Linkovi:
Forumski Star Trek - the best parody ever
Ovo sam ja na forumu.

Ako nekoga zanima tko se krije iza ovih tekstova, evo:
Photo 1: smile!
Photo 2: glupa zanesenost
Photo 3: koje poziranje (*rolleyes*)

Posebni blogovi:
Koalicija
Miomaocetung (my pet),
Mad (something different),
Carica (zadivljujuće), Panonski mornar (my twin),
Hal, Glupinickname, Watashi, Blackadder, Ribac, Unspeakable, AxMi-24

(...ima ih još...)

17.09.2004., petak

Staretinarnica

Znate kako je super onaj osjećaj kad se pred vama odjednom otvori neki novi pogled na nešto što više ni sami niste znali kako točno izgleda? U prošlom tekstu sam pisala kako mi je moj blog već dosadio takav kakav je. Ma zapravo nije, volim ja pisati ovaj blog, ali onda se dogodi nešto što vam pokaže jednu sasvim novu dimenziju. Tako sam i ja uspjela sagledati svoj blog iz očiju promatrača. Hvala još jednom onome koji mi je pomogao u tome. I kako je rekao: nije bitno o čemu pišemo, nije bitno ni kako je napisano… jedino je bitno kako se osjećamo na svom blogu. Iako mi nekad dođe muka od svega, ipak se dobro osjećam u svom ljubičastom svijetu. Bar dok ne poželim privremeno pobjeći negdje drugdje ;) …
Danas sam prolazila gradom i ugledala jednu staretinarnicu. Nikad je prije nisam vidjela. Mala prostorno, al velika sadržajem, trgovina je od poda do stropa bila prepunjena najrazličitijim starim knjigama, dok su se sa strane nalazili neki ostaci "tehnike" s početka prošlog stoljeća. Malo sam zastala u tom svijetu, udahnula taj miris prošlosti i mogu vam reći da sam se osjećala tako dobro. Ponovo sam se sjetila koliko zapravo obožavam stare knjige, jer čuvaju u sebi priču i više od onoga što piše u njima. I kao što sam uspjela svoj blog sagledati na drugačiji način, tako sam u staretinarnici ponovo osjetila onu drugu dimenziju života, na koju polako zaboravljamo.
Kupila sam dvije Fulghumove knjige koje su mi nedostajale i bacila oko na Kishona i Asimova. Al to tek za početak. I'll be back. :)

Shvatila sam:
jedino to je vječnost. Živjeti kroz knjige.

You were there for summer dreaming
and you gave me what I need
and I hope you'll find your freedom
for eternity, for eternity


- 10:29 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Opis bloga
Zvuk tišine... jedini koji imate kad ostanete sami sa osobom duboko u vama... možda onda pronađete odgovore koje niste znali naći jer ste bili izgubljeni među ljudima...
Ovaj blog posvećen je takvim trenucima, kada ste daleko od svih... s tišinom oko vas... možda i vama tada padne na pamet neka ludost kao i meni:

Želim osvojiti svijet. A onda ću vidjeti što dalje.
Secrets of life
"Ako nije moguće nekoga potpuno imati, najbolje ga je tada potpuno izgubiti."

"Biti pametan znači razlikovati istine koje treba reći od onih koje treba prešutjeti."

"Umanjimo li svoje Ja, tada može rasti nešto važnije."

"... i živi tako da se ne postidiš ni jedne svoje uspomene."

"Svatko vidi kako izgledaš, ali ih malo zna ono što jesi."

"Nikad nismo toliko sretni, ni toliko nesretni kao što mislimo."

"Da su gnjevni pogledi strijelice, svi bi ljudi bili ubojice."

"Vjera je sposobnost da se podnese vlastita sumnja."

"Razmišljati znači duboko se čuditi."

"Kad svi ljudi jednako misle, znači da nitko puno ne razmišlja."

"Istina je - zabrinutost ubija ljubav."

"Budite realni. Očekujte čuda."

"Strah je samo drugo ime za nesposobnost da ovladamo nastajanjem misli."

"Imamo jako malo mašte za bol koju nanosimo drugima."

"Snovi nikada ne umiru. Umiru samo sanjari."

"Imagination is more important than knowledge."