26.07.2007., četvrtak

68.


BALKON


Posljednjih pola sata Mlada domina kao da je posvetila Pauku primarnu pozornost:

kaži ti meni u kojoj si pozi?
otvoren prozor?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
U pozi sam koju Vi zahtijevate. Prozor zatvoren.

Ukoliko ste zaboravili, poza koju je ona zahtijevala bila je da kleči gol pred ekranom i tastaturom dok se dopisuje s njom.

Otvorio sam prozor. nahrupila svježina. Vama sigurno godi što je meni neugodnije. Drhtim od straha i svježine.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Oprostite na greškama u pisanju. Drhtim očekujući što mi pripremate.
- - - - - - - - - - - - - - - -
imaš li balkon?
- - - - - - - - - - - - - - - -
Imam balkon.
- - - - - - - - - - - - - - - -
u ovoj sobi?
- - - - - - - - - - - - - - - -
Na ovom katu. Ovaj kat uglavnom samo ja rabim. Žena je uglavnom na gornjem katu. Ako je kući.
- - - - - - - - - - - - - - - -
što smo ono rekli, koliko dugo se nećeš dirati?

Pitanje je potvrđivalo da ne može razlikovati što je s kim ranije razgovarala.

Veličanstvena, obožavao bih stalno masturbirati i lizati svoju spermu klečeći pred Vama.
- - - - - - - - - - - - - - - -
>što smo ono rekli, koliko dugo se nećeš dirati?
Nije bilo riječi o tome.
- - - - - - - - - - - - - - - -
ja sam to već u mislima preradila.
što misliš do koje cifre sam došla?


Pauk se nije osvrnuo na nejasnoću što je to ona imala u mislima i kako je to preradila.

Ne usuđujem se ništa pomisliti. Zapravo sam pomislio da me upravo kanite potjerati na balkon, na hladnoću, da se izdrkam izlažući se opasnosti da me vidi tko od susjeda.
- - - - - - - - - - - - - - - -
vidiš vidiš
dobra ideja.
ali ako bi bio sasvim nisko, nitko te ne bi vidio?

- - - - - - - - - - - - - - - -
Ograda je od željeznih rešetki, neki bi me mogli vidjeti.
- - - - - - - - - - - - - - - -
dobro, ionako po ovoj hladnoći
odmah bi ti se spustio.
a i jedan drugi muškarac je upravo to napravio za mene.

drkaj malo dok razmišljam…

- - - - - - - - - - - - - - - -
Hvala Vam, Uzvišena.
- - - - - - - - - - - - - - - -
znaš što, svrši ti do kraja.
ionako ću te uskoro staviti na višetjednu apstinenciju.
odoh.

- - - - - - - - - - - - - - - -
Hvala na svemu.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Najponiznije se zahvaljujem još jednom.

Tako je završio prvi radni dan radne sedmice koja je započela.



- 02:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prosinac 2008 (12)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (2)

Komentari On/Off

Ovaj se blog čita drugačije nego ostali blogovi. Svaki mjesec je jedno poglavlje, s tim da se mjeseci „listaju“ unatrag. Dakle, PROSINAC 2008 je prvo poglavlje, a TRAVANJ 2007 deseto. Možete se kretati kroz njega i pomoću uputnica „prethodni mjesec“ i „sljedeći mjesec“ na dnu poglavlja.