30.12.2006., subota

135.



NEŠTO RANIJE

NEGO INAČE



Možda je bio nestrpljiv, možda je iskušavao sreću, uključio se četiri sata ranije nego se uobičajilo i posrećilo mu se. Nije izdržao kada je primijetio da se i ona uključila i odmah se javio:

Četvrtak, 17.11.2005. u 20:30
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina
napokon!


Čim se Vaše ime pojavi u okviriću VIP grupe - odmah je sve drugačije.

Možda zato jer drugi njezini „pacijenti“ nisu došli ne očekujući da će se pojaviti tako rano, bez odlaganja mu je odgovorila nadovezujući se na raniju prepisku pod naslovom „izvještaj“, ponavljajući dio onoga što joj je uputio, što je ukazivalo da ju je zatekao upravo kada je iščitavala sadržaje njihove prepiske prethodne večeri:

Četvrtak, 17.11.2005. u 20:31
Pošiljatelj: Mlada domina
Primatelj: pauk
Re: izvjestaj


>Uzvišena Domino!
>
>Ponizno Vam javljam da sam radio kako ste mi
>rekli. Trljao sam kurac između sobnih vrata i
>trbuha. U početku nije bilo dobro, ali ...


e pa seljačino - tko ti je rekao da se trljaš?
stvarno si kao pas, samo se tareš o namještaj.
ipak, to me zabavlja, hi hi…

Opravdavao se:

Oprostite, mislio sam da to želite.

Milostivo je pokazala da se ne ljuti:

pa mislim da nisam to napisala, ali nema veze.
Nisam znala da i tako možeš svršiti, prije nisi mogao…

Prisjetio se na koji raniji događaj ona misli. To je ukazivalo da ju je možda zaista poslušao, a ne samo fingirao riječima, pa mu se usjeklo u pamćenje i lako se prisjetio:

Nije mi uspjelo kada ste tražili da pumpam jastuk na podu.

I ona je bila zadovoljna kako se toga uspjela sjetiti:

eto vidiš kako se sjećam, ja sam stvarno jedinstvena.
Znači jastuk ne može a drvo može?
Ili si u međuvremenu postao potentniji?

Uočio je priliku da iskaže svoje obožavanje i potvrdi da je postao svojevrstan ovisnik:

Četvrtak, 17.11.2005. u 20:43
Pošiljatelj: pauk
Primatelj: Mlada domina
Re: izvjestaj


Da, Vi ste stvarno jedinstveni!

Nisam se u međuvremenu promijenio, osim što sam potpuno, do kraja poludio za Vama.








- 01:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prosinac 2008 (12)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (2)

Komentari On/Off

Ovaj se blog čita drugačije nego ostali blogovi. Svaki mjesec je jedno poglavlje, s tim da se mjeseci „listaju“ unatrag. Dakle, PROSINAC 2008 je prvo poglavlje, a TRAVANJ 2007 deseto. Možete se kretati kroz njega i pomoću uputnica „prethodni mjesec“ i „sljedeći mjesec“ na dnu poglavlja.