daj? otvorila si nam svima oči. Jonasy će se šokirati kad sazna. Mislim, napisala si toliko teksta, 5 puta više nego što ima u samom postu ovdje, logično je da ćeš i ti dobivati komentare. No, izgleda da ti baš i ne voliš komentatore koji ti ne podilaze?
"Željela bih znati što misliš općenito, o nekoj individui koja baš nikada ne ulazi u ikakve konflikte sa ikime u svakodnevnom životu i sa svima ima jednake odnose i komunikaciju?
" -- ovo je klasičan primjer desničarske argumentacije. upotrijebi neku banalno očiglednu istinu kao protuargument. svatko tko ovo čita, a zna što je logika, lako može zaključiti kako ovo nema veze s ničim. -- Da, naravno, nitko ne poštuje takve ljude kakve si spomenula. Ali nije nitko rekao da ti trebaš biti takva, dušo, o ne. Gdje si to vidila? Mi smo rekli da si ti drugi ekstrem, da ti previše napadaš i nimalo nisi spremna na niti najmanji uzmak, što je jednako loše kao i ovo što si ti ovdje navela. A čak si i gora, jer to ne želiš priznati.
"Možda ću te malo razočarati kad ću ti reći da su mi dva homoseksualca čak i simpatični kao osobe,jer ne dižu balvane u svojoj krajini." -- zbog ovoga sam razmišljao da li uopće išta napisati. vidite li ovo, ostali što ovo čitate? za početak, njoj su dva homoseksualca "čak" i simpatična! kao, zamisli kako su jebeno dobri, uspjeli su joj biti simpatični!!! "jer ne dižu balvane u svojoj krajini" - dakle, svi ostali koji nismo toliko jebeno dobri da uspijemo MM biti simpatični (što je uostalom strahovito ponižavajuće, kućni ljubimci su simpatični, a ne ljudi), a pogotovo oni među nama koji se usude javno pokazati i, eto, jednom godišnje prošetati gradom na sat vremena (kakva srahota!), takve je ona ovdje usporedila s četnicima!!! To je ispod svakog poimanja kulturnog razgovora, ispod svake civiliziranosti. Može te biti sram, da ljude koji ti nisu ništa napravili, tako uspoređuješ sa krvožednim zločincima koji su pobili nemile tisuće nevinih ljudi. Homofob si, to je očito. A još se i lažno prikazuješ kao civilizirana osoba.
"Da bi mogao pročitati "palačinke!!"između redova u rečenici" -- palačinke, je li? jesi to dva sata provela smišljajući tu foru? koliko god da me ljutiš inače, kad ovakvo nešto napišeš odmah mi vratiš osmijeh na lice :) no, šalu na stranu, ne smiješ tako. nisi svjesna koliko je teško čitati te tvoje gluposti i još pronalaziti neki smisao u njima. napiremo se ful, imaj razumijevanja ;)
"Ženskog sam spola i heteroseksualka koja ne mrzi homoseksualce, nego samo loše ljude." -- pa to sve objašnjava. ti ne znaš što je ljubav. vjerujem ti kad si pri početku napisala nešto tajnovito o težini svog života. mislim da je tebe netko povrijedio više nego što jedna osoba zaslužuje biti povrijeđena. žao mi je. vjeruj mi, iskreno to kažem. ali mi je još više žao što nemaš nekoga uz sebe da te nauči značenje jedne velike misli, izrečene prije 2000 godina, a još uvijek napredne - ljubi bližnjega svojega. nijednog čovjeka ne treba mrziti. to je nezrelo. ti te se ljudi ne tiču, ignoriraš ih i bog. usput, vidiš, stvarno sâm često spominjem religiju. a ateist sam. ali eto, poštujem tu stvarno lijepu kršćansku ideju, mada mislim da je malo prenaivna. no, digresija, pardon.
"To znači da gore opisani garçon nije homoseksualac." -- ovo si ne bi oprostio da ne komentiram, i to u boldu: Draga MM, ti nisi homoseksualac, pa si ne dopuštaj toliku naivnu prepotentnu bahatost da misliš da znaš išta o tome što znači biti homoseksualac! ni ja nisam znao što to znači dok nisam se malo otvorio i upoznao neke ljude. uozbilji se! opet si uhvatila boga za bradu.
"pa se u okruženju žena snobistica, karijeristica i kučki nada toplini, u sebi se ispituje i bori" -- ovo je sve produkt njene mašte. nitko nije ništa takvo izričito rekao prije nje, provjerite. Spotty je spomenuo samo da taj neki hipotetski gay ima ženu. ona je, navedena Spottyjevim primjerom sama ovo nadodala. Freud bi uživao s tobom. dušo, posjeti nekog psihijatra da on izvuče to sve iz tebe. dosad sam također nanjušio da si vjerojatno bila strašno nesretno zatreskana u nekog dečka koji te nije htio, pa sumnjaš da je gay (to zato jer si 2 puta pitala što bi nečocjek i spotty napravili kad se neka cura zaljubi u njih, malo je to bilo funky), a sad vidim i da imaš kompleks na jake žene, ili možda društvo uopće. nisu te baš volili u srednjoj školi? zato vjerojatno sad ovoliko odvaljuješ na dopisivanje sa srednjoškolcima. proživljavaš drugu mladost.
baky • 14.06.2007. u 10:43
nastavak...
