četvrtak, 31.01.2008.

Trta Mrta

Neki dan sam se osjećala potisteno pa sam nazvala telefon za psihološku pomoć.
Sve lokalne linije su bile zauzete pa su me spojili u svoju afganistansku podružnicu.
Rekla sam im da sam depresivna i da pomišljam na samoubojstvo.
Oni su se oduševili i pitali su me znam li voziti kamion.

- 22:21 -

Komentari (29) - Isprintaj - #

utorak, 29.01.2008.

Nije lako bubamarcu

Ovaj je post posvećen mojoj mici Vilmi koja trenutno spava i ne jebe živu silu.

Photobucket

KAKO DATI TABLETU MAČKI:

1. Podignite mačku i polegnite ju na lijevu ruku, držeći ju kao da držite
bebu. Namjestite desni kažiprst i palac sa svake strane mačjih usana i
nježno pritišćite prema licu istovremeno držeći tabletu u desnoj ruci. Kada
mačka otvori usta, ubacite tabletu u usta. Dopustite mački da zatvori usta
i proguta tabletu.
2. Dohvatite tabletu sa poda i mačku iza kauča. Polegnite ju na desnu ruku
i ponovite postupak.
3. Dohvatite mačku iz spavaće sobe i bacite vlažnu tabletu.
4. Izvadite novu tabletu iz folije, namjestite mačku na lijevoj ruci držeći
čvrsto prednje šape lijevom šakom. Prisilite ju da otvori čeljust i
ugurajte tabletu do grla desnim kažiprstom. Držite joj usta zatvorena i
brojite do deset.
5. Dohvatite tabletu iz akvarija i mačku sa vrha ormara za odjeću. Dozovite
mamu iz vrta.
6. Kleknite na pod sa mačkom čvrsto uglavljenom između koljena. Držite
prednje i stražnje šape. Ignorirajte prijeteće režanje koje dolazi od
mačke. Neka mama jednom rukom čvrsto drži glavu dok joj gura drveno
ravnalo u usta. Spustite tabletu po ravnalu i snažno masirajte mačkino
grlo.
7. Dohvatite mačku sa vrha držača za zavjese, uzmite drugu tabletu iz
folije. Pribilježite si da morate kupiti novo ravnalo i popraviti zavjese.
Pažljivo pometite komadiće razbijenih figurica i vaze sa police i stavite
ih na stranu za kasnije lijepljenje.
8. Umotajte mačku u veliki ručnik i recite mami neka legne na nju tako
da joj viri samo glava ispod pazuha. Stavite tabletu u jedan kraj slamke za
sok, prisilite ju da otvori usta pomoću olovke, namjestite i puhnite u
slamku za sok.
9. Provjerite etiketu kako biste se uvjerili da su tablete neopasne za
ljude, popijte jedan sok da isperete okus. Zalijepite flaster iz prve
pomoći na maminu podlakticu i odmah odstranite krv sa tepiha pomoću hladne vode i sapuna.
10. Dohvatite mačku iz susjedove šupe. Uzmite novu tabletu. Otvorite još jedan sok. Stavite mačku u kuhinjski ormarić i zatvorite vratašca oko
mačjeg vrata tako da samo glava viri. Prisilite ju da otvori čeljust pomoću
žlice za desert. Ubacite tabletu niz grlo pomoću elastične gumice.
11. Uzmite odvijač iz garaže i vratite vrata kuhinjskog ormarića na šarke.
Popijte pivo. Uzmite bocu konjaka. Natočite si čašicu i popijte. Stavite
hladan oblog na obraz i provjerite kad ste zadnji put dobili injekciju
protiv tetanusa. Stavite oblog sa rakijom na obraz za dezinfekciju. Popijte
još jednu čašicu. Bacite majicu sa sebe i obucite novu.
12. Pozovite vatrogasce da skinu preplašenu mačku sa stabla preko ceste.
Ispričajte se susjedu koji se zabio u ogradu prilikom skretanja da izbjegne
mačku na cesti. Uzmite posljednju tabletu iz folije.
13. Zavežite mački prednje šape za zadnje šape sa konopom i svežite ih
čvrsto za nogu od kuhinjskog stola, nađite debele zaštitne rukavice u
garaži i navucite ih na ruke. Gurnite tabletu mački u usta, a za njom ubacite
veliki komad filetiranog mesa. Držite glavu okomito i ulijte litru vode niz
grlo kako biste isprali tabletu.
14. Zamolite nekoga da vas odveze na hitnu, mirno sjedite dok doktor
zašije prste i podlakticu i odstrani ostatke tablete iz desnog oka. Na putu
kući svratite u prodavaonicu namještaja kako bi naručili novi kuhinjski
stol.
15. Nazovite trgovinu kućnih ljubimaca i provjerite da li prodaju hrčke.

KAKO DATI TABLETU PSU:

1. Umotajte ju u slaninu.

- 20:06 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 28.01.2008.

Ponedjeljak-nastavak na petak

Danas sam naučilla novu psovku: "Jebo ti pas tu glavu ludu!".

Prvo je maknula poruku sa zida da ju netko ne vidi.

Photobucket

Photobucket

Tek onda naljepnice sa stola. Sve uz psovke naravno.

Photobucket

Photobucket

Volim kad mi dan započne s osmijehom sretan

- 08:42 -

Komentari (22) - Isprintaj - #

petak, 25.01.2008.

Petak

Petak je, a ja sam još u firmi. Ne svojom voljom. Kolegica mi je već otišla pa sam joj odlučila pripremit stol za ponedjeljak ujutro. Nije li divan? :)

Photobucket

pola sata i blok post-it-a kasnije....

Photobucket

napisala sam joj sa post-it-om i poruku na zidu, al to nije za Vaše oči, ipak ja ostavljam dojam pristojne cure.

- 15:59 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

utorak, 22.01.2008.

Nisam zgodna, al sam zato nezgodna

Levantica mi je obećala sašit lajbek za Vilmu, samo joj trebam reć njene dimenzije. Pa sam ju mjerila. Levantice, nadam se da ćeš se snaći u ovome, ja više nemrem, ruka mi je krvava.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Levantice, Vilma voli žutu boju sretan

- 21:14 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

subota, 19.01.2008.

Živjelo Škoda mobilno jamstvo iliti moj prvi piknik na kamenjaru

Podnaslov : Kako preživjeti ukleti dan

Kad sam se probudila mislila sam da je to samo još jedna obična subota. Dobila sam poziv za piknik na moru kojeg sam naravno prihvatila. Ja hranu ne odbijam.
Prije polaska stavim oprat šareni veš i nakon što se iscentrifugirao izvadim ga i imam kaj vidjeti. Ispala je nekakva guma koja je izašla van skupa sa vešom. Valjda je višak. Bacila sam ju. Prije toga naravno poslikala.

guma

Zatim stavim veš sušiti i krenem u pekaru . Uzmem zadnjih 20 kn jer nisam imala sitnog i odem u pekaru koja je 75 metara od mog ulaza. Dođem u pekaru, naručim kruh, krenem platit i.... nema. Ispalo valjda negdje putem. Zacrvenim se i ispričam i vratim se prema ulazu da vidim gdje su ispali vražji novci. Naravno ne nađem ih. Al pošto je iza mene kad sam išla prema pekari hodala hrpa klinaca pretpostavljam da su mi bili jako zahvalni.
Napokon dođe po mene moj prijevoz i krenemo putem mora. Krepa mu radio u autu. Sam od sebe. Ne dam se ja, imam ja na mobitelu radio. Pustim mjuzu i kažem svom vozaču nek se niš ne brine, bum mu ja pjevala kad crkne baterija. To ga je valjda prestrašilo jer je nakon toga počeo vozit 180. Nakon Vukove Gorice auto se počeo čudno ponašati. Trajalo je to negdje do malo poslije izlaza za Vrbovsko gdje je usporavao i na jednom malom usponu konačno crko.

Photobucket

Moram napomenut da je to službeni auto koji je u upotrebi po 10 sati u komadu svaki dan i ima prijeđenih 350 tisuća km. Da, tisuća. Nazvali smo Škoda mobilno jamstvo nakon čega nas je zvao čovjek iz vučne službe iz Karlovca i rekao da dolazi za najviše sat vremena. Pošto smo stali kraj nekakvog kamenjara koji je imao pogled na Vrbovsko odlučili smo piknik napraviti tamo.

Photobucket

S pogledom na auto naravno. Da vidimo kad dođe vučna.

Photobucket

Ne moram ni pisati o tome kako su nas ljudi koji su prolazili čudno gledali. Na cesti trokut, malo dalje auto, a ispod mi na dekici jedemo.

Photobucket

Možda su pomislili da smo stali i glumimo da smo u kvaru jer smo tak gladni da nemremo čekat do prvog odmarališta. Ili to samo moj um radi na toj razini. Nakon jela odlučili smo malo bacati frizbi. Frizbi je odletio u ovom smjeru.

Photobucket

Bio je rozi, ako ga netko nađe nek mi ga vrati. Nakon frizbija badminton. (Srećom on uvijek ima pun gepek sportskih rekvizita) U tijeku igre došla je vučna služba. Vozač je bio malo iznenađen kad nas je vidio da se dolje igramo, no još se više iznenadio kad sam ga pitala hoće li sendvič pošto nam je ostalo od piknika. Onda je slijedilo ovo.

Photobucket

Nakon dolaska u servis u Karlovcu dobili smo zamjenski auto za povratak u Zagreb.

