26.10.2007., petak

35.


OBEĆANJE

PRIJE PONOĆI


Premda se bez oklijevanja bacio na pisanje, trebalo mu je pet minuta prije nego je pripremio izvještaj dovoljan da zadovolji njezinu znatiželju:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:23
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Oprostite, totalno sam sluđen. Nisam ni razaznavao da ovim primjerom zapravo govorite o tome da razmišljate što ćete sa mnom. Vjerujte mi, inače nisam tako neinteligentan.

U kojoj sam pozi?

Srolao sam i uklonio tepih. Obrisao sam parket. Otuširao sam se i oprao zube. Klečim na parketu ispred laptopa s čelom na podu. Stražnjica mi strči u vis. Ako pogledam naprijed, vidim Vašu sliku na polovini ekrana. Ako pogledam unatrag, vidim odozdo svoj trbuh i na njegovom kraju ovješeni nabrekli ud kojemu je vrh poljubičastio i sjaji se.

U glavi mi je ... Ne znam da li me više zastrašuje kada Vaše visoke petice resko odjekuju po parketu ili kad nečujno hodate po tepihu oko mene kao crna pantera.

"Mali" je veći nego što je odavno bio. Toliko je izmučen da ne znam da li će eksplodirati čim ga dodirnem ili je već toliko otupio da ću ga trebati dugo ruljiti prije nego se pobljuje.

Jaja mi pucaju! Ne sjećam se da su bila toliko puna još od rane mladosti!

Mislio sam da mi je današnji dan teže izdržati od jučerašnjeg. Onda sam mislio da mi je posljednji sat, koliko ste odgovorili naš susret, gori od cijeloga dana. Sad vidim da je ovih posljednjih desetak minuta koliko ste mi naredili da čekam, gore od svega!

U tih pet minuta ona je otjerala neke nezanimljive sugovornike, pa se u potpunosti mogla posvetiti Pauku:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:27
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


Image Hosted by ImageShack.usčuješ li moje potpetice kako kruže oko tebe.
da nisi podigao pogled!
imam one cipelice iz "globusa".
zgodne su a?

Uzmi malo stvar u svoje ruke, ali tek dva tri poteza!

Sjela sam na trenutak i prekrižila noge, sigurno si čuo onaj čarobni zvuk

Pauk je naznačivao da je na rubu izluđenosti:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:29
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Obožavam Vas. Drhtim osluškujući svaki šum. Htio bih urlati da Vas volim, ali se ne usudim.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:30
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Vidite li moje prste kako se stežu oko bolnog izdanka?

To je bio teren na kojem se ona dobro snalazila:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:32
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


zar nisam rekla "dosta s tim"?
odmah desnu ruku daleko naprijed, da je malo gazim!

Sudeći prema njegovu odgovoru, pogodila je pravu notu:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:33
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Obožavam Vas, obožavam! Radite od mene što hoćete!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:36
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Nadam se da Vam pruža zadovoljstvo kako cvilim od bola, a ne usuđujem se povući ruku, iako bih mogao.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:37
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


prišla sam ti sasvim blizu tako da su moje cipelice,
- sjećaš li se slike? -
5 cm od tvog nosa.
okreni malo glavu ulijevo i poljubi mi desnu,
pa malo udesno
i lijevu…
pa ponovno dok ti ne kažem nešto drugo.
ali bez jezika, samo nježno s usnama, zatvorenih usta.
vidiš da je to antilop

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:37
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Ovo je neizdrživo!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:39
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina



Oh, ljubim, ljubim, ljubim, nježno, nježno, najnježnije...
Ljubim, ljubim... Vi ste poganska kraljica, a ja Vaš podanik. Vi ste divljačka boginja, a ja žrtva koju Vam prinose.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:41
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


dobro dosta!
još razmišljam da li da postupim po opciji e i odem.
možeš se malo dirati!

Prijetnja da bi mogla otići izazvala je lavinu njegovih poruka koje su se gotovo sustizale:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:42
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Ljubim Vaše cipelice koje nisu napravljene da bi hodale po cesti, nego po robovima.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:42
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Hvala za diranje, ali molim, molim, molim, ne ostavljajte me ovako!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:43
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Molim Vas, radite sa mnom što još sa nikim drugim niste, ne obuzdavajte se nimalo! Sve, samo da ne odete!

Umilostivila se i odgovorila, čime je pokazala da se ipak može umoliti:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:45
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk

dobro, dolje glavu!

Nastavio je istom žestinom:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:45
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Da li Vas zabavlja ...? Oh, oooo, strašno mi je!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:46
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Obožavam Vas, boginjo, vladarice!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:48
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


moraš mi obećati nešto ako nećeš da mi vidiš pete po zadnji put!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:48
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Klečim s čelom na podu, stražnjicom u zraku, i drhtim.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:49
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Obećati ću Vam sve što želite. A Vi znate da od mene ionako možete raditi što god hoćete bez obzira što ja kažem.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:51
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


možeš li se uhvatiti za ud odostraga, preko jedne noge.
Kužiš što kažem?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:53
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


napravio sam lijevom rukom kako ste mi rekli. Sad mi je teško pisati velika slova na početku rečenice jer pišem jednom rukom. vrh uda mi je sklizak, ljepljiv i - oh! - vraški osjetljiv.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:55
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


malo se miluj, ali bez da svršiš, ja stojim iza tebe i naslađujem se prizorom

lijepo?

a sad obećanje…

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:56
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


ako nagnem stražnjicu unazad, tako da potkoljenice, natkoljenice i trup čine slovo z, lako je napraviti što tražite.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:58
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


uživam ako Vam je prizor mio. uživam kada Vam mogu pružiti ikakav užitak. naslađujte se, molim vas. obožavam Vas.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:59
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


ako želiš da nastavimo obećaj…

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:59
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


sve, sve, sve! SVE! tražite što god hoćete od mene!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 23:59
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


ako želiš da nastavimo obećaj da nikad više nećeš spominjati susret i da ćeš to izbiti i iz glave. Za takve stvari sam već mnoge bijednike stavila na ignore!

- 18:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prosinac 2008 (12)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (2)

Komentari On/Off

Ovaj se blog čita drugačije nego ostali blogovi. Svaki mjesec je jedno poglavlje, s tim da se mjeseci „listaju“ unatrag. Dakle, PROSINAC 2008 je prvo poglavlje, a TRAVANJ 2007 deseto. Možete se kretati kroz njega i pomoću uputnica „prethodni mjesec“ i „sljedeći mjesec“ na dnu poglavlja.