utorak, 30.10.2007.

NIJE SVE TAKO SIVO KAD IMAŠ S NEKIM OTIČ NA PIVO..

Image Hosted by ImageShack.us
xx..kako je??kod mene..a ide..ak stane pogura se,,..
u skoli sve oke..zajebawamo se i tak..ludi su nam dani..
da da..obrisala sam stari post jer nema smisla..za one
koji su pročitali znaju o čem se radi..a ja sam rekla da
chu vam rech kak je bilo..uhh..odlučno..izgladili smo sve..
i opche nie tako kak sam mislila..vjerujem mu..al ono fakat..
x..lol..da ugl..volim ga jeebeno..al ipak povrijedio me..iako neke
stvari nisu tak kak sam mislila..al jbga..znam da nije htio...ali
nisam ja inaće onakva kakva se činim jaka..hladna..svi me tak
doživljavaju..ako nekog zbilja volim..onda se samo tako rasplačem..
ponekad se suzdržima ponekad ne mogu..al zato imam tu ja svoe
frendiče..lijepe i pametne..prwo da spomenem..Žutu..Moju Miciku..
ona je tu kad ju uvijek zatrebam..znam da ona mi nikad nebi
zabila nož u leđa..da znam..i imam u potpunosti povjerenja u nju..
u zadnje vrijeme mi je tako puno pomogla da se radi nje osjescham puno
bolje..ah..kako dirljivo..phh..i onda druga osoba je Melitica..
Ona je isto tu samnom od samnog početka..i kada sam tužna uvijek
me razveseli..i uvijek je tu..a treća osoba je Ivana..doro..ne čujemo se
vishe bash..ali ona mi je sve uvijek sredivala..i pomagala sve da se poboljsha..ugl.znaju curke o chem je rijec..naravno i moja Matea i Iris
su tu..curke puno puno vas voljim..isse..šta sam ja postala..ugl.
Pozzz



14:00 | Komentari (89) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.