subota, 15.05.2010.

Nije ovo zečje jebalište

Ponukana prijetnjama od SSS-strane seke skaske (jer kao što već rekoh, nju treba shvatit vrlo, vrlo ozbiljno, a uskoro će je pustit migrena i onda sam ja u velikom problemu) odlučih napisat novi post. S nekoliko tema. Prva je, kao u školi nakon proljetnih praznika, proljeće.

Zašto volim proljeće? Zato jer je tad toplo. I zato jer mi se bliži ročkas. I zato jer imam više ljetne robe nego zimske. I obuće isto. I moja seka skaska također. Zašto još? Pa jer sam prek zime više kod kuće i visim na netu, a čim dođe proljeće izlazim više van i ne moram čitati svakojake bedastoće na blogovima. Neka se nitko ne uvrijedi (ovo ionako ne ide nikoga od vas malobrojnih čitatelja), ali brate, sestro ili tko god...ovdje ima svakakvih pacijenata. Nikad neću shvatiti ljude koji se daju isprovocirati od strane nepoznatih osoba i na to reagiraju i još, kao da to nije dovoljno, uvlače treće osobe. Mnijem da to baš nije normalno. Al vratimo se na temu. Proljeće volim i zato što tad rastu tratinčice i sunce sja i svi u školi smo tad jako veseli.

Idemo dalje. Sljedeća tema.

Moja R ide u mirovinu. Obuzdajte svoje oduševljenje, nisam gotova. Izrazila je želju da s početkom mirovine želi doć živjet u rvacku. U mirovinu bi trebala krajem ove godine. Stvar koja se jednostavno sama nameće je da si do jeseni moram naći drugi posao. Otvorena sam za sve sugestije. Znam se dobro služiti Internetom, dobro perem suđe, a najbolja sam u pranju auta. Peglam samo i isključivo ako baš moram. To bi bilo to od kvalifikacija. Aha da, mogu pojest 8 palačinki s nutelom. Bez nutele vjerojatno i više, al nisam probala.

Netko mi zvoni na portafon pa bi ovo bilo sve za danas.

Budite mi dobri, lijepi i pametni, koliko Vam to situacija u državi dozvoljava!

- 10:11 -

Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti