Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off


Pretraži net
...ovaj blog



Silbermond - Das B...


I'm

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



contact:

natalliya_555@yahoo.com






LINKOVI




...voli me ili mrzi, bas me briga...

...so much that is hurts...

...little_angel...

...Big girls don't cry...

...majena$sjatkica...

...sorry,can't be perfect...

...iva bj...

...One dark afternoon,Like a shadow I flew!! ...








trebate dizajn evo preporuka...

Come into my dark chest of wonders...

Tinchy design

...torry...

...gadura ...

...refugee...

...dadodesign...

i oslalo

Blog.hr

face book

yahoo

youtube

hi5

moji biljeske

Ožujak 2010 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
natalliya

Image and video hosting by TinyPic
ljubav.... ma trko jos vjeruje da to postoji...


Image and video hosting by TinyPic
hmmm.... pravila postoje da bi se krsila zar ne???

Image and video hosting by TinyPic
oh yes baby

Image and video hosting by TinyPic
kazu da umjesto princa uvjek pronademo samo konja....
onda neka barem bude lijep konj

Image and video hosting by TinyPic
vjerujte mi nezelite naljutit 100% bika...

Counters
Counters

srijeda, 06.02.2008.

samo jos jedna glupost

po prvi puta trazim pomoc od blogera koji mi posjecuju blog i od onih koji nisu blogeri, naime vrlo je jednostavno potrebno je samo da kliknete ovdje tim klikom mi pomazete izgraditi grad. internet grad nosi ime jednog sela (moje metrpole)u srcu hrvatske u kojem sam ja provela najljepse i najbezbriznije dane svog ranog dijetinjstva posto to selo u meni budi i dobre i lose uspomene ali ima vise onih dobrih odlucila sam izgraditi grad s njegovim imeom. samim odlaskon na stranicu vi ga pomazete graditi jer se penje njegova popularnost. hvala


glupo mi da samo to obavljujem pa cu napisat par pjesmica iz svojih memoara ( nemojte zamjerit ako sam koju vec prije napisala ali ko bi sve pamtio)

Image and video hosting by TinyPic

voljela bih da si kraj mene
da mi srce u samoci ne zebe
zeljela bih ponovo vidjeti tvoje oci
i tvoje sexy tijelo ljubiti jos ove noci
voljela bih da si moj bar a jedan tren
nezelim cuti da vec si njen
zelim te opet vidjeti
mozda cu i se ovog puta vise svidjeti
zelim te kraj sebe osjetiti
mozda te uspijem na ljubav podsjetiti

Image and video hosting by TinyPic

nemogu vise
ubija me tsina oko mene
sve je tiho tise
placem zbog covjeka koji ljubi druge zene
nemogu bez tebe
zadnja suza iz oka krece
jos uvjek te zelim za sebe
ali moje oci te vise vidjeti nece
polako se priblizavam dnu
bez tebe sam kao riba bez vode
jos uvjek javljas mi se u snu
ove suze ka smrti me vode
a ja cu i zadnju suzu isplakati
kad se sjetim tebe
i nikad se necu pokajati
jer srce s razlogom zebe


pozzdravljam sve koji mi redovito citaju blog i zahvaljujem im na tome posebno pozdravljam darx, vjeruj u jubav, mr. dado isto zasluzuje pozdrave jervjerno komentira, little angle narvno, malu zaljubljenu i naravno svoju sonjicu, ma pozz svima

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

- 18:16 - *Komentari* (14) - *Print* - *#*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.