Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off


Pretraži net
...ovaj blog



Silbermond - Das B...


I'm

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



contact:

natalliya_555@yahoo.com






LINKOVI




...voli me ili mrzi, bas me briga...

...so much that is hurts...

...little_angel...

...Big girls don't cry...

...majena$sjatkica...

...sorry,can't be perfect...

...iva bj...

...One dark afternoon,Like a shadow I flew!! ...








trebate dizajn evo preporuka...

Come into my dark chest of wonders...

Tinchy design

...torry...

...gadura ...

...refugee...

...dadodesign...

i oslalo

Blog.hr

face book

yahoo

youtube

hi5

moji biljeske

Ožujak 2010 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
natalliya

Image and video hosting by TinyPic
ljubav.... ma trko jos vjeruje da to postoji...


Image and video hosting by TinyPic
hmmm.... pravila postoje da bi se krsila zar ne???

Image and video hosting by TinyPic
oh yes baby

Image and video hosting by TinyPic
kazu da umjesto princa uvjek pronademo samo konja....
onda neka barem bude lijep konj

Image and video hosting by TinyPic
vjerujte mi nezelite naljutit 100% bika...

Counters
Counters

ponedjeljak, 31.03.2008.

praznici, praznici ah....

2 prekrasna tjedna provedena u BiH...
ovako otisla sam prije 2 tjedna u subotu s majkom i tetom, majka je bila samo jedan tjedan sto je meni odgovaralo jer njen odlazak je znacio vise izlazaka i duze spavanje...
nemogu reci ni da je prvi tjedan bio los, ali ipak postoji ali, presudite sami nisam smijela do kasno ostat vani morala sam ustat u pola 10 i morala sam svaki dan ucit francuski i sto je najgore nisam smijela pusit to mi je i najteze palo.
majka se vratila proslu nedjelju u ch a ja i teta smo odmah to vece ostale do kasno vani (svaka na svojoj strani naravno i sa svojim drustvom)
ugl da nepisem puno bilo mi je super izlazila sam mnogo par puta ostala skroz do jutra pa onda cijeli dan prespavala. ugl. kako ste mi vi ljudi kaj ima kod vas pozdravljam vas sve i zahvaljujem na komentarima....

- 19:01 - *Komentari* (5) - *Print* - *#*


četvrtak, 13.03.2008.

...

cao svima...
ovo je zadnji post pred odlazak u BiH, odlazim na 2 tjedna pa tako da necu bii na netu jer lap ostavljam kuci... :(
pa sam zato odlucila da ce ovaj post biti "malo" duzi jer me inspiracija puca kao luda...
ugl. ovaj post ima 2 teme pa ako neko nece procitat nema bada jer ni meni se nebi dalo citat sva sranja koja cu napisat....




....VJENCANJE- samo ugovor ili ipak nesto vise....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
hmm ljudi objavljujem vjencanje svi ste pozvani
hehe ma zezam se ja, premlada sam ja jos za vjencanja...
nego pricali mi u skoli na satu i nekako dotaknemo temu braka, kada ono profesor postavi pitanje sto je to zapravo vjencanje?
iznenadila sam se kako tako lako pitanje ima tako tezak odgovor..redali smo svakakve gluposti ali nijedna nije bila tocna. profesor je sam sjedio i govorio:ne, ne, ne, ne, ne
predali smo se i pitali njega sto je, dobili smo odg a glasio je, vjencanje je potpisivanje ugovora...
mi svi se zacudili i pitali kakvog ugovora...
da kada bolje razmislite vjencanje i je potpisivanje ugovora...ako zaboravimo na trenutak vjencanje u Crkvi i obecanje pred bogom, ako izbacimo sve one maste iz glave koje svaka djevojcica masta jos od malih dana, ostaje samo potpisivanje papira kod ovlastenje osobe...
pitam se nakon toga razgovora di je nestala ljubav, romantika, i sto zaprvavo taj jedan dan mijenja u zivotu zaljubljenih...
kada malo bolje razmislim dolazim do zakljucka da to vjencanje o kojem toliko mastamo zapravo i nije potrebno
ima mnogo parova koji zive zajedno godinama a da se nisu vjencali i super im je, dok ima mnogo onih sto zure s vjencanjem i vjencaju se zapravo za osobu koju nepoznaj i tada nedugo nakon vjencanja dolazi razvod...
pitam se dje je nestalo ono "dok vas smrt ne rastavi" toga ima sve manje i manje? zasto, zato jer mnogi zure i vjencaju se misleci da vole i da poznaju osobu s kojoj se vjencaju, ali ako je doista poznaju zasto dolazi do razvoda.
ja sam jos kao mala obecala sebi da nikada necu napraviti istu gresku kao moji roditelji ali sada vise nisam sigurna dali cu si moci ispuniti svoje obecanje jer je pretesko...sve cesce dolazi do razvoda i mnogih svada, kako mogu biti sigurna da jednog dana i ja necu zavrsiti pred sudom potpisujucu razvod...a sto ako cu imati dijete
neelim svoje dijete osuditi na zivot koji sam ja zivila...jer zivot samo sa jedim roditeljim nije nimalo lak...
neznam nemogu otkriti buducnost isto kako nemogu ni ispraviti proslost i tude greske....
ipak tesko je vjerovati da je vjencanje samo ugovor koji buduci suproznici potpisuju, tuzno je znati da je svije u kojem zivim(o) postao toliko sluzben..........

