SAMO ZA MENE

nedjelja, 09.01.2005.

Dođoh ja u Zg...
Damn!!!!!!
Nema veze.
Imam nekoliko frustracija koje nemaju veze s vezom ali moram zadovoljiti svoj ego misleći da sam uvijek u pravu!
Zašto cure vole ići u naše ''elitne kafiće'', a to su ''Euro'' i ''Sport'' ,naravno?!
Jeste primjetili kako ni jedna cura koja dođe u jedan od ta dva kafića nikad nije (ne daj Bože) u trenerci.
Prije najobičnijeg izlaska one se šminkaju ,oblače najfinije krpice ,po mogućnosti što oskudnije(gdje je nestala čednost) i u kafiću najmanje tri puta idu na WC da ih svi dobro promotre.
No ,to nije sve. Jedan od mnogih razloga je taj što su ti kafići relativno maleni tako da nema šanse da ih netko ne primjeti ,a curama su pogledi ono čime hrane svoj ego(nemojte to nijekati).
NIJEKATI-koja glupa riječ!!!
Ah ,cure su valjda takve i tu se ništa ne može.
Svi znaju da je Eva prva ubrala jabuku s drveta...
No ,to je samo moja teorija kojom želim ispucati svoju nagomilanu negativnu energiju ,koje ,hvala na pitanju ,ima i previše.
Nemam pojma čemu ovaj post ,samo znam da ga piše moj alter ego Sebastian kojemu nikad ništa nije dovoljno i s ničim nije zadovoljan.
Koja je to sirovina…!!!

Eto ,za prvi put poslije praznika to bi bilo dovoljno

Pozdrav od nesuđenog košarkaša

- 20:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Crawling in my skin
    these wounds, they will not heal
    fear is how I fall
    confusing what is real...

Linkovi

  • ''IF YOU DON'T BELIVE IN YOURSELF, NOONE ELSE WILL''
    Kobe Bryant




    ''LOVE FOR THE GAME IS THE ONLY THING THAT KEEPS ME GOING ON''

    Michael Jordan

  • If I'm killed by the question like a cancer
    then I'll be burried in the silence of the answer...
    BY MYSELF!!!!!!!!