petak, 02.01.2009.

SRETNA NOVA 2009.

Evo nisam dugo pisala, opet sam malo u zaostatku, al nema veze nadoknadit ćemo mi to.
Pa da krenemo iz početka, sretna sam jako jer sam opet sa svojim dečecom. Znam da si budete mislili kak mogu, kaj sam normalna, kaj mi je napravil, al nema veze...Ovo je moj život i ja donosim odluke što ću i kako ću! Prošla godina je bila uzbudljiva, dogodilo mi se puno lijepih stvari, ali i ružnih. Puno toga sam naučila o sebi, životu...itd. Upoznala neke predivne ljude, kao i mog sadašnjeg dečka zbog kojeg sam jako patila i nadam se da više neću jer mislim da je bilo dosta. I onda mi je umrla baka u 11 mjesecu, ali nova je započela super kao prvo super sam se zabavila i na dočeku je bilo svega tak da očekujem da će i ova godina biti uzbudljiva, da ću biti sretnija, da ću upisat faks i da ću biti zdrava. A kao šećer na kraju na novu godinu sam prohodala sa svojim dečecom..opet... heh Nemam više ništ pametno za reći pa ću neki drugi dan pisati....

Želim svima sretnu i uspješnu novu godinu, da mi budete sretni, zdravi, uživajte u životu i sa svojom obitelji, volite se, ljubite se, mazite se, pazite se, sad već malo pretjerujem...pusa svima, a najveća mojoj ljubavi.....kiss


23:07 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.