22.06.2007., petak

86.


NAGLI ODLAZAK

Mlada domina se upustila u ono što je u tom trenutku jedino mogla. Zapitala je šturo, gotovo grubo, maltene kao policajac na informativnom razgovoru s okrivljenikom:

kad si zadnji put?

Nije trebalo objašnjavati na što se misli. Dva dana ranije njih dvoje su se posljednji put našli na „Iskrici“, te je odgovor bio u skladu s tim:

Prije dva dana.

Minutu nakon ponoći ona je podsmješljivo upitala:

ne diže ti se više?

Odgovorio je povjerljivo ne obazirući se na njezin ton:

Diže se, ali se jaja ne pune onako brzo kao kada sam bio u dvadesetim godinama.

Kao da je bila raspoložena drugačije nego inače, sklona šali:

čak te ni ja ne inspiriram da ti se digne?

On je odgovarao smrtno ozbiljno:

Na Vas mi se diže suludo!

Zastoj njezinih poruka iskoristio je za još jednu svoju:

Kada sam u kontaktu s Vama mogao bih svršiti učas!

Uozbiljila se i ona:

baš mi drago.
da vidiš kako mi stoje salonke koje sam danas kupila, dizao bi ti se i više :)

Na to je oduševljeno uskliknuo:

Kraljice!
Stoji mi kao kolac.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Četvrtak, 03.11.2005. u 00:22
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk
Re: pokorno čekam


trljaj ga malo

Primio je nalog sa zahvalnošću:

Hvala.
moram ga dirati pažljivo
da ne eksplodira
bez Vaše dozvole.

Ona je ponovo zašla u zafrkancija-mod:

nije valjda da bi mogao?
pa tek si prije dva dana :)

Njemu nije bilo do šale:

mogao bih u trenu.
vjerujem da biste bili zadovoljni mojom opremom.

Nije se mogla zaustaviti:

kakva oprema?
dodatna oprema u autu?

Možda on nije imao smisla za šalu, a možda mu je cijela igra bila preznačajna da bi se njom šalio:

Koju riječ želite da rabim?
Kurac?
Spolovilo?
Ud?
Nešto drugo?

Nije odgovarala što je moglo značiti da se skanjuje što bi rekla, ali i da se zabavila s nekim drugim. Nakon pet minuta on se prvi ponovo javio:

Gospodarice!
svršio sam ali nisam ejakulirao.
sad mi može stajati koliko god hoćete.

Na to je reagirala odmah:

sad si svršio?

Potvrdio je:

maloprije.
Sad ga dirkam samo da ga održim velikoga.
O, kako slatko!
Zamišljam Vas!

Njezina kratka poruka je bila neuobičajeno zbrkama, s tipfelerom u svakom retku, kao da je zbog nečega bila u stvarnoj žurbi:

bravo z tebe.
morma ići.

Što ju je moglo tako naglo omesti četrdesetak minuta nakon ponoći? On je uputio nabrzinu još tri poruke, ali ona je stvarno otišla.


Četvrtak, 03.11.2005. u 00:42
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina
Re: pokorno čekam


Ako želite, mogao bih svršiti i s tim da izbacim spermu.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Četvrtak, 03.11.2005. u 00:43
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina
Re: pokorno čekam


Zamišljam da mi prilazite, zadižete suknju i prebacujete mi je preko glave.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Četvrtak, 03.11.2005. u 00:44
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina
Re: pokorno čekam


Gospodarice,

dresirajte me!

Molim najponiznije, naučite me da znam izvršiti što god želite na najmanji znak, da uopće ne morate reći što želite. Molim, naučite me da Vam znam ugoditi bez da mi išta kažete.




- 10:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prosinac 2008 (12)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (2)

Komentari On/Off

Ovaj se blog čita drugačije nego ostali blogovi. Svaki mjesec je jedno poglavlje, s tim da se mjeseci „listaju“ unatrag. Dakle, PROSINAC 2008 je prvo poglavlje, a TRAVANJ 2007 deseto. Možete se kretati kroz njega i pomoću uputnica „prethodni mjesec“ i „sljedeći mjesec“ na dnu poglavlja.