petak, 17.04.2009.

Koga briga za naslov

Baš mi je drago da živim u državi u kojoj je jedna od važnijih vijesti ta da se Barbara Kolar udebljala i da je sad u punijoj fazi. Odem na portale vidjet što se događa u zemlji i naiđem na ovako važnu vijest. Vau. Dobro je da sjedim dok nailazim na ovakve stvari.

Sljedeća važna vijest koja se odmah otvara kao poveznica na ovaj članak je da Barbara ne voli svoju kolegicu Zlatu i da je izjavila kako mala nema stila, karizme, glasa ni talenta. Nakon toga otvaraju se 34 vezana članka sa 34 različita izvora, svaki priča o istoj stvari, ali na svoj način. Jedan debilniji od drugog. Ma koga briga?

Nemam niš protiv Zlate, al iskreno mislim da se niti ona, a niti hrpa novopečenih voditeljica ne može mjeriti s Kolaricom ni na kojem području i bolje bi im bilo da ju mirno gledaju i uče kako se to ustvari radi.

S druge strane ne znam zašto se Barbara uopće opravdava novinarima i da se isprovocirati. Iza nje je 15 godina karijere i mislim da ona govori sama za sebe. Inteligentan humor će uvijek pobijediti ovaj današnji humor od kojeg mi se, da prostite, sere.

I dok me wc školjka zove: Povuciiiiii, nailazim na povezani članak da su Barbara i njena kolegica s Antene Zagreb u New Yorku kupile nekoliko kilograma donjeg veša. Jebote! Skoro sam pala sa stolca, al u zadnji tren sam se uhvatila i spriječila to.

U međuvremenu u pozadini slušam kako Antonija Blaće vodi show Rvacka traži zvijezdu i tu dolazi do izražaja ono o čemu sam upravo pisala.

I dok wc školjka i dalje viče: Povuciiiiii, ne usudim se dalje klikati na vezane članke jer tko zna na kakve bih informacije naišla. Ne bih vjerojatno mogla spavat mjesec dana od šoka.

Povuciiiiiii....

Evo, idem!

- 22:07 -

Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti