Dan četvrti 18.7.

nedjelja , 18.07.2021.

Vikend. Spavaš do kad hoćeš. Ipak sam se probudila oko 8, doručkovala bananu. Terapija i tuš. Jako sam anksiozna i nemirna bila dok nije terapija počela djelovati.

Ne znam kako hendlat Singericu. Jako mi stvara nervozu, strah, nelagodu. Za sad imam rješenje da se maknem od nje koliko god mogu s obzirom na ograničena kretanja ali evo.. možda se naviknem.
Uzela sam iz knjižnice Jesenjinovu poeziju i neki katalog suvremene umjetnosti, a dala Zatvorenoj da čita jednu knjigu koju sam ja donijela sa sobom. Ja ću nastavit još i Normal people čitat.
Mislim da ću na popodnevnoj terapiji tražit Xanax da me malo spusti. Jučer je bilo zahtjevno. Popodne ćemo navodno imat neke vježbe za kičmu. To bih htjela isprobati.
Sve više pričam s Umjetnicom, jako je draga. I Vojnik je super. I Velika.
Drago mi je da pišem dnevnik.
Sa popodnevnim Xanaxom sam spavala ko beba. Valjda ću i večeras.
Dobila sam dvije tablete laksativa jer imam zatvor otkad sam tu.