< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

My purple fairytale

Tko sam? Što sam? Onaj koji sanja.

U ovu groznu knjigu unjela sam
svo svoje srce, svu svoju nježnost
svu vjernu (prerušenu), svu svoju
mržnju..

Zato sam i pisala, da bih
tugu pretvorila u čežnju, a
samoću u uspomene.

Samo najbolji :D

X.Little Princess.x {uber kul cura}
Just another star {super cura}
Love him {super cura, sa super postevima}
°°Purple Haze°°{odličnaa cura}
Tanja {odlična cura, sa posebnim stilom pisanja.. isplati se čitat}
°°Otrovna Shelly°° {prezakoon curaa}
Beba moja {moja seksi čika =)}
Dora {zanimljiva cura xD}

Image Hosted by ImageShack.us


Podigni zid bezbroj godina dug, tako
da nemogu preko da te ne vidim, i
da ne osjetim da za tebe ima još
netko, meni nepoznat.... =)

Nobody would stay interested in me, If I was normal... =)

I will not disturb
I will not go
Just take me back
help me to carry the stone
open your heart
I¨d like to come home...

Život je zanimljiv upravo zbog mogućnosti da se ostvari san...

Nastojim živjeti u sadašnjosti, što je više moguće
bez prošlosti koja blijedi,
bez budućnosti koja prijeti..

...Voljeh je više nego što ima zvijezda na nebu...

četvrtak, 04.12.2008.

Divno je biti nekome nešto.. =) (ljubav, Benko, Antonio, Ivana, Iva,Marko)

Evo novi post samo za majne ljubav i Benka.. =))

moram učit povijest.. neda mi se.. xD. opet ćemo se Benko i ja primit za ruke i molit Boga da nas ne otvori.. =) samo molim te Benko bez onih komentara: jbtt ana imaš hladne ruke ko mrtvaci.. -.-.. došla sam do toga da me uspoređuju sa mrtvacima.. baš lijepo.. xD
ja sam začudo jako dobro.. =).. zna Benko zašto.. hehe.. =)). aimee jedva čekam da danas uđem u onaj hodnik, i da Benko i ja napravimo onaj naš pozdrav.. a jesmo luđaci.. voljam te srećo.. =)
i jedva čekam praznike.. ulala.. =)).. očem očem očem.. (ivana mrš. xD) jedva čekam da majne ljubav dođe u prekrašni okićeni Zagreb.. wii wii.. i da ostvarimo sve naše planove.. =)..
: Benko je ljubomoran: xD
i mrzim ovaj prokleti Lidl što se gradi pored mene.. nemogu normalno van iz ulice, nego moram izvodit neke kerefeke da bi normalno mogla proć.. -.- živciraju me.. ali ajde danas barem imamo struju.. xD.
i želim u školu.. želim se smijati sa Benkom.. želim trčati sa Ivom, i nakon pola minute vikat da više nemogu i da stane.. (ipak ja imam 2 iz tjelesnog.. xD)., želim se svađat sa Zdenkom i govorit: da ti barem pukne peta i ti zajedno sa njom. xD.. želim se kladit sa Markom i svaku okladu popušit.. aimee kada se samo sjetim što me dns čeka.. prof iz zem će mi morat dat hrpu petica za ovo što radim. xDD. i voljam jako svoj 2 Bk.. voljam jako svoje curke.. i Moniku koja uživa u mojoj patnji što sjedim sa Paulom i Kristianom.. Monika its not fani. xD. ja stvarno ne znam zašto ja moram sjedit sa njima.. stvarno ne znam zašto se oni ne gase.. ja stvarno ne znam zašto Paula misli da su njezini ispadi smiješni.. ne znam.. -.-.. i oprosti, ali živiciraš me.. xD
i čak me razrednik jučer tati pohvalio.. haha.. =)).. samo ne znam dali je to pohvala ili kritika.. ali za mene je pohvala.. i Benku isto.. =)) heh..a naš zaljubljeni razrednik.. a car je.. citiram: ja: prof dajte napišite to na ploču.. on: neda mi se.. hahaa.. =)).
i Antonio nas više ne voli.. buuu.. xD.
i oču da Benko ide sa mnom na praxu.. napravit ćemo lom tamo.. kad smo Benko i ja u kombinaciji to je lom samo takav.. i ono što je jučer bilo pod tjelesnim.. silovanje u wc-u.. xD.. jbtt Benko imam otisak tvojih zubiju na rukama.. hahaha.. =)).. a lud si.. =)..
i morala bi se ići spremati u školu.. već je 12 sati a ja još u piđami.. xDD.. mislim da ću opet trčat na bus, i da će mi se oni radnici smijat. zašto se oni meni smiju? xD.. (iva molim te bez komentara. hehe..)

i šećer na kraju.. =)) dns i jučer je mojoj ljubavi 4 mj kako smo skupa.. wii wii.. volim te ljubavi moja najviše na svijetu.. fališ mi užasnooo punoo i jedva čekam da dođu praznici i da mi ti dođeš u Zgb i da napokon budemo skupa.. šaljem ti najveće puse.. volim te najviše na svijetu ljubavi mojaa. =))

eto.. vama ostalima šaljem puseke u čelo, samo Benku u nosić. hehe.. =)).. volim vas sve.. (osim tebe i tebe) xD..



~11:54~ Say anything... (8) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.