utorak, 30.10.2007.

NIJE SVE TAKO SIVO KAD IMAŠ S NEKIM OTIČ NA PIVO..

Image Hosted by ImageShack.us
xx..kako je??kod mene..a ide..ak stane pogura se,,..
u skoli sve oke..zajebawamo se i tak..ludi su nam dani..
da da..obrisala sam stari post jer nema smisla..za one
koji su pročitali znaju o čem se radi..a ja sam rekla da
chu vam rech kak je bilo..uhh..odlučno..izgladili smo sve..
i opche nie tako kak sam mislila..vjerujem mu..al ono fakat..
x..lol..da ugl..volim ga jeebeno..al ipak povrijedio me..iako neke
stvari nisu tak kak sam mislila..al jbga..znam da nije htio...ali
nisam ja inaće onakva kakva se činim jaka..hladna..svi me tak
doživljavaju..ako nekog zbilja volim..onda se samo tako rasplačem..
ponekad se suzdržima ponekad ne mogu..al zato imam tu ja svoe
frendiče..lijepe i pametne..prwo da spomenem..Žutu..Moju Miciku..
ona je tu kad ju uvijek zatrebam..znam da ona mi nikad nebi
zabila nož u leđa..da znam..i imam u potpunosti povjerenja u nju..
u zadnje vrijeme mi je tako puno pomogla da se radi nje osjescham puno
bolje..ah..kako dirljivo..phh..i onda druga osoba je Melitica..
Ona je isto tu samnom od samnog početka..i kada sam tužna uvijek
me razveseli..i uvijek je tu..a treća osoba je Ivana..doro..ne čujemo se
vishe bash..ali ona mi je sve uvijek sredivala..i pomagala sve da se poboljsha..ugl.znaju curke o chem je rijec..naravno i moja Matea i Iris
su tu..curke puno puno vas voljim..isse..šta sam ja postala..ugl.
Pozzz



14:00 | Komentari (89) | Print | ^ |

četvrtak, 11.10.2007.

HELP ME..

Image Hosted by ImageShack.us


Srce mi ubrazano kuca..pokušavam se smiriti..drhtim..znojim se..
oko mene samo neki glasovi..i smijanje..nešto mi odzvanja u glavi..
pokušavam zatvoriti oći..ali i tu vidim te ljude..ne vidim im lica,,
sve je tamno i mračno......zvukovi su sve jači..
približavaju se...ne...snažno sam stavila ruke na svoje uši..tišina..tišina..pssss....samo želim to..
želim da nestane sva ta zbrka..vrištim iz sva glasa..želim razbiti
taj kaos..aaaaaaa....TTTTTIIIIHHHOOOOOOO.....Zbrka u mojoj
glavi...neznam što želim,ne znam što sam,ko sam,ne znam ništa..
gdje se nalazim??Želim pobjeći...ali prostoriji nema kraja..
trčim sa starhom u nogama..što brže mogu...i ne vidim kraj..želim se sakriti..ali ne vidim ništa...sve je veliko,
bezkrajno i prazno...bojim se..
Image Hosted by ImageShack.us

Ljudi..uništava me svee to..želim se odmoriti...želim kada otvorim oći..
kada maknem ruke..
želim da sve to nestane..zašto ne možete bit ko i svi..zašto mrzite..
zašto me želite uništit..e ne ide to tako lako...tko ste vi zapravo??
hajde pokažite se...
Ovo mora bit da je noćna mora..
kada se probudim bit će u redu..mislim si...sve će bit u redu...
ljudi koje volim tu su u stvarnom svjetu...ne ne..oni me nikad nebi razočarali..pokušavam se probudit al ne ide..dali je to java ili san??
upomoć..neka mi netko pomogne..gdje ste svi nestali..oko mene samo
zli ljudi..zašto??što sam učinila..neeeeee...pustite mee...idu sve
bliže i bliže..pokušavam pobjeći..ali ne mogu..svi oko mene..okružili su me..i polako smanjuju taj krug..polako vidim lica..???ne??zašto??
imaju maske..tko ste vi??polako miču masku..ko ste,,želim vidjeti
prava lica???...poalko sam pogledala prema licu..ne znam jesam
li bila spremna..ali pogledala sam..bila sam znatiželjna..ha???
ne mogu vjerovati??vi??ljudi koje volim..ljudi koji su mi sve...
ne..ali zašto..vi ?..sa kojim razlogom??.polako padam na koljena..a oni me
posve okruže..smiju se arogantno..boli me...
pokušavam se pomaknut..pokušavam plakat..
pokušavam vrištat..ne..samo sjedim začuđeno..iznenađeno..posve mrtvo,,

