28.07.2007., subota

66.


NIJE MU LAKO

„Beskrajno pokoran rob Njezine milosti“ dobio je poruku svoje gospodarice ubrzo iza ponoći, u ponedjeljak u 00 sati i 06 minuta koja je pokazivala da je ona pročitala „Izvještaj“ koji joj je poslao:

znači za ovaj tjedan si namiren

Nedostatak interpunkcije u rečenici, na čijem kraju je mogao stajati upitnik kao i uskličnik, ostavljao je njezine moguće namjere nejasnima, pa je Pauk odgovorio iskazujući svoju odanost, ali ne određujući se prema samoj poruci:

Moja žeđ za Vama je neutaživa.

Proteklo je tri minute prije nego mu se ponovo javila, znatno više nego je bilo potrebno da se napiše i stigne ono što je mogao pročitati:

kako si danas bijedo

On nije otezao:

Ustreptalo i u očekivanju.

Ona je nagovijestila da nije zainteresirana za poigravanje s njim, ako i to nije bilo poigravanje:

ja sam na odlasku...

Zavapio je:

Činite me očajnim!

Ponovno je proteklo tri minute koje su ukazivale da istovremeno održava vezu s još nekim. Dapače, pitala je ono što joj je bilo poznato na samom početku što je moglo značiti da je u istovremenoj vezi s nekoliko osoba, pa ne može točno pratiti što je s kim izmijenila:

hajde lijepo opširno napiši što si sve danas radio i jesi li mislio na mene?
još koja ejakulacijica?

Pauk je strpljivo ukratko ponovio:

Na Vas mislim gotovo neprestalno.
Svršio sam samo jednom, kako ste rekli, u 13:00.
Iskoristio sam priliku u drugoj firmi na trenutak pogledati Vaš lik. Nisam imao svoj laptop, pa sam otišao na Iskricu. Bio mi je udarac kada sam u Vašem profilu vidio da smanjujete broj svojih slika? Zašto? Nemojte tako! Ona Vaša crna kratka suknjica - izluđuje me!

Kako na to uopće nije odgovorila, dometnuo je:

I volim Vaše ruke. Tako oble, a osjeća se da je u njima snaga!

Muk s njezine strane pokušao je narušiti nizom poruka:

I volim Vašu glatku kožu.
- - - - - - - - - - - - - -
Divim se Vašim nogama!
- - - - - - - - - - - - - -
Buljim u vaše fotografije koje ste priložili profilu i upijam svaku pojedinost.


Naposljetku je ponovo zavapio:

Utorak, 20.09.2005. u 00:24
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina


I nije mi lako.

Očekivalo bi se da je na kraju tog usklika uskličnik, a njegov nedostatak je djelovao kao da samo utvrđuje nedvojbeno i da je pomiren sa sudbinom.




- 02:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prosinac 2008 (12)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (2)

Komentari On/Off

Ovaj se blog čita drugačije nego ostali blogovi. Svaki mjesec je jedno poglavlje, s tim da se mjeseci „listaju“ unatrag. Dakle, PROSINAC 2008 je prvo poglavlje, a TRAVANJ 2007 deseto. Možete se kretati kroz njega i pomoću uputnica „prethodni mjesec“ i „sljedeći mjesec“ na dnu poglavlja.