"Budimo realni, tvoj zalutali primjer koji si naveo, ili bilo koji (iskreni i pošteni) željan braka i djece se može oženiti samo i isključivo za lezbijku uz dogovor nekih posebnih bračnih uvjeta, prema kojima mogu oboje biti sretni." -- prvo, može se oženiti za koga hoće. uđe kod matičara i za 15 minuta je stvar riješena. to što ti odobravaš ili ne odobravaš je tvoja stvar. opet ti moram napominjati neke elementarne stvari o kulturi međuljudkih odnosa koje ti eto ne znaš. drugo, opet mudruješ kao da znaš bolje o homoseksualcima od nas samih. a treće, i najslađe, u banalnom si proturječju sama sa sobom - cijelo vrijeme sereš po takvim brakovima bez ljubavi, bez sreće, bez razumijevanja. a kad se homoseksualac i lezbijka vjenčaju? to je odjednom ok. očito, opet, ništa ne znaš ni o lezbijkama, to je stvarno brak suprotnosti.
i ovo sam bio preskočio: "jer on [homoseksualac] ne zna niti može prepoznati tu definitivnu žensku ljepotu" -- strašno! logički slijedi da ne možeš ni ti! jel' bi se složila s tim? da ne prepoznaješ ljepotu u ženi? kakva grozna glupost za reći. homoseksualnost znači da se čovjek zaljubljuje u osobe istog spola i prema njima osjeća seksualnu privlačnost. naglašavam seksualnu. ljepota ne mora nužno biti seksualna. može uživati u ženskoj ljepoti i bez da mora istovremeno osjećati potrebu da ju jebe.
eto, toliko za sada.
baky • 14.06.2007. u 10:51
MM,
ne znam u čemu je problem? da li ja ne znam objasniti?! rekoh već u nekoliko komentara da jednostavno nikada gay neće u braku sa ženom biti vjeran! ili hoće? možda ima takvih? možda... ali ne vjerujem..i naravno da se zato zove homoseksualac... i zato dolazi do sranja u brakovima jer ide u brak samo radi drugih!
znam i jedan primjer toga - jedan dečko ima ženu koju voli i seks.je ugrožen pored toga ima dečka za sex i usput još 2 cure...je li to ok? ne! e to je sranje...
@baky - slažem se s tobom tu u dosta stvari pogotovo ovo što se tiče da gay može uvidjeti ljepotu žene ali ne mora se uspaliti da ju pojebe! ;)
spotty85 • 14.06.2007. u 12:07
@ baky - koji je tvoj blog?
spotty85 • 14.06.2007. u 12:07
Nedaju mi se čitati svi komentari. (ostalo mi je tri dokraja) Dramite ko nedojebane tetke svi. Slažem s Bakyjem oko MM. A pukao mi je film kad je počela srati o tomu zašto si zbunjeni peder koji je je s dominatnom curom... Ono WTF!? Nije sve crno i bijelo, a postoje i biseksualci.
Replay • 14.06.2007. u 12:17
Ivane,
Onda ne pričamo o homoseksualcu.
MM • 14.06.2007. u 12:27
Spotty (sunce),
ali..."ALI, ako ode u brak svjesno i voli samo tu ženu i ne vara ju i ZAISTA ŽELI BITI S NJOM to mi je lijepo! ali onda da živi tako da ne vara i samo želi nju!!"
onda navedeni ne može biti homoseksualac, već heteroseksualac koji izvodi svjesno svoje akcije.
Kužiš?
MM • 14.06.2007. u 12:36
@Ivan - baš to, nije sve crno i bijelo.
@MM, spotty - pa vi se u osnovi slažete, koliko se meni čini. i ja se slažem sa vama oboma, takav brak je zlodjelo prema toj ženskoj osobi koju se drži u lažnom uvjerenju da je voljena kako zaslužuje. ja osobno nisam nikad htio takvo nešto ni pokušati, neugodno mi je uopće hraniti svoj ego razmjenom pogleda sa ženama - uvijek brzinski skrenem pogled. možda homoseksualac može strahovito jako voljeti neku ženu, ali ipak mislim da tu nešto fali, zar ne? ako zbog ičeg, onda samo zbog te doze neiskrenosti u toj vezi... Ali, obrat: za recimo 5-10 godina kad ja budem htio se potpuno skrasiti, možda ću onda moći čak i kod nas sklopiti makar neku građansku zajednicu, kako li je zovu. ali što može čovjek koji je sad u svojim 30ima? Ili je prije 10 godina bio u toj fazi? Roditelji ne bi smjeli biti problem, prije ili kasnije moraš im se suprotstaviti da pokažeš da si svoj čovjek, svoje biće. Ali, npr., posao? Mnoge karijere se jako lako ugroze sa gay vezom. Tako da mogu razumjeti da je pritisak koji dolazi od ljudi poput tebe, MM, natjerao mnoge na takve veze koje ti onda kritiziraš. Ne kažem da ne smiješ kritizirati, ali samo imaj razumijevanja za činjenicu da time malo kritiziraš i sama sebe!
