petak, 13.06.2014.

Tekma, jer bio bi grijeh danas pisati o bilo čemu drugome

Ok, sad ide jedan post zbog kojeg će me zamrziti svi muškarci na blogu, a možda i neke žene. One koje se prave da su lude za nogometom kako bi uživale podršku svojih muževa/dečki/kolega, a zapravo nemaju pojma o nogometu, već su jednostavno popustile masovnoj histeriji držeći se pravila: kud svi, tu i mali Mujo…

Osobno, jedva čekam da završi svjetsko prvenstvo. Nemreš ni u dućan, a da te ne prate kockice s polica. Navijački ulošci (jer i krvarimo za Hrvatsku), navijački čips, navijačka metla?! Da, metla!! Navijačko kiselo zelje neću ni spominjat...

U moru navijačkih pjesama koje hoćeš-nećeš moraš slušat na svim radio stanicama, ova mi je najjača:


http://www.youtube.com/watch?v=ARHC6tnhRFo


Alka, žena u godinama, od koje bi čovjek očekivao barem zrnce pameti, napisala je tekst i otpjevala ovu divnu pjesmu na čijem tekstu bi pozavidio i Antun Gustav Matoš. Slušam ja tako pjesmu na radiju u čudu i dok srce govori NEMOJ OKRETAT, OVO MORAMO ČUTI DO KRAJA DA MOŽEMO REĆI DA SMO U ŽIVOTU BAŠ SVE ČULI, a mozak vrišti OKRENI TO, OKRENI TO MOLIM TE ILI SE SAD ZABIJ U PRVO DRVO DA OVO PRESTANE….razmišljam o riječima pjesme koje idu ovako:

...za početak Alka nešto sere na portugalskom...

A onda kreće:

Vatreni momci, šta (ne što, nego ŠTA jer tako se priča u Hrvatskoj) nam još treba, vatreno srce odavde do neba
Vatreni momci šta nam još treba, vatrene cure nek svatko se preda


(davno sam shvatila da je u hrv. pjesmama bitna rima, a ne smisao, al svejedno...jebote!!!)

Bijela i crvena naše su boje,
kamen i vatra neka se spoje.
More je modro, a Modrić je slavan,
nitko na svijetu nije nam ravan


(ovdje sam duboko udahnula i teška srca nisam okrenula radio stanicu iz morbidne znatiželje...može li gore od ovoga? Na moje veliko iznenađenje - može!!)

Ooooooooo zabijte, zabijte goooooooooooool
Zabijte, zabijte goooooooooooooooooooooool
Da noćas slavimooooooooooooooooooooooo
Igrajte vatrenooooooooooooooooooooooooooo


O. MOJ. BOŽE.

Ref x2

A onda kreće neka varijanta linđa pa kaže:

Moj je dragi najbolji, njega svaka cura voli jer on igra nogomet, jer on igra nogomet
Moj je dragi najbolji, njega svaka cura voli, igraj igraj gazi, neka Brazil plazi….


pa onda Alka stavlja šlag na sve to i kaže:

Zapleti! Opeti! Igraj igraj, zaigraj! Nemoj biti namještaj, napravi im razmještaj, igraj, igraj zaigraj!

Oooooooooooooo zabijte, zabijte gooooooooooool…


Nadasve dubokoumno Alka, svaka čast. Molim te nazovi Nives Celzijus pa snimite neki duet i ostavite cd u zabinom trezoru kako bi ga za 100 godina ljudi otvorili i rekli kako smo pametan narod bili.

- 09:32 -

Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti