Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off


Pretraži net
...ovaj blog



Silbermond - Das B...


I'm

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



contact:

natalliya_555@yahoo.com






LINKOVI




...voli me ili mrzi, bas me briga...

...so much that is hurts...

...little_angel...

...Big girls don't cry...

...majena$sjatkica...

...sorry,can't be perfect...

...iva bj...

...One dark afternoon,Like a shadow I flew!! ...








trebate dizajn evo preporuka...

Come into my dark chest of wonders...

Tinchy design

...torry...

...gadura ...

...refugee...

...dadodesign...

i oslalo

Blog.hr

face book

yahoo

youtube

hi5

moji biljeske

Ožujak 2010 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
natalliya

Image and video hosting by TinyPic
ljubav.... ma trko jos vjeruje da to postoji...


Image and video hosting by TinyPic
hmmm.... pravila postoje da bi se krsila zar ne???

Image and video hosting by TinyPic
oh yes baby

Image and video hosting by TinyPic
kazu da umjesto princa uvjek pronademo samo konja....
onda neka barem bude lijep konj

Image and video hosting by TinyPic
vjerujte mi nezelite naljutit 100% bika...

Counters
Counters

nedjelja, 28.12.2008.

povratak

odlucila sam okrenuti stranicu i sve promijeniti na svom blogu... ok nisam sve promijenila ali nasao se tu novi dizajn i dodala sam neke stvarcice. mislim da cu sada vise pisati i vise vremena posvecivati mom drugom svijetu kako ga ja ponekad zovem...
Nadam se da ste svi lijepo proveli ove Bozicne dane i da imate velike planove za novu godinu...
kada malo bolje razmislim ova godina je brzo prosla ali mogu reci da sam u uspjela nekoliko stvari u ovoj godini
naucila sam bolje francuski, kada se sjetim u pocetku godine nisam znala mnogo a sada vec pricam bez broblema... pronasla sam mnogo prijatelja sto ih prije nisam imala... upoznala sam ljubav svog zivota s kojom sam skoro vec godinu dana u vezi... uukratko mogu reci da sam sredila svoj zivot, fali jos naravno dosta stvari koje moram uciniti ali imam osjecaj da ce sve ici kako treba, znam da mogu uspjeti i vjerujem u sebe... pozz do iduceg puta




Natalliya

- 17:54 - *Komentari* (4) - *Print* - *#*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.