četvrtak, 05.05.2011.

Svašta sam naučila...

Naučila sam da ne možeš nekog natjerat da te zavoli. Možeš ga samo maltretirati i čekati dok se ne prepusti jer nema više snage. Ili mu se lagano prikradati i nadati se da će ga uhvatiti panika pa će ti se predati.

Naučila sam kako šarm prolazi prvih 10ak minuta. Nakon toga ti trebaju velike sise.

Naučila sam kako ti trebaju godine da stekneš nečije povjerenje, al je dovoljna jedna mala sumnja (ne dokaz) da to sve uništi.

Naučila sam kako se ne treba uspoređivati s drugima-oni su često gluplji nego ti.

Naučila sam da ti život najčešće uzme one do kojih ti je jako stalo, a one koje nemreš smislit ti ostavi u životu i ne možeš ih se riješiti.

Naučila sam da u vezi, ma koliko strastvena bila, strast nakon nekog vremena nestane pa je bolje da su u igri lova i nekretnine.

Naučila sam da možeš povraćati još dugo nakon što misliš da si gotov.

Naučila sam da, ma koliko se trudila, neke ljude ne mogu zavoljeti jer su jednostavno – kreteni.

- 16:16 -

Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti