29.10.2007., ponedjeljak

33.


NEPLANIRANI

POPODNEVNI

KONTAKT


Poslijepodne je prvo pregledavala postojeću prepisku sačuvanu u kompjuteru, te je uočila da je u brzini i komunicirajući s nekoliko robova istovremeno propustila odgovoriti Pauku na sve što je smatrala vrijednim razjasniti:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 18:22
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


uslijed zauzetosti, nisam stigla napisati dvije stvari koje si spomenuo.

možeš viđati profile svih drugih i dopisivati se s koliko god hoćeš. to mi odgovara jer ćeš brže uvidjeti moju superiornost i u odnosu na druge domine.

nikome ne pričam o ovome, u RL sam strogo non kinky.

RL je kratica za "real life", stvarni, pravi život za razliku od egzistencije karaktera na "Iskrici". Od Pauka je uskoro stiglo poduže pismo, za čije je pisanje bilo potrebno toliko vremena da je vjerojatno počeo pisati čim mu je pristigla poruka koju je ona poslala:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 19:09
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Krasna Mlada Domino!

Vi ste čudo na svijetu, ne nalazim riječi! Kožna kesica u kojoj su mi testisi se stvrdnula i nabrekla. Izgleda kao ručna bomba. A i osjećam se kao da mi je ručna bomba u gaćama. Neprestano se lagano znojim, neprestano sam orošen znojem. Jučer pred spavanje sam se otuširao hladnom vodom. (Zamišljao sam da me Vi špricate i smijete se mlazevima koji me pogađaju.) Samo sam se razbudio. Onako razbuđen, divljao sam po sobi kao kanarinac po krletci. Držao sam ruke iza glave i zamislio da ste me Vi tako vezali lisicama da se ne bih dirao dok Vas nema. A da ne kažem u kakva psihička stanja upadam! Sve je to od podivljalih hormona, erupcije testosterona. Ne mogu si pomoći, čini mi se kao da osjećam kako spermići vriju po meni. Toliko dugo se nisam suzdržavao od pražnjenja testisa ni kada sam bio bolestan. Upadam u razna stanja. Na primjer, na momente mi je sve smiješno. Ne trebate mi se Vi smijati. Sam se sebi smijem! Prenem se i upitam - što ja to radim? Zar to nije smiješno? Pa to je stvarno smiješno! Oraspoloži me to, ne mogu Vam reći kako i koliko. Čini mi se kao da odavno nisam bio tako raspoložen. Cijeli dan pravim viceve i primjećujem da se po drugim sobama čude što mi je.

Upadaju mi danas u ured neki individusi s problemima zbog kojih bih inače popizdio, uzrujao se do ruba infarkta, pridavio nekoga... Čim ih vidim na vratima znam da su došli s nekim sranjem. Oni govore, a ja ih slušam dok mi je ispod stola cijela meštrija izvan hlača! Kako da ih ozbiljno shvatim dok vrškom uda grebem ploču pisaćeg stola s donje strane?! Pa to je Monty Pyhton uživo! Gledajući tako, sve ovo što radimo je samo gomila Potemkinovih sela, bleferaj i hoštaplerijat, mjehuri od sapunice, carevo novo odijelo! Mladi ljudi ulaze ovdje gdje radim prepuni strahopoštovanja, kao da ulaze u hram. A Vi ste uletjeli kao ledolomac raspršivši sve iluzije!

Zaljubljujem se u Vas!

Nemojte mi reći da se nikada nećemo sresti, ništa mi gore ne možete reći! To nije ono mučenje koje je ujedno i slatko. To je pravo mučenje koje razdire daleko dublje, koje zaista razdire. Recite mi barem da ima nade, molim, molim, molim...

Opet sam danas neko vrijeme promatrao djevojke i žene u prolazu, one zgodne, manje zgodne, nimalo zgodne... Naročito sam gledao one s tijelom poput Vašega, zamišljajući da ste to Vi.

Pročitao sam Vaše dragocjene poruke. Nadam se da je zapovijed da sklonim tepih najava da ćete mi možda dozvolite da svršim.

Rob sam vam pokoran. Vi ste moja boginja!

Nije ni završila s čitanjem tog dužeg pisma, a već je stigla i druga, znatno kraća poruka:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 19:13
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Oprostite, Uzvišena, što ću usprkos sreći da sam Vas zatekao on-line morati uskoro otići. Namjestio sam dan da budem slobodan u 22.00, kako ste me uputili, pa sad imam obaveza. A i obučen sam...

Strogo ga je opomenula:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 19:14
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


ne mogu vjerovati da mi se javljaš!?
Pa zar nisam lijepo rekla 22.00 ??!!

Odgovorio je isti tren:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 19:15
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Oprostite, nisam Vas očekivao zateći. Kanio sam samo ostaviti poruku da Vas izvijestim o stanjima kroz koja me vodite.

Kazna je uslijedila bez odlaganja - dodatni sat čekanja:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 19:16
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


23.00!
i ni riječi više.

Međutim, njezina se poruka mimoišla s njegovom poslanom gotovo iste sekunde:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 19:16
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Molim Vas da me otpustite.

Iste minute uspjeli su izmijeniti još dvije poruke:

Ponedjeljak, 12.09.2005. u 19:16
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Hvala.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ponedjeljak, 12.09.2005. u 19:17
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk


opet pišeš?!
23.15

Hajde sad samo još nešto napiši!!!

Bila je uvjerena da se više neće usuditi javiti, pa se isključila i otišla večerati da se okrijepi prije nego krene u večernje vršljanje po virtualnim robovima...




- 18:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prosinac 2008 (12)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (2)

Komentari On/Off

Ovaj se blog čita drugačije nego ostali blogovi. Svaki mjesec je jedno poglavlje, s tim da se mjeseci „listaju“ unatrag. Dakle, PROSINAC 2008 je prvo poglavlje, a TRAVANJ 2007 deseto. Možete se kretati kroz njega i pomoću uputnica „prethodni mjesec“ i „sljedeći mjesec“ na dnu poglavlja.