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


KAKO PRONACI SAMU SEBE...

osimo braku pricali smo i o nacionalnosti na ponavanju svicarske (nesto kao geografija)
tako smo i dotakli temu braka jer se drzavljansto moze dobiti brakom ali sam pocetak teme je bila jedna prica koju nam je profsor ispricao radila se o talijanu koji je dosao u ch prije mnogo godina i pronasao italijanku ovdje i ozenio se imali su sina i taj sin je odrastao i opet ozenio talijanku i on su imali sina recimo da se zove xx pitanje je bilo dali je xx svicarac...neki su rekli da je a neki da nije ali tocan odgovor je bio da nije iako je on ovdje roden i otc m je cak ovdje roden ali on nije svicarac...zasto? odgovor je jednostavan jer mu u venama tece talijanska krv....
druga prica je bila o jednom paru koji su pije 100 i nesto godina otisli iz svicarske i sada je praunuk dosao nazad u svicarsku. on nije ovdje roden ali on je svicarac opet jer je potomak svicaraca. to me zbunilo te sam postavila pitanje sto sama onda?
otac i njegov otac i negov otac i njgov otac zivjeli su na podrucju koji se sada zove Hrvatska, a moja majka i svi s njezine strane dolaze iz BiH ( republika srpska) a ja sam rodena u svicarskoj gdje sam se i vratila sada
profesor mi nje znao odgovoriti pitao me dje imam putovnicu, imam u obje zemlje naposlijetku me je pitao da di je moje srce, odgovorila sam da je u Hrvatskoj, nasto je zakljucio da sam hrvatica...
ali jesam li zaista???
majka mi nikada ne dozvoljava da kazem da sam hrvatica, za nju sam ja srpkinja....kako saznati tko sam zapravo...ponekad se pitam dali kako reagiraju ljudi u bosni kada kazem da sam hrvatica a kako ce svi reagirati u hrvatskoj ako kazem da sam srpkinja. hoce li me gledati ispod oka hoce li pokazivati prstom na mene???
jer znam mnogo hrvata koji "mrze" srbe zbog rata... sto kako poznajem nekoliko sto nevole hrvate.
zelim pronaci sebe da mogu s ponosom reci ko sam a ne da se dvoumim kada me neko upita ali kako saznati pravu istinu svatko ima svoje misljenje o tome,a ja neznam sto da vise mislim...
imam nacionalnost dviju drzava koje su prosle kroz rat koje su se borile jedna protiv druge a ja neznam na koju stranu moram stati....


Image and video hosting by TinyPic

ili

Image and video hosting by TinyPic


i za kraj vas zelim sve pozdravit posebno one koji mi vjerno komentiraju moje glupost....

.......SRETAN USKRS SVIMA......

- 17:03 - *Komentari* (16) - *Print* - *#*


subota, 08.03.2008.

razlike spolova...

Image and video hosting by TinyPic

imali smo sastanak juce
cure i decki... prosli tjedan na sastanku su bile samo cure a u drugoj sali decki...
ali ada smo bili pomjesani...ipak samo polovica, u mojoj sali nas je bilo 30 tj ja sam bila trideseta...
poceli smo sa zajebancijama, decki su kao i uvjek svalili neku glupost pa bi se svi smijali...
ali tema je bila ozbiljna, pricali smo o razlici zmedu cure i decka zene i muskarca (kako ocete) razlike razmisljanja i ocekivanja od suprotnog spola...
razocarala sam se kada sam cula sto decki misle da mi, cure ocekujemo od njih...
naprojali su sljedece: novac, slavu, nabildane misice, dobar stil...
mislim novac??? odakle im to sve cure su to iskomentirale sa dvije rijeci (na francuskome tri) ''nije istina'' novac zasto misle da je novac vazan... istina ima nekih kojima je ali netreba znacit da su sve takve...
slava...?? zasto slava ja osobno to nikada nebih mogla (biti s nekim slavnim)
nabildane misice?? ok tu ima malo istine (hehe zezam se) ja osobno ne volim mnogo ok istina trebo bi dobro izledat ali da je sad neki nabildani nikada...
dobar stil, hm to je tocno receno ipak ....

