Prilagodba na tijesnu kožu....

petak, 13.04.2007.

Moj hrast


Ovo je priča o jednom drvetu........
Postoji u mom mjestu jedan stari , stari hrast......mislim da mu je preko stotinu godina, jer je njegova visina i širina impozantna.....
Ogromno. Ponosito i ustrajno drvo.......
Taj je hrast moj veliki prijatelj...Ne znam kako vi, ali ja oduvijek imam neko posebno divljenje spram velikih stabala.....uvijek sam sanjarila prostranu livadu, i negdje na njoj ogromnu krošnju, u koju bi se skrila od svijeta i sanjarila, maštala, postojala....
Ovaj hrast nije na nikakvoj livadi, on je na jednom trgu, izložen ljudima, neljudima i ostalim pojavama....
Izložen suncu i olujama, okupan kišama i šiban vjetrovima......taj je hrast izložen pred nama,a da zapravo jako malo ljudi obraća pažnju na njega....on se kao podrazumijeva...baš poput nebeskog svoga, ceste po kojoj gazimo, zraka koji dišemo....
A za mene, to drvo je izvor i simbol života......
Ustrajan i nepokolebljiv vremenu koje ga mimoilazi.....i pitam se koliko se pod njim pjesama opjevalo, koliko ljubavi započelo.....završilo.....čega se sve naslušao svih ovih godina, dok moje rođenje još nije ni poželjeno, a kamoli planirano....

Taj hrast je poput mudre starice.....sve zna, i sve čuva negdje u krošnjama; zapravo nam sve pokazuje a ništa ne govori....
U onim trenutcima kad nema ljudi oko njega, i kad sam sigurna da me nitko ne vidi odem do njega, obgrlim ga rukama koliko mogu, i prislonim srce uz njegovo deblo.....
Čujem ga kako mi priča.....kako me savjetuje.....šuštanjem lišća dok nas miluje vjetar, kaže da nisam mala samo zato jer je on ili netko drugi velik naspram mene....šapuće mi nježno kako svaka oluja ima svoj kraj, i onaj trenutak kada zasjaji sunce nad nama to je čisti poljubac prirode na naše znatiželjne obraze i uzburkane misli...

Vjerujem mu, jer nemam razloga sumnjati......pa iako je ovo samo priča, i moj hrast tek stablo na trgu, nije li upravo u tome sva mudrost života....

13.04.2007. u 15:25 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (22)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ja sam ja, koja sam sa vama kojima jesam i kad jesam....zapravo je ovdje sve po mom, kako me volja i kad me volja...o Bože,kako idealan svijet!


Beatles - John Len...


VOLIM: smijeh, jutro, mirne večeri zavaljena uz Zakonitog....posjet prijatelja, dodir djeteta....moju sestru, Zaru, Kiku, mog jubjenog kumića-mališu MArina u čijem osmijehu se izgube svi problemi svita......moga muža u svemu onome što je i nije-baš takvog kakav je.....moje roditelje i sve ono što im duh posjeduje (do vječnosti zahvaljujem što su to što jesu),moju Sanju i njena tri mušketira.....volim pitanja i odgovore sa smislom i bez njega, volim čekanje i ispunjavanje tuđih želja......vedro vrijeme, lunapark.....njoke i pašticadu, vodku DAlmatino, pršut i livanjski sir.....moga Loca-največeg šarmera među mačkama......volim život sa svime što mi je donio i što mi nosi....i naravno, volim sebe...ne narcisoidno,nego neizmjerno.....i volim sve dobre ljude koji me tjeraju naprijed, pa makar to bilo i "nogom u guzicu"...

<
Cursors


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

S njima volim bogatiti trenutke:

Sanja
LIBAR MOJIH DUGOVA
Auris
Marginalna društvena kronika
Sebi-dovoljna
Aquaria
Zona Z
Na kavi s prijateljicom
Danči's world
Kad ništa nije sigurno...
Živi i pusti druge da žive

" Sreća je zapravo samo vještina koju svatko može naučiti" N.W.
image hosting for myspace

image hosting for myspace


Images for your blog

Images for your blog

U slučaju da me želite kontaktirati zbog nekih vama znanih razloga, a ne želite da drugi čitaju vaše dileme, trileme ili komentare moj mail je: natanervozis@yahoo.com


"Shared joy is double joy,shared sorrow is halh sorrow" swedish proverb


"MANY PEOPLE WILL WALK IN AND OUT OF YOUR LIFE, BUT ONLY TRUE FRIENDS WILL LEAVE FOOTPRINTS IN YOUR HEART." Eleonor Roosevelt

Myspace layouts

Myspace layouts