< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

My purple fairytale

Tko sam? Što sam? Onaj koji sanja.

U ovu groznu knjigu unjela sam
svo svoje srce, svu svoju nježnost
svu vjernu (prerušenu), svu svoju
mržnju..

Zato sam i pisala, da bih
tugu pretvorila u čežnju, a
samoću u uspomene.

Samo najbolji :D

X.Little Princess.x {uber kul cura}
Just another star {super cura}
Love him {super cura, sa super postevima}
°°Purple Haze°°{odličnaa cura}
Tanja {odlična cura, sa posebnim stilom pisanja.. isplati se čitat}
°°Otrovna Shelly°° {prezakoon curaa}
Beba moja {moja seksi čika =)}
Dora {zanimljiva cura xD}

Image Hosted by ImageShack.us


Podigni zid bezbroj godina dug, tako
da nemogu preko da te ne vidim, i
da ne osjetim da za tebe ima još
netko, meni nepoznat.... =)

Nobody would stay interested in me, If I was normal... =)

I will not disturb
I will not go
Just take me back
help me to carry the stone
open your heart
I¨d like to come home...

Život je zanimljiv upravo zbog mogućnosti da se ostvari san...

Nastojim živjeti u sadašnjosti, što je više moguće
bez prošlosti koja blijedi,
bez budućnosti koja prijeti..

...Voljeh je više nego što ima zvijezda na nebu...

četvrtak, 30.10.2008.

neću te zaboraviti dok sam živa.. =))

Evo i mene nakon malo duže pauze.. =))
Svi problemi koje sam imala, sam riješila, ili su barem na pola puta da postanu riješeni.. i drago mi je zbog toga.. u ovih skoro mj dana sam se posvetila sebi, prijateljima oko sebe, i obitelji. I mogu reći da sam sada zadovoljna sa ovime što sam stvorila. Stvorila sam divnu okolinu oko sebe.. imam sve što netko može poželjeti. Dorro nešto ipak fali, ali i to ću uskoro dobiti.. =))..zato sada mogu sa osmijehom hodati kroz opasni Zagreb.. mogu skočiti na Benka,a on će znati da je to stari moj skok. Mogu sjediti sa Ivom na travi, i gađati kestenima stare bake i dedeke.. mogu sve što želim.. i mogu reći: sretna sam.. =))
I današnji dan.. presuper je bilo.. i velikoo hvala mom Benku koji je anđeo čuvar.. koji zna svaki moj korak, koji će uvijek biti tu kada mi zatreba.. i hvala ti što me uvijek nasmiješ kada brišem ploču, sa svojim komentarom: jbtt ana pereš ploču, ko da pereš auto.. hehe.. a luđak moj.. hehe.. a kao da je on neš bolji.. on je pak izjavio danas pod povijesti: Vjetroslav Lisinki.. hehehe.. =)) i naučila sam da se ne živiciram oko svake gluposti.. naučila sam da je život prekratak, možda i prekratak, i da zato moramo svaku sekundu iskoristiti najbolje što možemo.. naučila sam biti bolja.. prema nekima i gora, ali samo zato što su to zaslužili.. danas sam naučila da nisu svi dobri u duši, kako sam do sada mislila i nadala se.. danas sam naučila da se trebam posvetit onim ljudima koji me vole i cijene takvu kakva jesam.. a hvala Bogu imam takve ljude.. i zato im velika hvala.. i šaljem im big big puse.. =))
I kiša vani pada.. i danas mi to ne smeta.. danas sam trčala po kiši sa Ivom i Benkom. Danas sam vrištala na ljuljačkama dok je kiša oko nas pljuštala.. danas sam se smijala na sav glas.. i bilo mi je prekrasno.. i danas sam hodala sa Ivom do Austrijske.. i komentirale smo tenisice i cipele ljudima.. zabavno.. xD.. i jedva čekam sutra.. jer je gotov tjedan, u kojem sam postigla uspjeh stoljeća.. naime, dobila sam 4 iz matiše.. wii wii.. =)).. ali i 1 iz trgovinskog.. ali to je manje važno.. sve u svemu, tjedan od 8 testova je iza mene, i mogu reći da je uspješno prošao.. još da napišem njemački i robu sutra za pozitivno, i onda stvarno mogu biti zadovoljna sama sobom.. =))..i napokon sam napravila nešto, a da se to nije zapalilo.. puding od čokolade.. za seku i mene.. i tatu i mamu.. =)).. i volim sve njih jako jako.. i danas sam na hrvatskom pisala sastavak na temu: moj život je.. i mogu reći da sam ponosna onim što sam napisala.. čak me i razrednica pohvalila, i kaže da je najbolji rad u razredu.. hehe.. =)).. umjetnička duša, nema šta.. =)).. i seka mi je tužna.. prijatelj (ili nešto više hm hm xD) sa mora je ljuti.. i mene ljuti dok slušam što je bilo.. nije fer.. -.- ..
I u subotu idem dalekoo sa antoniom.. wii wii.. jedva čekam.. =)).. voljam te muchooo =))
I znam da mi je Benko rekao da mi se ne isplati trošiti riječi i rečenice na nju.. ali ipak joj moram poručiti da se ne igra sa mnom.. jer neće završiti dorroo.. =).. imam ja svoje načine. xD.. ( i da Iva opasna sam.. hehe)
Eto.. mislim da bi to bilo to za sada.. došla sam se samo javiti.. da znate da sam živa, zdrava baš i ne,ali jebeš to.. xD..
Odo ja učiti njemački i robuu. Kmeee.. =(.. mora biti pozitivno… mora i mora.. =))
Puseki vejiki svima svima.. (osim tebi i tebi xD).. voljam vas sve (osim tebe i tebe xD)

(posebni poljupci i zagrljaji idu mojoj ljubavii.. mwa mwa ljubavii =)) )..

(i antonio i matej.. vraćam se u onu staru Anu.. vraćam se u onu osobu koja se smije na stvari na koje se nebi trebala smijati, koja uvijek skakuće okolo, koja ne zna sjediti normalno na stolici, nego uvijek imam neke svoje položaje.. vraćam se u staru sebe.. =)) )



~15:35~ Say anything... (10) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.