< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

My purple fairytale

Tko sam? Što sam? Onaj koji sanja.

U ovu groznu knjigu unjela sam
svo svoje srce, svu svoju nježnost
svu vjernu (prerušenu), svu svoju
mržnju..

Zato sam i pisala, da bih
tugu pretvorila u čežnju, a
samoću u uspomene.

Samo najbolji :D

X.Little Princess.x {uber kul cura}
Just another star {super cura}
Love him {super cura, sa super postevima}
°°Purple Haze°°{odličnaa cura}
Tanja {odlična cura, sa posebnim stilom pisanja.. isplati se čitat}
°°Otrovna Shelly°° {prezakoon curaa}
Beba moja {moja seksi čika =)}
Dora {zanimljiva cura xD}

Image Hosted by ImageShack.us


Podigni zid bezbroj godina dug, tako
da nemogu preko da te ne vidim, i
da ne osjetim da za tebe ima još
netko, meni nepoznat.... =)

Nobody would stay interested in me, If I was normal... =)

I will not disturb
I will not go
Just take me back
help me to carry the stone
open your heart
I¨d like to come home...

Život je zanimljiv upravo zbog mogućnosti da se ostvari san...

Nastojim živjeti u sadašnjosti, što je više moguće
bez prošlosti koja blijedi,
bez budućnosti koja prijeti..

...Voljeh je više nego što ima zvijezda na nebu...

petak, 14.11.2008.

Palim svijeće, to je jedino što sada mogu.. fališ mi previše.. :(..

trebala bi pisati sastavke iz hrvatskog za zadaćnicu, ali po običaju- neda mi se.
i morala sam se naći sa Ivanom u gradu, ni to mi se čak nije dalo. i morala sam mnogo toga napraviti ovaj tjedan, ali kao što pretpostavljate- nisam. i ne, nisam dobro. loše sam. kako zdravstveno tako i psihički.. =((
danas je didi 6 god kako je umro.. i napravila sam od sobe mali Betlehem, i gledam naše stare slike, i samo plačem. fali mi. jako. mnogo. previše. L fali mi da me netko zove malom plavom princezom. fali mi da i dalje skupa plivamo na našoj staroj plaži. fali mi ON.. fali mi njegov zagrljaj, poljupac.. oh. gdje si sada ti? dali si dobro? ajme dida.. ja bi k tebii.. =(=(
u školi je sve više manje okej. iako dolazim samo na satove što moram odgovarati ili pisati, pošto nemogu cijeli dan biti na nastavi. i nekako, fali mi biti u školi cijeli dan. fali mi ono moje trčanje hodnicima, fali mi ono smijanje sa Benkom. fali mi svađanje sa profesorom, i Markom. fali mi Paula, i njeno pikanje moje ruke sa tehničkom. fali mi moj 2 Bk.. kmeeč.. ali danas sam čak bila na jedno 4 sata, i bilo mi je super, iako se nisam baš najbolje osjećala,ali su se moji leptiri i macani brinuli za mene, i hvala im na tome (benko, antonio, iva).i marko mi je danas rekao da sam spasitelj u razredu. hehe. =). a mišek moj.. volim i tebe muchoo.. i bez brige, neću kod tebe na ispovjed.. =).. ajme fali mi sve to.. =(..i čak su me rasplakali jer su rekli da im jako falim u razredu, i da jedva čekaju da se vratim.. pa hej, tu sam.. nisam umrla pobogu. xD jedva čekam da se vratim u te klupe, išarane mojim potpisima, i nekim stihovima i srčekima, i kako bi rekao Benko: nemojte to uzimati za zlo, pa hej ona je zaljubljena.. pa da Benko,ja sam zaljubljena. =))..
i svi su mi se danas smijali kada nisam mogla stati na lijevu nogu, pošto sam biser stala na vruću peglu za kosu. xD. i iva hvala što si me nosila na leđima. hehe.. =)) nadam se da nisam bila teška, pošto zadnjih par dana jedem kao manijak.. ne znam dal bi to trebalo biti dorro ili loše.. uzmite kako oćete. znam samo da je za moje doma, to jako dorro i da će zabilježiti ove dane fotićem. =))
i plače mi se opet..neću, benko će se ljutiti na mene. xD. i shvatila sam da imamo samo 5 tj do polugodišta.. o majne šit.. xD. moram sve ocjene popraviti.. iako nemam puno, samo trgovinsko, knjigovodstvo i matiša.. hm hm.. uspjet ću, ajde. profa iz knjigovodstva me baš ne voli, ali kada razmislim, nikada me nije ni voljela. od 1 razreda, nas dvije se neš kačimo. mah.. kao što je ona meni rekla, tako ću i ja njoj: nas dvije smo samo poznanice u školi, i ništa mi ne predstavlja u životu, tako da. samo da ja izvučem 2 za kraj, i čao bela. =)).
i upravo sam upalila neke pjesme, koje nisam jako dugo slušala.. i budi uspomene, o daa. =( fališ mi ti jako, i nemogu vjerovati da si se toliko promijenio, da se ovo stvorilo iz tebe. oprosti ali nemogu. ali znaš, da ću te uvijek voljeti, i da ti nikada neću moći okrenuti leđa, pa tako ni sada. još uvijek nešto osjećam prema tebi, ponekad žalim zbog toga.. =(
neda mi se više. neda mi se više ići spavati. neda mi se više hodati kućom kao neki zombi, kako trenutno izgledam. neda mi se svaki dan biti u bolnici i čekati na red, da bi dobila samo neku inekciju, koja k vragu boli.
=( sve nekako boli u zadnje vrijeme. i postala sam k vragu previše osjećajna. danas su me tata i mama za ručkom rasplakali, zbog nekog tako bezveznog razloga, i ljuti me to, i živicira. jer ne želim da me svaka sitnica rasplače, ne želim pasti pod utjecaj nekih ljudi, a nažalost, upravo se to događa. želim se vratiti u staru Anu, koja je bila vesela i optimistična. koja je živila kako ju je dida naučio. oprosti dida. =(
i evo upravo se benko javlja sa svojom rečenicom: a di je naša koka? agrh.. uvijek to izmami osmijeh. =). a hvala vam svima koji su uz mene u ovim danima, nadam se da ćete se prepoznati u ovim rečenicama, ali ipak ću navesti: majne ljubav (uvijek na 1 mjestu. =)), ivana, benko, antonio i iva. volim vas sve,i šaljem velike puse..
i za kraj, spešl dio, za spešl osobu. =)
volim te ljubavi mnogo mnogo, kako bi neki rekli, i previše. i jedva čekam tu zimu da dođeš, i da te vidim i zagrlim i poljubim.. uff.. zrinjevac..=)) čuvaj mi se pls dole, jer ja te uvijek čekam ovdje u hladnom, tmurnom i opasnom Zagrebu. šaljem ti naajveće puseee.. fališ mi muchooo..=( =(

eto.. mašem svima za kraj..



~19:56~ Say anything... (9) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.