< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
o ničemu

























Free Web Counter



Ožujak 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (14)
Veljača 2007 (14)
Siječanj 2007 (11)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (15)
Listopad 2006 (17)
Rujan 2006 (26)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (14)
Lipanj 2006 (14)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (12)
Ožujak 2006 (11)



najdosadnijiblog@net.hr




Dosada na poslu




http://ozonmortale.blog.hr/

http://monazgb.blog.hr/

http://trigona.blog.hr/

http://barcelona18.blog.hr/

http://angelinasmb.blog.hr/

http://keller.blog.hr/

http://zaborav32.blog.hr/

http://caricavrta.blog.hr/

http://igraliste.blog.hr/

http://samsara.blog.hr/

http://levant.blog.hr/

http://stankoalfa.blog.hr/

http://danzametak.blog.hr/

http://tamnooko.blog.hr/

http://lepifabio.blog.hr/





Komentari On/Off





Creative Commons License
Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Croatia.

najdosadnijiblog
28.06.2007., četvrtak
Uputstva za uporabu


Perilica rublja

Uklanjanje manjih nedostataka u radu





















NEDOSTATAK UZROK RJEŠENJE
1.Perilica ne radi ni na jednom programuPerilica nije priključena na el. mrežuStavite utikač u utičnicu
Glavni prekidač za struju je isključen Uključite prekidač za struju
Nema strujeProvjerite
Osigurač na električnoj instalaciji je pregorio ili je neispravanZamijenite osigurač
Vrata perilice su otvorenaZatvorite vrata

itd.

Ako ste se pitali... Upute za pranje označene su uvijek simbolom posude, koja se nadopunjuje raznim crtežima.

Ovo je približna slika slika posude: ~~/. I sad...ako je prekrižena - ne perite, različiti brojevi unutar simbola posude ukazuju na najvišu dopuštenu temperaturu pranja...


Slika ruke koja se do polovice nalazi u posudi, znači da se sa takvom odjećom pri pranju treba postupati nježno. Etiketa sa rukom koja se potpuno nalazi u posudi, znači da se ta odjeća može prati samo ručno. One linije ispod dna posude ukazuju da se rublje treba lagano ispirati. Prekrižena spirala - centrifugiranje nije dozvoljeno.

(Ovaj veliki razmak prije lijepe tablice - nemam pojma zašto je tu - ali to je valjda manji nedostatak u radu.)


- 10:12 - Komentari (13) - Isprintaj - #
26.06.2007., utorak
Praznici


Umornim očima nazirem kolegu preko puta. Grickam čep flomastera.
Na stolu imam olovku za oči. Pitam se da li je bila u torbi ili je već bila na stolu. Obukla sam haljinu iz prošlosti. U njoj sam i jednog dečka pratila doma. Bili smo pas i ja. I imala sam tenisice. Nisam znala da će slika psa koji strpljivo čeka da krenemo dalje godinama kasnije biti naljepša slika te večeri. A bila je lijepa večer.

Praznici su prošli. Dojmovi se skupljaju. (To me podsjetilo da sam prala robu. Nije se skupila.)
Ne znam da li sam si lagala, ali to i nije bio tako loš dan. Prvi dan praznika. Zapravo, pustila sam.
U gradu su ostali samo luđaci i Amerikanci. Dan prije smo sjedili na kamenom rubu kada je počeo vatromet.


- 09:03 - Komentari (17) - Isprintaj - #
20.06.2007., srijeda
Sport: Naslov u Sesvetama


Prisjetimo se...Ovako je to izgledalo prošle godine.

Konačni poredak:

1. Mladost iz Sigeca 58,
2. Ajax iz Komarnice 57,
3. Podravac iz Sesveta 50,
4. Polet iz Martijanca 38,
5. Bukovčan iz Velikog Bukovca 36,
6. Dinamo iz Apatije i 7. Plitvica iz Selnika po 35,
8. Radnički iz Hrženice 34,
9. Zadrugar iz Hrastovskoga i 10. Sloga iz Slokovca po 31,
11. Karlovec 30,
12. Razvitak iz Čićkovine 27,
13. Drava iz Svetog Đurđa 21,
14. Podravka iz Struge 18 bodova.


Ovogodišnji rezultati.


" Podravac iz Sesveta prvak je Prve lige Nogometnog središta Ludbreg. Sesvečani su u posljednjem kolu izborili u Velikom Bukovcu neophodnu pobjedu da bi zadržali minimalnu bodovnu prednost za proslavu naslova. ..."


"...Još su dvije utakmice pobudile pozornost zbog konačnog plasmana na pretposljednje mjesto koje bi moglo značiti kvalifikacije za ostanak u ligi. U izravnom dvoboju u Lunjkovcu su nogometaši Radničkog iz Hrženice pobjedom izbjegli 'čekaonicu' kvalifikacija. Istovremeno je Dinamo iz Apatije neočekivano teško stradao u Martijancu kod Poleta kojem je ovo tek pirova pobjeda jer je ostao prikovan na dno ljestvice. Kako su prvenstvo bodovno završili poravnati, pretposljednje mjesto pripalo je na kraju Dinamu iz Apatije jer Lunjkovec u međusobnim dvobojima ima bolji međusobni omjer. ..."


Konačni poredak:

1. Podravac iz Sesveta 53,
2. Sloga iz Slokovca 52,
3. Zadrugar iz Hrastovskoga 50,
4. i 5. Plitvica iz Selnika i Bukovčan iz Velikog Bukovca po 40,
6. Karlovec 34,
7. Drava iz Svetog Đurđa 33,
8. i 9. Podravka iz Struge i Razvitak iz Čićkovine po 32,
10. Mladost iz Sigeca 30,
11. Radnički iz Hrženice 31,
12. i 13. Lunjkovec i Dinamo iz Apatije po 29,
14. Polet iz Martijanca 23 boda.

http://portal.ludbreg.hr/?vid=966&lang=hr


- 10:04 - Komentari (5) - Isprintaj - #
15.06.2007., petak
Pingvini su uvijek cool...


...Ne mozes pogriješiti s pingvinima.


- 11:19 - Komentari (16) - Isprintaj - #
11.06.2007., ponedjeljak
Stranci u ulici 3. dio


Nakon dana i večeri u ugodnom društvu, morala sam otići doma i prošetati Veliku Bijelu Psinu. Nije bio raspoložen za šetnju pa je zastao kraj sljedećeg ulaza. U blizini je bio dečko crne boje kože u hrvatskom dresu. Pričao je na mobitel, francuski. Velika Bijela Psina je sjela. Pitao me da li znam francuski, a ja rekla ime onih keksiju bez onog drugog. Mislim, ovo je već treći jezik u mjesec dana, a nisam se makla 20 metara od kuće. Putujte iz svog naslonjača. Uglavnom, simpatičan momak dobro priča hrvatski i koliko sam shvatila, podrijetlom je iz Francuske. Eto.


- 11:31 - Komentari (14) - Isprintaj - #
06.06.2007., srijeda
Apdejt na jučerašnji post


Komentari napisani na jučerašnji post (op.a.koji sam par puta mijenjala da bi ostao isti) - od skoro 11h do oko 16h - su završavali na drugom mjestu. Dakle, adresa komentara je bila malo i privremeno promijenjena. Nadam se da mi Ozon (link desno) neće zamjeriti na ovoj prilično glupavoj šali, kao ni vi.

Uprava Najdosadnijegbloga


- 08:16 - Komentari (19) - Isprintaj - #
05.06.2007., utorak
Ne baš tako jako davno...


...sam gledala neki film o nekom liftu koji vodi svoj život tzv. uzbudljiv život lifta. Da li je netko gledao taj film i zna li kako završava?

I da, ako želite, napišite nešto lijepo.

Ili... želim vaše mišljenje o političkoj situaciji o zemlji.

Probajte sve to iskombinirati.


- 10:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #
04.06.2007., ponedjeljak
Omekšivać i Poirot


U subotu sam stajala na cesti u vunenoj (dobro, ne znam jel 100% vuna) majici kratkih rukava. Prolazili su neki mladi stranci, a možda i stranci. Jedan od njih mi je prišao. Primio mi je rukav pod prste, onako kao u reklami za prašak ili omekšivać. Otišao je dalje i nešto glasno rekao, ali bez obzira na to nisam ga shvatila. Frendica je komentirala: - Talijani. Nisam sigurna da su bili.

Jučer tj. danas sam gledala Poirota. Pitala sam se da li mu plaćaju. Znam da mu ljudi koji privatno dođu kod njega plaćaju, ali ono kad pomaže Scotland Yardu - da li mu plate ili mu je to kao hobby?

Pitanja.


- 08:27 - Komentari (12) - Isprintaj - #
01.06.2007., petak
Priča koju sam upravo čula


Došao kolega u sobu. Tražio je od nekog punjač, a dobio baterije pa nam je ispričao priču:

Split. Matošićeva ulica. Kiosk. Dolazi žena.

Žena: Dajte mi žigice.
Jojo (prodavač): Gleda po kiosku, nema ih na pultu. Gleda gore, uoči ih na vrhu. Stepenice na drugoj strani. Razmišlja. Sad bi trebao uzeti stepenice, otići s njima na drugu stranu, uzeti iz velike kutije malu kutiju, donijeti do pulta...
Jel vam mali doma?
Žena : Je.
Jojo: A što će vam onda žigice. Zapalit će kuću. Evo vam na (Zamahuje rukom i uzima prvu stvar.) krletka. Kupite malom krletku, kupite mu pticu, mali će biti sretan i neće vam zapaliti kuću.


- 12:14 - Komentari (16) - Isprintaj - #
Nesuvisla uporaba smajlića u par sati


Nisam bašcool. Dignula sam se ujutrozijev i mouthwash. Došlo mi je daheadbang. Baš sam namcor.
Nisam još njami. Sada smokin. Treba greedy. Radim u hrvatska. Došavši na posao sam blabla. To je thumbup.Malo smo i cerek. Kolege su gledali kroz prozor kako se žena parkira i komentirali su eek ludzujorolleyes. Kolega je komentirao kako žene no voziti. To je bilo naughty. Nismo se nono s njim. Ma i nije mislio ozbiljnowink. Slušamo sjetnu muziku i puknucu. Zapravo je dobra muzika i bolje da zaliven. Treba mi pod hitnoparty i kiss. Šaljem vam wavei mah.


- 09:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #