10.12.2007., ponedjeljak

19.


PONAVLJANJE NAREDBE

Nije mu preostalo ništa drugo nego da, čekajući hoće li se pojaviti znak da se ona uključila, napiše još nekoliko poruka:

Nedjelja, 11.09.2005. u 22:58
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Uzvišena!

Klečim gol pred kompjuterom pišući Vam ovo...

Nisam gledao utakmicu. Bio sam na Cvjetnom trgu s poslovnim partnerom. Gledao sam gospođice koje su prolazile i mislio da li ste možda Vi neka od njih. Uopće se nisam mogao usredotočiti na ono što sam razgovarao.

Beskrajno mi je žao što se nismo našli on-line u isto vrijeme.

Oprostite ako izgleda kao da Vam sugeriram - da mi naredite kada da se naredni put uključim?

Možda se još večeras vratite na Iskricu?

Možda mi još večeras naredite da štrcnem!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nedjelja, 11.09.2005. u 23:42
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Uzvišena i okrutna!

Ne mogu se pomiriti s tim da se nikada nećemo sresti. Eto, to je jedna od zapovijesti koju ne mogu izvršiti. Drhtim od pomisli kako stajem pred Vas. Bojim se da bi me koljena jedva držala. Zato bi i bilo najprirodnije da klečim pred Vama. Ili ležim ničice. Istovremeno, bojim se toga. Da mi naredite da dođem,sledenio bih se. Ne znam da li bih mogao sakupiti snage da poslušam. Kada mi ovakve stvari radite na daljinu, što biste mi tek mogli uživo! Bio bih potpuno na milost i nemilost Vaše okrutnosti. To bi mogla biti moja propast. Ali, kada biste bili
toliko milostivi da me ne zgazite, ne mogu zamisliti većeg užitka od toga da Vam se potpuno predam.

Koliko mnogo sadržaja izvire iz Vaše kratke poruke! Pročitao sam je toliko puta da je mogu izrecitirati napamet.

Dozvoljavate li svojim robovima da mole? Izlažem se tome da zaslužim neku kaznu kada Vas molim, ali ne mogu se suzdržati. Molim Vas neki znak, samo za mene. Prođite negdje nekim parkom i ostavite otisak svoje cipelice, javite mi gdje je i ja ću odjuriti da mu se poklonim.

Niste mi rekli, smijem li pogledati profile onih koji upadaju na moj, smijem li odgovoriti na poruke koje mi šalju? Želite li da budem na Iskrici samo za Vas ili Vam je svejedno?

Teško mi je izdržati, teško. Teško ste mi breme svalili na pleća. Ovo je izluđujuće! Vi negdje ni ne mislite na mene, zabavljate se, a ja mislim o Vama neprekidno! Razdire me!

Jedva pogađam prave tipke, mnogo griješim, ispravljam, teško mi se usredotočiti. Ovu poruku pišem već sat vremena. Vrh uda mi se sav zabalavio. Strah me obrisati ga jer se bojim da neću moći odlijepiti ruku od njega. Mislim da je dovoljno svega dva-tri puta da ga potegnem da bi štrcnuo. Molim Vas, pojavite se i donesite mi spas vaše milosti!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nedjelja, 11.09.2005. u 23:47
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Uzvišena i okrutna!

Ponavljam Vašu naredbu:

Da nisi štrcnuo!
Da nisi štrcnuo!
Da nisi štrcnuo!
Da nisi štrcnuo!

Kratko i oštro. Bespogovorno. Bilo je dovoljno da to kažete samo jedanput i da mi neprestano odjekuje.



- 15:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prosinac 2008 (12)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (2)

Komentari On/Off

Ovaj se blog čita drugačije nego ostali blogovi. Svaki mjesec je jedno poglavlje, s tim da se mjeseci „listaju“ unatrag. Dakle, PROSINAC 2008 je prvo poglavlje, a TRAVANJ 2007 deseto. Možete se kretati kroz njega i pomoću uputnica „prethodni mjesec“ i „sljedeći mjesec“ na dnu poglavlja.