SAMO ZA MENE

utorak, 11.01.2005.

Pun snage...

Čovjek sam bez samopoštovanja i bez trunke samopouzdanja. Ali danas sam napravio jednu od malobrojnih stvari u životu koja mi je podigla samopouzdanje , makar to bilo i na nekoliko dana , sati…
Na hrvanju smo imali testiranja i testirali smo snagu nogu. Bio je neki aparat ,nekakav uređaj na koji je trebalo stati i na leđa staviti nekakve remene i onda povući iz sve snage(kako ja to zorno opisujem).
Došao je na mene red…
Povukao sam koliko sam god mogao i rezultat je bio 4600. Nemam pojma kakva je to mjera ,ali znam da do tad u grupi nitko nije toliko napravio.
Bio sam sretan i jaaaako ponosan.
Do kraja me nitko nije prestigao. Nitko nije ni prešao 4000.Samo ja….
Znam da zvučim arogantno ,ali svi koji me poznaju znaju da nije tako ,da je daleko od toga…

Samo želim reći da sam ponosan na sebe i….
Eto…

Pozdrav!!!

- 20:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Crawling in my skin
    these wounds, they will not heal
    fear is how I fall
    confusing what is real...

Linkovi

  • ''IF YOU DON'T BELIVE IN YOURSELF, NOONE ELSE WILL''
    Kobe Bryant




    ''LOVE FOR THE GAME IS THE ONLY THING THAT KEEPS ME GOING ON''

    Michael Jordan

  • If I'm killed by the question like a cancer
    then I'll be burried in the silence of the answer...
    BY MYSELF!!!!!!!!