27.07.2007., petak

67.


NULA

GUTANJE SPERME


Nastavio je s nizom poruka na koje nije bilo odjeka:

Utorak, 20.09.2005. u 00:28
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


I stalno mislim kako zbog Vaš ližem i gutam svoju vlastitu spermu, a Vi se ne to ni ne obazirete. Naredili ste mi da to radim, a ni da upitate kako mi je. Svejedno Vam je. Prezirete me. Spram Vas sam potpuno ništavan. Nula.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Utorak, 20.09.2005. u 00:29
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


Moram još ovo reći: shvatio sam! Nula uz brojku daje veliki broj. Što više nula, broj je veći!

Koliko god stilska figura s nulom bila originalna i zgodna, ona se desetak minuta kasnije zakvačila za sam početak poruka pristigle prije deset minuta, kao da tekst nije pročitala do kraja ili je ostalo nije zanimalo, to jest – kao da ju je upravo taj dio zainteresirao, pa su se poruke nadalje onom brzinom kojom je to bilo moguće, iako je i dalje na jednu njezinu on stigao uzvratiti s dvije ili tri poruke:

kad si gutao?
nisi mi o tome pisao?!

- - - - - - - - - - - - - - - -
Naredili ste mi, a zatim to totalno ignorirali. Lizao sam s prstiju drugi puta kada ste mi to naredili, i kapljice s butina i trbuha. Bilo je to, ako se ne varam... Ne, ne mogu odrediti, čini mi se da je to moglo biti prije tjedan dana. I danas sam. Jedini puta kad nisam bilo je kada ste mi naredili da zašpricam ekran kompjutora i da ostavim mrlje da se osuše. I sada su pred menom.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Izvijestio sam Vas da mi sperma ima okus koji podsjeća na Karbon ljepilo za papir, ali na to niste nikako reagirali.
- - - - - - - - - - - - - - - -
ah sjećam se.
to je bilo davno.
od tada si puno puta ejakulirao i nisi morao lizati, zar ne!?

- - - - - - - - - - - - - - - -
Okus je zapravo vrlo neprijatan. Ili ja nisam na njega naučen. gutam i dođe mi da plačem na što ste me natjerali. Ali ujedno sam i sretan. To je okus koji ste me jedino Vi natjerali okusiti. I dok mu mi usta puna tog okusa, dođe mi da plačem jer mislim - to je Vaš okus! Vi ste Boginja sperme! To je kao da se u crkvi pričestim i dobijem u sebe božansko tijelo! Tjerate me da ludim!
- - - - - - - - - - - - - - - -
Vi ste rekli jednom - liži! - i ja sam shvatio da je to za svagda.
- - - - - - - - - - - - - - - -
>Vi ste rekli jednom - liži! - i ja sam shvatio da
>je to za svagda.

ha ha ha
I uvijek sve poližeš?

- - - - - - - - - - - - - - - -
Gospodarice, nitko Vam nikada neće biti pokoran kao ja!
- - - - - - - - - - - - - - - -
Prvi puta nisam mogao jer se rasulo po tepihu, pa ste mi naredili da od tada uklanjam tepih. Uvijek se dogodi da se neke kapljice rasprše ili procure, pa ih ne mogu sve sakupiti.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Gospodarice, obožavao bih to jednom raditi klečeći pred Vašim nogama.


- 02:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prosinac 2008 (12)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (2)

Komentari On/Off

Ovaj se blog čita drugačije nego ostali blogovi. Svaki mjesec je jedno poglavlje, s tim da se mjeseci „listaju“ unatrag. Dakle, PROSINAC 2008 je prvo poglavlje, a TRAVANJ 2007 deseto. Možete se kretati kroz njega i pomoću uputnica „prethodni mjesec“ i „sljedeći mjesec“ na dnu poglavlja.