ponedjeljak, 28.07.2008.

Mišek f.m.

Podnaslov:

Mišek f.m. (to ak netko nije vidio naslov)

Bila sam jako vrijedna protekli vikend. Nije da inače nisam. Jesam. Ma koliko mi šutjeli o tome.

Mama je na moru što znači da smo mačka i ja same doma. Odlučih stoga iznenadit mamu kad se vrati pa sam naručila nove narančasto-bijele zavjese (stižu u petak), kupila novi tepih za boravak (lijepi s bojama svijetle breskvice) i pofarbala dio zidova. Sad su četiri zida pistacio zelena (od prije), a tri su svijetle nijanse narančastobreskvaste boje. I to baš kul izgleda. Da nisam neki dan prodala fotić možda bi tu bila i koja slika.

No, na stranu sad moja marljivost koja mi je urođena zato što sam žensko jel. Htjedoh pisati o nečem drugom. Dakle, na sva zvona sam proglasila da počinjem maljat dnevni boravak čim mi počne godišnji. To inače radim zato jer se nadam da će se netko ponudit i napravit to umjesto mene. I ponudio se. Jedan moj bivši. Koji je ujedno prvi dečko kojem sam dirala pišu. I tak, čovjek bi pomislil da je to rješeno. Mislim pa toliko može za mene napravit, ja sam njemu dala svoju nevinost rolleyes

Došao je on nonšalantno u subotu u 13 h (rekao je u 12), zamiješao mi boju s malo vode (5%), podragao Vilmu (koja je bila zbunjena što ga opet vidi) i kad je vidio da ne bu nikakve akcije (vidi tekst iznad) rekao...POČNI TI SAD..JA SE KASNIJE VRNEM DA VIDIM KAK TI IDE..PAZI OKO RUBOVA DA TI NE PRIJEĐE, NEMOJ PUNO PUTA VALJAT PO ISTOM MJESTU..i još par korisnih savjeta mi je dao. O sudbo kleta! bang

I tak. Ne znam zakaj je netko iz moje izjave „Moram počet maljat u subotu“ shvatio da ću JA to radit. Mislim stvarno. Ljudi su postali previše lijeni. To je moj zaključak.

U nedjelju ujutro sam završila s maljanjem (druga ruka), a predvečer smo moje drage blogerice i ja bile kod skaske. Mislim, odmah mi je bio sumnjiv njen poziv da dođemo sve kod nje doma. Nekaj mi je tu smrdilo, a to nisu bile moje natikače. Predosjećala sam da priprema neke radne akcije za nas. Tako je i bilo. Kad smo fulvusica i ja došle, levantica je već bila za pećnicom. Kuhala je pekmez i njime punila buftle koje je ispekla prije toga. Lorna je za to vrijeme usisavala i brisala prašinu, tj. otiske s veš mašine. Skaska je ležala u ležaljci ispod sjenice i držala sliku Don Kaćunka na prsima dragajući okvir i tiho mu pjevajući "Vjeruj u ljubav" od Olivera pa smo joj se fulvusica i ja pridružile. Ne u pjevanju. Dala nam je da malo odmorimo prije nego smo joj morale okupat pse, očistit prilaz do kuće i podrezat živicu.

Sve u svemu naporan početak godišnjeg. Al zato od danas samo odmaram. I gledam ovaj prišt na nosu kako raste. Ovog ću nazvat Miljenko.
A kad smo već kod prišta na nosu, nedavno mi je ovaj iz prethodnog posta (srijeda u 18.00h) rekao da prišt na nosu raste zbog zločestoće. A to je valjda razumljivo zato jer sam uvijek imala zločeste misli u njegovoj blizini. Uh, evo ih opet... smijeh

- 16:04 -

Komentari (24) - Isprintaj - #

petak, 25.07.2008.

Mišek f.m.

U srijedu u 18.00 h je bio dan D. (D kao dobar dan)
Vidla sam osobu u čijem prisustvu počinjem nekontrolirano disati i pričati gluposti. Inače sam skroz pametna i pričam samo suvisle stvari. Osim kad ne.

Onda četvrtak. Vozeći se tamo negdje prema Pribislavcu ili kak se već zove to mjesto, ugledah ovu kuću i natjerah svog vozača da stane. U čudu promatrasmo nas dvoje ovu kuću, a ja zgrabih fotić (što volim ovaj aorist) kako bih to podijelila s Vama.

