29.05.2007., utorak

95.


DVIJE VRSTE

FANTAZIJA



Gotovo dva sata kasnije ponovo se oglasio. Naslov poruke „čekam spreman“ ukazivao je da hoće reći da se nalazi u položaju koji ona zahtijeva: klečeći gol pred ekranom na kojemu je upaljena web-stranica „Iskrica“. Naznaka „dok čekam da se pojavite“ govori da Mlada domina nije bila uz svoj kompjutor u uobičajeno vrijeme:

Ponedjeljak, 07.11.2005. u 00:54
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina
čekam spreman


Gospodarice,

dok čekam da se pojavite i dozvolite mi da Vam se obratim,
zapisujem, nadajući se da će Vas zabaviti:

pobuđujete u meni dvije vrste fantazija.

U prvima je riječ o tome kako zadobivam Vaše povjerenje i Vi odlučujete da me uzmete za roba i u stvarnom životu. Jednu takvu fantaziju ste mi donekle omogućili da proživim jučer, dok sam bio na koncertu misleći svakog trena da li me upravo gledate i da li ćete prići u narednom trenutku i narediti mi da Vam se pokorim.

U drugima Vas već predano služim. Vi izmišljate stalno nove načine kako da se zabavite koristeći me na sve moguće načine.

Dozvolite da Vam ispričam jednu od takvih maštarija...

Najava da bi želio ispričati neku zanimljivu maštariju na neki je način mamac da se upravo njemu među svim onima koji je čekaju prvome javi, te je traženje dozvole da je iznese koliko izraz podčinjenosti toliko i izlika za malu udicu koju je postavio. No nakana mu se izjalovila. Sat kasnije poslao je i treću poruku s izmijenjenim naslovom koji je govorio da odustaje od čekanja, kao što je i poruka govorila:

Ponedjeljak, 07.11.2005. u 01:40
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina
povlačenje


Uzvišena Domino,

umirem od umora. Ne mogu više čekati.

Ponizno Vas pozdravljam.

Prisjetimo se, zbivalo se to u nedjelju navečer i ona koja se predstavljala kao Mlada domina vrlo vjerojatno se duže zadržala negdje gdje je izašla da se zabavi.




- 00:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prosinac 2008 (12)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (2)

Komentari On/Off

Ovaj se blog čita drugačije nego ostali blogovi. Svaki mjesec je jedno poglavlje, s tim da se mjeseci „listaju“ unatrag. Dakle, PROSINAC 2008 je prvo poglavlje, a TRAVANJ 2007 deseto. Možete se kretati kroz njega i pomoću uputnica „prethodni mjesec“ i „sljedeći mjesec“ na dnu poglavlja.