Dan osmi - Dan kada učim ponešto o sebi

06.06.2014.

Dan osmi

Vježbala... Kao i svaki dan.

Ispucala bijes na traci za trčanje.

Popodne se smirila i konačno se počela pitati što sam sve promijenila na sebi zbog njega.

Shvatila da se sama sebi trenutno ne sviđam.

Moja obitelj je glasna. Užasno glasna! Svi smo lajavi, svađamo se oko politike za ručkom i kažemo si sve što mislimo. Nekada nije ugodno, a nekada se svi smijemo satima.

Nismo idealna obitelj, ali kada zagusti, svi smo zajedno i podržavamo se.

I ja sam glasna. Kad mi nešto smetam, kažem. Takva sam!

Želim imati sve pod kontrolom, želim imati uredan stan i da, ponekad pretjerujem u tome.

Volim gledati trash serije, one preloše reality gluposti. To mi je ponekad ispušni ventil. Ali volim gledati i dokumentarce.

Ponekad sam djetinjasta.

Volim životinje. I pokazujem to. I želim jednoga dana i pse i mačke u domu kojem stvorim. Sve spašene iz kaveza i željne toplog doma i vlasnika koji će sve dati da budu sretne.

Svog psa sam spremna tiješiti dok grmi i grliti ga dok ne prestane, ali nikako ga ne napustiti.

Nespretna sam, u stanju sam popiknuti se na ravnoj površini, iskrenuti zglob na parketu i posebno završiti na hitnoj u najgorem mogućem trenutku.

Nisam osoba koja će sliniti nad tuđom djecom, ali ću biti sretna kad vidim da su moji prijatelji sretni s djecom i veseliti ću se za njih kada dođe nova prinova.

Namazat ću nokte intenzivnom bojom samo zato što mi se tako danas nosi. Danas su plavi.

Neću se našminkati kad idem u kvart na kavu ili ako mi se ne da zato što to druge rade. Obući ću štikle kada ih želim obući.

Reći ću glasno i jasno kada smatram da nešto nije u redu i kada nešto nije pravedno, bilo kome i bilo gdje, makar to bilo u redu prema blagajni.

Psovat ću kad se udarim, spotaknem ili sam jednostavno bijesna. Da, znam da je ružno, ali da to shvatite morate upoznati moju obitelj.

Da, sanjar sam i želim jednoga dana postići sve svoje snove.

Da, želim jednoga dana i obitelj. Ne obećajem da ću biti normalna mama i moja djeca će vjerojatno imati najčudniju obleku jer će si ju sama birati.

Ako mi osoba ne odgovara to će se vidjeti na mom licu.

Ako netko smatra da su Palestina i Pakistan ista država, da, vjerojatno ću mu natuknuti da je idiot.

Da, svaka ova stvar je njega smetala.

Ali to sam ja! A on je volio nekog drugog i stvarao nekog drugog po svojoj želji...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.