Photobucket

Ima dana kada se zapitam: Bože, ima li kraja ljudskoj gluposti? Sad ih je već 5 u tjednu...

Nagradno pitanje: Što mislite kako vlasnik ove kuće objašnjava svojim gostima koji prvi put dolaze kako da ga pronađu?

Nagrada: Ostatak boje koja će mi ostat nakon maljanja koje počinje sutra. Nijansa-svijetlo breskvasta.

- 21:47 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

utorak, 22.07.2008.

Guglarije

Možda ste primjetili kod mene desno u boxu Guglarije. To su riječi koje ljudi ukucavaju u google, a dovedu ih do mog bloga jer su negdje nekad na njemu spomenute. E sad, zakaj su mi one zanimljive. Evo primjer nekih od njih.

Photobucket

Iz ove skupine moj je definitivni favorit - SANJALA SAM GOVNA. Ta ženska očito često sanja govna jer ju je ta rečenica već 4 (četiri) puta dovela na moj blog. Ja joj ubuduće preporučam da ode na sanjaricu, al za ovaj put ja ću joj izvuć što znači sanjat govna. S obzirom da u sanjarici nema ništa pod «govno» ili «drek», našla sam «izmet». To će zadovoljiti. Dakle,

IZMET
Vidjeti ga - dobri izgledi za budućnost. Stati u izmet - dobit ćete neočekivano bogastvo.


Znači, ti koja si sanjala govno imat ćeš dobru budućnost. Ako si pritom još i stala u njega odmah odi uplati loto. Nema na čemu.

Pa onda malo friškije:

Photobucket

Ovdje mi je favorit GOLUBOVI SERU. Da, golubovi seru. Kao i ljudi uostalom. Ovaj je putnik nenamjernik možda samo tražio potvrdu da oni zaista seru. Evo ja potvrđujem. Iz iskustva čak. Ako meni ne vjeruje, evo mu dokaz:

Photobucket

RINTAM KO KOBILA. Ovu jadnicu potpuno razumijem. Tako mi je i samoj. Njoj samo poruka - drž se. sretan

DIMLJENI SIR. Što li je ovaj tražio? Možda kakav recept? Evo, da nije bezveze došao/došla:

Bešamel umak na francuski način (preuzeto sa bosanske stranice neke tam)
Na 35 g zagrejanog maslaca kratko proprziti 30 g brasna i napraviti svetlu zaprsku, a zatim neprestano mesajući preliti sa 6 dcl hladnog mljeka. Pustiti da provri pa dodati 1/2 glavice sitno iseckanog crnog luka, parcence lista lorbera, karanfilic, 10 dag dimljenog sira i malo nastruganog muskatnog orascica, a zatim kuvati na tihoj vatri pazeci da ne zagori. Na kraju propasirati kroz sito.

Toliko o dimljenom siru.

NALJEPNICE ETIKETE RAKIJA. Ovo je dosta nezgodno sročeno pa se neću zamarat time kaj je taj tražio. Mene moji u školici učili kak se pravilno postavlja upit u google, pa bih mu preporučila svoju školicu. Infokatedru.

Ovih TRTA MRTA i MRTA TRTA ima dosta. Kaj uopće znači trta mrta. Pronašla sam na netu da je to neka zabavna emisija na Radiu Ritam, 106,4 MHZ. Eto.

ŠKODA SERVIS. Ovisi na kojoj si lokaciji. Al evo nekih u Zagrebu:
Porsche Inter Auto d.o.o., Slavonska avenija 10 i V. Škorpika 10
Auto Remetinec, Remetinec 5f
Škoda Štasni, Samoborska 294 – preporučam osobno.

POKLANJAM LAPTOP. He, ova je dobra. Ako nađeš nekoga tko ga poklanja javi i meni. Preferiram Lenovo N200.

To bi bilo to. Znam da sam napisala predug post zato me sad neko vrijeme (za promjenu) neće biti. Meditiram i uživam u ljetu kao što priliči jednom zračnom znaku. Za Vas koji ne znate to su vodenjaci, blizanci i vage.
Baš mi je dobro, a tako mi i treba.

- 22:00 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

nedjelja, 06.07.2008.

Ne pijte vodu, ribe se jebu u njoj

Ovako pravi muškarac ulazi u stan.

Photobucket

Da čujem frajeri, koliko Vas se (osim mog inspektora) u ovom prepoznalo? belj

- 18:22 -

Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti