petak, 13.02.2009.

VALENTINOVO..... I hate it! ! !

Kao što već govori naslov, mrzim Valentinovo i to svake godine sve više jer ljudi malo pretjeruju s time. Jest da nemam nikog i da mi se uvijek događaju sranja oko tog datuma koji zapravo ništa ne znači. Ako si zaljubljen i ako nekog voliš pa valjda će tim ljudima cijelu godinu biti Valentinovo i cijelu godinu će iskazivati ljubav jedno prema drugome, a ne samo na taj dan. Nije bit u tome kako ćeš provesti taj dan već kako ćeš provesti ostatak godine. Jedino što me prošle godine razveselilo na Valentinovo je moj nećak koji se rodio taj dan oko pet sati ujutro. I to me jedino razveselilo, a ostalo ništa. Jer svi kupuju neke gluposti, srćeka, medvjediće,...bla, bla A ustvari iza toga nema ništa nego sama gluma. Ne velim ja sad da neko nije zaljubljen i da neko ne voli nekog, samo hoću reći kako je to pretjerivanje s tim poklonima prevršilo svaku mjeru. Ono upadneš u dućan i kud god se okreneš sve u ljubavnom tonu-ono neznaš el da se izrigaš pred svim tim ljudima kolko mi je dosta svega toga!!

Slike.hr - besplatan upload slika

Evo da ne budem toliko kritična u vezi tog kobnog 14.02. želim svim zaljubljenima da provedu što ljepše taj dan i da se vole još više!!! hahahah kiss
Slike.hr - besplatan upload slika



22:48 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.