srijeda, 28.06.2006.

...mala slatka moja ljubav...

Ah evo konačno novi post... opravdanja iam - komp u banani, a šta ću svakom se desi... al sad je popravljen... hurrraaa...smijeh smijeh smijeh
Da... već jedno dva do tri tjedna sviđa mi se jedan dečko i po cijele dane samo mislim na njega i ništa drugo... al sam i duplo sretnija.. živi ulicu dvje kraj moje ulice... i viđam ga skoro svaku večer... joj jednu smo večer (prije dva - tri dana) slušali mp3 i pričali, a još jedan frend kaj je bio s nama, hrvoje, je pričao sa nekom frendicom... i baš mi je bilo lijepo gledat ga u oči i vidit kako upija sve kaj govorim...
..hm.. ime mu je naravno ivan... al mi je ivan fakat gro lijepo ime... i dečko je fakat full simpa, zgodan, sladak, dobar, malo sramežljiv i ima opako savršeno tijelo.. ha..ha... i osmjeh... ma sav je sladak...
kad ga vidim i kad pričamo jedva se suzdržim da ga ne zgrabim... joj... ali je gro lijep osjećaj misliti na njega, pričati s njime, šaliti se... rastopim se kad ga vidim... ne želim ić nigdje nego tamo di je on...
.. da.. stariji je od mene dvije godine... ima prekrasne svjetlo smeđe oči i crnu kosicu... mršav je.. i višlji od mene.. he he...
..najbolje mi je kad se gledamo u oči i nemogu skrenuti od pogleda njegovog... uskoro mu je rođendan... htjela bih mu se još približiti al ne znam kako... help me...cerekcerek
zujo zujo zujo

- 11:50 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.