u ta dva sata usla sam u muski mozak otkrila sam neke stvari zbog kojeg bi najradje zamrzila citav muski rod ali opet ima onih koji su rekli neke stvari koje te bace na razmiljanje....
poceli smo sa zezanjem ali smo se brzo prebacili na ozbiljno....
shvatila sam da 50% od deckiju sto su bili tamo zapravo nezele prici curi koja im se svida jer se boje da nisu dovoljno dobri i da joj se nece svidjet... saznala sam da 55% posto od deckiju koji su bili u grupi misli da kada cura obuce mini suknju da pokusava provocirat decke i da na neki nacin zove decke da gledaju??? a ja se pitam sto ako je vruce?? ili ako jednostavno cura voli oblaciti minice zbog nje same jer se osjeca dobro u njoj???
ja volim s vremena na vrijeme obuci minicu kada izadem ili slicno, ali to nije jer zelim da neka budala plazi po meni i da stalno bulji u mene...tada se i ja sama osjecam prljavo i glupo i onda na kraju ipak izaberem traperice...
svi su skoro pricali samo je jedan decko sutao tada ga je madam upitala sto on zapravo misli o tome svemu i kako bi njegova cura ili zena trebala izledati, on je odgovorio neznam rekao je sljedece: ''nije bitno kako izgleda nije bitno kako se oblaci i jeli boata ili siromasna bitno je kakve je duse i sto ima u sebi, ona moze biti ljepa i imati mnogo novaca da kupi najbolju odjecu ali moze biti ruzna iznutra, isto tako moze biti ruzna i siromasna i da nema novca da kupi neku lijepu odjecu ali je lijepa iznutra i to je ljepota koju ja gledam i koju bi svi trebali gledati'' sve cure zajedno s madam su mu poklonile jedan veliki dugi aplauz, drago mi je da je bar jedna osoba rekla nesto takvo da je bar neko od tih 15 muskaraca rekao ono sto je uistinu vazno da bar neko nije nabrojao da bi cura trebala imati, neznam, velike grdi dobre noge dobru guzicu ili nekaj u tome smslu
Image and video hosting by TinyPic
ali to je tuzno sto na 15 muskaraca postoji samo jedan takav??? dosao je red na cure da pricaju i da kazu sto misle. kazem da su se razlikovala misljenja jako, nekazem to zato sto sam i ja cura nego zato sto je istina...
naposljetku madam je i mene pitala iskreno nisam znala odg sto cekujem od jednog decka ili muskarca cime bi on mene mogao osvojiti ne zato sto nisam znala kako nego nisam znala to reci na francuskome ali sam se ipak snasla iako ni sam odgovor u potpuoti nisam znala pokusala sam, rekla sam da tjelesni izgled je ono sto te prvo privuce ali poslje to neigra nikakvu ulogu... zasto? zato jer da bi dvije osobe bile zajedno u nekoj vezi pa poslje mozda i zivjele zajedno i imale djecu treba nesto vise od vanjskog izgleda, treba isto razisljanje gledanje u istom pravcu iste zajednicke zelje i najvaznije ljubav i postovanje razumjevanje i oprastanje... moramo shvatiti da niko od nas nije savrsen i nikada nece biti i da smo ljudi da grijesimo mozda ce to biti mala greska kao zaboraviti nesto ili opet velika kao prevariti ali ako je ljubav prava sve se moze oprostiti ako vidimo da se onaj ko je pogrijesio stvarno kaje lakse je oprostiti...
u sali je nastala tisina kada sam to rekla, moj frend me pitao da kako bi mogla prijevaru oprostiti...
odgovorila sam mu sve zavisi o osobi koja je prevarila, ako ja znam da me ta soba voli i ako vidim da se iskreno kaje i naravno ako ja nju volim dovoljeno... jer najlakse je pogrijesiti a najteze prostiti, pitala sam ga da zar njemu nikada nije pogled pobjego na neku curu kada je bio sa svojom curom ili zar nikada nije pomislio na neku drugu, naravno da je svi mi to radimo, nije mi nista odg...nisam ni ocekivala odg. ili priznanje da sam u pravu pred svima, vidjela sam to u njegovim ocima i to mi je bilo dovoljno...
dala sam rijec curi do mene ona je bila na redu da se izjasni i kaze svoje misljenje... djevojka dolazi iz brazila.. izjasnila je ogorcenje prema predrasudama i prema deckima... rekla je da ona nemoze pronaci sebe u ch (svicarskoj), kaze da je kod nje normalno da djevojka obuce minicu pa i onu najkracu jer je vruce i da decki ne sline jer postuju to, znaju da je vruce i znaju da je ro normalno, i rekla je da ona nikada nece u ch obuci minicu jer joj se gade svi ti pogledi....
slijedila je pauza od 5 minuta
na pocetku drugog dijela moj prijatelj j napiso na plocu sve cure su lude... ja znam da je to napiso iz zajebancije i da nemisli tako ali znaju li to i drugi zna li to i madam... nije trobo to napisati, ja se nisam uvrijedila ali sam vidjea da se neke cure jesu.jedan decko je usto i obriso, madam je rekla da je velika razlika kada to obrise cura ili kada to obrise decko slazem se sa njom
drugi dio smo poceli s temom visine
posto se jedan zalio jer je nizak ali tada je nesto rekao... rekao mali momak veliki penis madam ga je upitala dali je to stvarno vazno i dali bi to trebalo znacit visok momak mali penis
svi su se smijali zezali jednog koji je visok... tada je madam upitala dali primjecuju da se samo decki smiju i da samo oni zezaju, tada su usutjeli...tu smo zavrsili tu temu ( o velicini )
i dalje nastavili raspravljati o mnogo cemu manje bitnom
tada je rekao jedan tip
je problem u curama posto smo mi navodno presentimentalne
i da decki od 16 pa do 22 misle i zele samo sex...dok se mi cure odmah zaljubimo i poslje ostanemo povrijedene..
to me bacilo na razmisljanje.... mislim ok kada to kaze jedan decko onda moras da ramislis o tome...zar stvarno svi samo sex zele???nezeim vjerovati u to...ja znam da nisu svi takvi istina ima ih puno ali znam da nisu svi jer sam ih upoznala mnogo koliko mojih deckiju(nije ih bilo previse) toliko decke mojih prijateljica...
iz vlastitog iskustva znam da nije svima samo sex bitan, kako znam..kako mogu biti tako sigurna...jer sam dozivjela da nakon 5mjeseci zajedno lezimo u krevetu zajedno kod njega kuci i nista se ne dogada niko nikoga ne nagovara ili nesili na nista...zasto me nije nagovarao, mnogi nagovaraju, zato jer me postovao, jer je znao da ce mi biti prvi put i nije me htio prisiljavati na nista imao je strpljenja i postovanja i razumijevanja, jer je znao da postoje vaznije stvari od sexa da ima nesto vise od pozude i uzitka, zato jer me volio.
Image and video hosting by TinyPic
zavrsilo je sastank i ja sam posla kuci...
za drugi dio dana mogu reci da je bio znimljiv iznenadujuci sa malim promjenama plana ali je sve super svrsilo tako da nemam nikakvih problema. ali mnogo sam razmisljala o temi i nekim izajavama moste strane...dalije stvarno istina o sve neznam...mislim da ni necu znati tako brzo...