@spotty - http://neki-drugi.blogspot.com/
baky • 14.06.2007. u 12:44
Baky,
ja tebe uopće ne razumijem kao čovjeka.
nakon bujica tvojih plitkih uvreda meni, intenzitet tvog vrijeđanja opada i ti se ponovo miriš da bi na kraju svega rezimirao kako se Spotty i ja slažemo, a i ti sa nama...??Sav tvoj nastup ovdje nije bio polemiziranje o zanimljivoj i ozbiljnoj temi, već kreiranje mog profila uljeza.
Niti jedan svijet koji ti trenutno živiš, a ja vjerujem da je on vrlo interesantan, nisi znao objasniti meni kao osobi kojoj je takav svijet stran, i povesti raspravu na višem nivou oko toga, a da istovremeno ono što pričaš u ODNOSU na temu drži vodu i nit rasprave kako ona ne bi izgubila smisao.
Uključivao si se umjesto sa svojim iskustvima (kao npr. Spotty,Nečovjek ili Lost) zajedljivim uvredama, primitivnim čačkanjem mog osobnog života i psihološkog profila koji nije tvoja stvar.
Ponizio si prvenstveno sebe, jer svim onim ružnim riječima koje si uputio meni govoriš zapravo o sebi.
Ne znam koliko si dugo aktivan na tržišta rada, ali te mogu čvrsto pobiti u izjavi i reći kako u kvalitetnim kompanijama na visokim pozicijama radi popriličan broj visoko obrazovanih homoseksualaca od kojih neki imaju ili nemaju gay vezu (maaa za nevjerovatiiii), ali ih nitko ne "pritišće" jer te kompanije ovise o njihovoj stručnosti i vrijednosti njihovih osobina. Zato radi puno više na sebi, pa ćeš imati novac za vlastiti stan i moći ćeš si priuštiti takvo nešto u životu. Ako te jednom strah natjera da potražiš ženu na vrhuncu svoje karijere, odnosno ostaviš svog muškarca radi ugleda u karijeri ostat ćeš loš čovjek sebi, a zatim željenom pa i neželjenom partneru.
To nije moj pritisak ili karijerni, već realan pokazatelj koliko je jak karakter jedne osobe.
Kako je krajnji cilj mog razgovora sa svima vama bio isključivo taj da steknem uvid u vaše mišljenje vezano za jednu vrlo ozbiljnu životnu dilemu o kojoj volite pisati i razmišljati, kao osoba koja ne pripada vašem stilu življenja ili skupini dobila sam dovoljno onoliko koliko trebam znati i zato hvala svima na razgovoru.
Hvala za društvo bili ste super,
želim vam puno uspijeha u životu.
MM • 15.06.2007. u 23:19
njen muž je gay :)
baky • 18.06.2007. u 11:03
@baky: "pa bravo, nečovječe, ni Slave nema ovoliko komentara"- ah, sta mi to koristi kad to u biti nisu moji i za mene komentari, vec za MM haha
@MM: svaka ti cast, i ti si bila odlicna, napisala si puno teoretski zbilja dobrih stvari, al praksa i zivot nek ucine svoje.. Samo jedna zamjerka: mislim da si se postavila ipak pomalo superiorno nad nama, a to naravno nosi i necije negativne reakcije :). I preporuka: pocni pisati vlastiti blog i javi adresu ;))
Uzivaj! Pozdrav!
nečovjek • 18.06.2007. u 15:02
Baky
tucat ću te.
MM • 18.06.2007. u 20:37
Nečovječe,
Ako se itko osjetio inferiorno naspram mene onda definitivno ima problema sam sa sobom.
Ti si toliko pametan i dobar dečko,
jer imaš čistu dušu.
Poslat ću ti svoju ljubav.
MM • 18.06.2007. u 22:06
< | lipanj, 2007 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Tražim se,nadam se da cu se pronaci..
Prijašnji tekstovi u arhivi:
Pitam se,pitam..
Gay pride 2007
Svi smo mi "prefiks"seksualci
posjetitelj-a trenutno
Posjetite blog
HONEY
RE:PLAY !983
VRAŽJA POSLA
GAY OKAY
QUEERREPUBLICA
GAY ISKRENO