Ovaj post napisala sam
u 5 minuta..jer nije mi bilo problem sa obzirom na to da
su me mnogi ljudi u zadnje vrijeme povrijedili..Ljudi za koje
to nisam očekivala...Za koe sam mislila da su mi netko i neš
i da im ja nešto značim..a sad se dokazalo kaki su..
zabili su mi nož u leđa..
al uvijek je tako..uvijek me razočaraju osobe
za koje mislim da su mi prijatelji..a one osobe koje me zaista vole
ja njih ne vidim..i onda kad nestanu svatim koliko mi ta njihova ljubav trea i kolko su mi zapravo značili..
font>


23:06 | Komentari (97) | Print | ^ |

četvrtak, 04.10.2007.

fala k***u da sam se sjetila i ja napisati novi post..
nemam baš tema,a ni inspiracije...

Image Hosted by ImageShack.us


i dobila sam jednu štafetu koju moooraaam napisati..pa eo..

1.Izdvoji jedan trenutak života koji će ti zauvijek ostati u pamćenju,..
ima tu jako puno trenutaka..i onih lijeph i ružinih
no draži su mu oni lijepši..i ne mogu izdvojiti ni jedan jer ima ih jako puno..
dan kakav god bio..uvijek se nešto lijepo desi..

2.Kada bi od svih mrtvih osoba na svijetu mogla vratiti jednu osobu to bi bila?
Naravno tu je riječ o mojem best frendu Domagoju koji je
poginuo prije uskoro 3 mjeseca..pred njim je bio dug život ali sudbina
mu ga je oduzela..

3.Što misliš(ali iskreno)kakvu sliku imaju o tebi tvoji frendovi/ice...
Iskreno nemam blage..ja o njim mislim sve naj
valjda oni i o meni..naravno da i ja imam mane i možda one
nekima i smetaju ali nisam savršena..a nije nitko..

4.Najtužniji trenutak u tvome životu ..
Mislim da nema tužnijeg..ja baš ne volim pričati o tome..
al kad već moram to je bilo kad sam dobila poruku
da je moj best frend poginuo..taj trenutak nisam znala što da
radim..u tom trenutku kao da mi je bilo sve jedno..kao da se to desilo
nekom za kog me briga..a onda sam svatila zapravo da se to dogidilo njemu,,samo sam bjelala u zidi odjednom počela plakat..

5.Kada bi mogla/o vratiti vrijeme promijenio/la bi..
Uh tu ima jako puno stvari..ali ipak najviše mi je žao mi jedne stvari..
A to je što prema svom pokojnom best frendu baš nisam
davala do znanja da mi je best i da mi nešto znaći
u životu...i jednostavno tada ko da
sam bila sljepa..najvažnija osoba bila je meni pred nosom..
On je meni stalno posvečivao pažnju..a ja..kad mi se je dalo..
i tad mi je naravno bio best..al ne znam..
tek kada sam ga izgubila svatila sam kolko mi je značio on i
sve vrijeme koje sam provela sa njim..najradije bi vratila vrijeme
i popravila sve to..rekla bi mu kolko ga zapr.volim..

6.Izdvoji 3 najbolja prijatelja i što kod njih cijeniš a što te iritira iskreno..
Imam par onih pravih frendica..ali samo je jedna meni ona naj naj..a to je
naravno Melita..možda se nekima ne čini baš bajno na prvi pogled,,
znam da ju mnogi ljudi baš ne vole..ali super je cura..i svaki dan sa njom pričam po par sati na tel..
i uvijek je tu kad mi treba..i uvijek mi pomaže..a ima
stvari koje me ponekad živciraju..neki postupci kod nje..ali nije
to često..

EO TO JE TO...A ŠTAFETU NEK PREUZME KO GOD OĆE..


13:02 | Komentari (95) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.