23.07.2007., ponedjeljak

71.


*

Pauk nije bio od tih koji su završili na „ignore“, obilježeni tako da komunikacijski servis automatski blokira sve njihove poruke upućene onome koji ih je kod sebe svrstao u „ignore“-grupu. U nastavku večeri, četvrt sata iza ponoći Mlada domina mu se prva javila, s tim da se nije naprezala izmisliti ikakav suvisliji naslov od „*“. Do jedan sat ujutro izmjena poruka je tekla ovako, uz njezine uobičajene stanke tokom kojih je on stigao poslati i po nekoliko poruka podsjećajući je svakom da čeka njezine riječi:

kako si?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nekako tužnjikavo. Ne baš naročito.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ni meni se ništa ne da.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nadao sam se da ćete me Vi... trgnuti.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
koliko puta si ovaj tjedan?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Morao bih izbrojati... barem tri puta. Zahvaljujući Vama.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mogu li Vas moliti za neku Vašu novu sličicu u Vašem profilu?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Možda sam naprosto umoran jer inače idem spavati prije ponoći, a od kada ste me uzeli pod svoje bdijem nekoliko sati kasnije.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Skršili ste me. I fizički. Čak i ovako, na daljinu.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
imam weblog

Weblog je poseban dio stranice gdje član „Iskrice“ može postaviti duže tekstove ili fotografije. Očekivano, Pauk je odgovorio:

Idem odmah pogledati!

Nakon što je pogledao što je Mlada domina ostavila na svom weblogu, potaklo ga je na izjavu:

Ne može se reći da su sve žene nadmoćnije. Samo one poput Vas. A te su tako rijetke, da znam samo Vas.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mogu li si, na osnovu primjera iz webloga, utvarati da ste prema meni suroviji nego prema drugima?

Reklo bi se da je na Domininom weblogu osvanuo neki primjer koji je govorio o njezinom odnosu prema nekom drugom virtualnom robu, možda primjer prepiske kakve su zanimale Frana Nischta:

Na koljenima sam i zamišljam da sam pred Vama.

Ona mu je dala na znanje:

>Mogu li si, na osnovu primjera iz webloga,
>utvarati da ste prema meni suroviji nego prema
>drugima?

naravno

Međutim, čas kasnije se ispravila:

greška.

prema tebi sam puno blaža!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zahvaljujem, Uzvišena.

Molim Vas, recite mi kako da Vas zovem?

Kako ona nije žurila s odgovorom, a pokazatelj je ukazivao da neprestano šalje nekakve poruke, on je nastavio s laskanjem, ulizivanjem i nuđenjem sebe:

>greška.
>prema tebi sam puno blaža!

Vi ne griješite. Vi se igrate. Neka sam Vaša igračka.

Nema toga u mojoj moći što ću Vam uskratiti.


- 02:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prosinac 2008 (12)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (2)

Komentari On/Off

Ovaj se blog čita drugačije nego ostali blogovi. Svaki mjesec je jedno poglavlje, s tim da se mjeseci „listaju“ unatrag. Dakle, PROSINAC 2008 je prvo poglavlje, a TRAVANJ 2007 deseto. Možete se kretati kroz njega i pomoću uputnica „prethodni mjesec“ i „sljedeći mjesec“ na dnu poglavlja.