Image and video hosting by TinyPic

znam da je post predug i necu vam zamjerit ako ga ne procitate pozzdravljam sve koji i komentiraju i svima zenama curama djevojcicama zelim sretan DAN ZENA


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

.......PONOSNA STO SAM ZENA........

.......ZENA NA PRVO MJESTO.......

svim muskarcima i deckima

.....DA NEMA ZENA NEBI BILO NI VAS...

.....I VAS JE RODILA ZENA....

zato

....POKLONITE ZENI CVIJET ILI BAR NAPRAVITE NESTO ZA NJU ILI UMJESTO NJE.....

MALA STAR MOZE MNOGO ZNACITI

- 08:12 - *Komentari* (19) - *Print* - *#*


utorak, 04.03.2008.

...jer ti si bio moje prvo svitanje u dvoje nosit cu te ipod koze svoje...

hmm zanimljiv naslov....
ali moje prvo ''svitanje u dvoje'' stvarno nije vrijedno spomena...
naslov sam stavila cisto iz fore jer upravo slusam pjesmu odlazis od Lane pa sam se prisjetila nekog i necjeg odlaska... njegovih koraka u daljini i moje suze u oku koju sam uspjela sakriti od njega, od svijeta...

Image and video hosting by TinyPic

*Padam*

nemam snage vise
pala sam na dno
dali sretan si sada
ti zelio si to

padam dugo
tim padom gubim sve
sretan li si sada s njom
zbog nje srusio si me


neznam sto da vie apisem pa vas pozdravljam

big kiss

By: Natalliya

- 16:51 - *Komentari* (12) - *Print* - *#*


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.