Photobucket

Prebacili smo na brzinu osnovne stvari i krenuli. Moram priznat novi Polić nije loš. Samo što je ovaj benzinac i ima motor 1,2 pa mu je crknuo triput samo do naplatnih kućica u Karlovcu.I još 12 puta do Avenue Malla. Otišli smo u kino gdje su mi dali kokice sa potrganim dnom pa su mi se sve isule u krilo za vrijeme filma. Nema veze, itak nisam bila gladna. Nakon kina krenuli smo u Kaufland kupit meni neke sitnice za doma. Kolica koja sam izvukla su bila sakata, al to nisam odmah primjetila. Primjetite li Vi možda što im fali?

kolica

Dođem doma i skužim da mi je pederuša ostala u autu koji je u servisu u Karlovcu. Ne bih se toliko brinula za ono što je u njoj da mi unutra nisu ključevi od stana i od firme. Od stana imam doma rezervne, al od firme nemam, a u ponedjeljak treba na posao. Odlučila sam da je bilo dosta za jedan dan i sada u 18.15 idem leći jer sam tako sigurna da se više ništa loše neće dogoditi. Dobro, nisam sigurna, samo se nadam.

- 18:14 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

utorak, 15.01.2008.

Vrapčić Pero

Mjesto radnje: Parking City Centra
Vrijeme radnje: Jučer oko gableca
Gl. likovi: Vrapčić Pero i beba
Sporedni lik: Povuci-Potegni

vrapcic_pero

Sletio je na retrovizor od bebe i obliznuo se. Dala sam mu komad peciva nakon čega se zahvalio i odletio.
Dobro djelo za ovaj mjesec učinjeno.

- 15:34 -

Komentari (25) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.01.2008.

Beba među četkama

Svoju bebu (čitaj:auto) perem sama otkad je imam. Ne volim da mi ju itko dira niti bi mi palo na pamet da ju pustim kroz četke. No, neki dan mi moj najdraži kolega dođe i da jednu malu karticu. Karticu za besplatno pranje u novootvorenoj autopraoni preko puta Konzuma na Ljubljanskoj. Nemrem i ne želim se priviknut na ime Zagrebačka jer je to Ljubljanska. Dođem ja tamo skeptična i sparkiram se da prvo izvidim sama kakve su te četke da mi ne bi slučajno oštetile lak. Ne, nisam ja išla kroz četke, samo sam ih išla vidjet izbliza. Nakon što mi je simpatični muškić objasnio da su četke potpuno nove i lagane i da ću dobit i podno pranje što je jako pogodno za ova vremena sjela sam u auto i pustila nek me valjci voze. Bilo je super. U jednom trenu sam se prestrašila nekakvog željeza koje je išlo prema mojoj šajbi i mislila da ću ostat bez glave, al dobro je prošlo. Priča mi moj frend Saško da on kad ide kroz te četke odvrne najjače pjesmu «The Final Countdown» i maše rukama. Ja to nisam radila. Ja sam slikala s mobijem. Evo slikica.


- 11:44 -

Komentari (35) - Isprintaj - #

petak, 04.01.2008.

Ljudi, ne jedite govna kad je burek samo 7,5 kn!

O zadnja bih tri tjedna mogla napisati tragediju. No, kako nisam sklona dramatiziranju reći ću samo da si želim u novoj godini konjske živce i da stvari krenu nabolje. Ipak, dogodile su se tri lijepe stvari.

Prva-nisam sama provela blagdane.

Druga-bijah u Čatežu na unutarnjim bazenima. Nikad još nisam bila na unutarnjim niti sam tuka znala da ih tamo ima. Predivno, prekrasno i sve što uz to ide. Još me danas bole svi mišići koje od ljeta nisam koristila. Neka, vrijedilo je.

Treća-gledala sam Bee Movie iliti Pčelin film. U originalu dakako jer me na sinkroniziranu verziju bilo kojeg crtića il filma ne može natjerati ni sto vragova. Preporučam svima. Naravno da je postojalo nešto što mi je moralo bar malo uništiti doživljaj. Glupača dva sjedala do mene je skinula cipele i stavila noge na prečku ispred sebe. Iako između nas dvije nije nitko sjedio kroz nekoliko sekundi me ošinuo smrad. Gore od sarme. Gore od trulih jaja. Gore od trulih jaja umotanih u sarmu. Okrenula sam se zbunjeno prema mom pratiocu koji nije razumio moju facu i pitao me: A KAJ? PA JA NIŠ NE NJUŠIM. Mulac. Ja bahata kučka kakva jesam pogledala sam prema njoj onak prezirno da sama shvati kaj mi je. No, koza nije shvatila. Nastavila sam se ljutiti sljedećih 45 sekundi i opet je pogledala i prosiktala: MOŽEŠ LI MOLIM TE OBUĆ CIPELE NATRAG JER TI NOGE JAKO SMRDE? Naravno povisila sam ton tak da me čuju svi u krugu od par metara. Čuo se onaj prigušeni smijeh, a ona me samo pogledala, digla se i otišla sjest u drugi red.

Pitam se zar nije bilo jednostavnije obuć natrag cipele?

APDEJT, APDEJT!!! 4 su se lijepe stvari dogodile!! Upoznala sam fulvusicu i levanticu. Sorkač žemske. Ajoj....ovo će me koštat još jednog kolača....

- 14:51 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti