Pitanja od kojih MENE boli glava!!!

19.08.2014.

Pitanje prvo

- Bok drago dijete! Kak si?
- Dobro mama.
- Jel ima nešto novo za posao?
- Mislim da bi ti javila da ima nesto. Odmah si mi prva na listi.
- Jesi dobila odgovor za treći krug iz one firme?
- Javila bi ti!!!
- A ima novosti za neki drugi posao?
- Zbilja?
- A jel i dalje tražiš posao po netu?
- MAMA... ZA BOGA MILOGA!!!! JAVILA BI TI ODMAH! NARAVNO DA TRAZIM JEBENI POSAO! SANJAM GA KO I STOTINE TISUĆA OSTALIH!!!
- Kaj se odmah vrijeđaš?

Pitanje drugo

TKO JE DAO POSAO NAŠEM MINISTRU TURIZMA? Jesam li zbilja dobro pročitala da bi turiste više privukla Hrvatska da svi imamo bazene? Tko mu daje koje droge? Zar zbilja misli da jedan Čeh srlja platit apartman kad vidi da postoji bazen!? Neeee! Krivoooo!

Pitanje treće

Pročitala sam prije par dana da su izumili majicu koja se ne da smočit. Već par dana intenzivno razmišljam: Kako se ta majica pobogu onda pere!?

Pitanje četvrto

Kam da stavim tetovažu? Hoću li dobiti manje prilika za posao ako je stavim na zglob ruke? I zašto točno živim u zemlji gdje je to bitno!?

Pitanje peto

Zakaj je loše ako razmišljam o tome da mi fali seks? Zakaj odmah moja frendica urla da to nije pametno jer ću ispast drolja ak si nađem samo nekog za zabavu? Još važnije pitanje... Zakaj JA stavljam u svoju glavu da to nije u redu?

Pitanje šesto

Zakaj klićem na sve i svakaj i onda čitam sranja po internetu? Zar zbilja mislim da ću naći pametan članak pod nazivima koji sadrže riječi x načina da, zašto si takva/takav? Zakaj otvaram trash pizdarije i gledam slike i retardirane tekstove o ljudima za koje ne znam ni što su? Pa ja ni ne znam tko je Kate Upton i Doris Pinčić!!!

Pitanje sedmo

Zakaj se nerviram oko političara? Svaki put kad otvorim vijesti i čujem seronje kak laju bezveze, tlak mi furt skoči na osamsto...

Pitanje osmo

Zakaj baš moram ja reći u društvu da je netko glup? Ne kužim.... Žena ne zna da su Pakistan i Palestina dvije države. Pa kaj se ja sekiram oko toga?

Pitanje deveto

Zakaj si nakalemim uvijek nekog seronju na leđa bez kičme? Pa daj se malo saberi ženo!

Pitanje deseto

- Kaj ima novog?
- Niš!
- Kaj radiš?
- Niš!
- Kaj si radila jučer navečer?
- Niš!
- Ima kaj na moru?
- Niš!
- O čem sad razmišjaš?
- O tome kako vodim glupo isprazan razgovor. Onaj iz pristojnosti prek one stvari.
Nafuri se i pokopi! A sutra znam da bu opet krava zvala.... I zakaj dižem slušalicu!?

Pitanje jedanaesto

Tko su zaboga Kate Upton i Doris Pinčić!?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.