Dan deveti - dan kad se pojavljuju prijatelji

06.06.2014.

Dan deveti

Ujutro ga nisam tražila na drugom kraju kreveta. Možda ovo neće baš puno ljudi razumijeti, ali za mene ovo znači više od svih prijeđenih kilometara i skinutih kila.

Opet vježbala.

Od jutra su se prijatelji pojavljivali oko mene i vukli me po kavama. Divno ih je imati. Svatko je od njih održao govor potpore i trudio se zabaviti me raznim temama. Volim ih sve!

I nije bilo novih spoznaja i učenja, samo ugodnog druženja sa svojim prijateljima, ljudima uz čiju pomoć nikada ne bih mogla nastaviti.

Pitam se kako ljudi idu kroz život bez prijatelja. Ja si to ne mogu ni zamisliti, kao da bi mi netko iščupao ruke i noge.

I dalje sam samo ljuta na njega...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.