body You are the music in me... - sveosvemublog - Blog.hr body

petak, 19.12.2008.

You are the music in me...

:...stihovi su jedne pjesme iz poznatog High School Musical 2. Uz ogromni izbor pjesama koji nam se nudi danas, kako izabrati prave? Ovo je par pjevačica za koje mislim da pjevaju "prave" pjesme:
Rihanna: Premda mi se baš i ne sviđa kao osoba ( čula sam da je jednom kasnila dva sata s koncertom, ljudi su popadali u nesvijest zbog vrućine, a ona nije htjela pjevati jer je primijetila prišt.) Inače ima dobre pjesme. Od novijih mi je dobra Disturbia, dok je Take A Bow bezveze. Smatram da je Umbrella s pravom bila hit. S njenog albuma Good Girl Gone Bad skoro su sve dobre, ali Breakin' Dishes, Don't Stop The Music, Umbrella su mi najdraže.
Pink: Ponekad stvarno nije normalna, radi takve gluposti da mi obični ljudi ne vjerujemo. Unatoč tome, dobro pjeva. Super joj je pjesma So What, ali mi je totalno cool Stupid Girls, najbolja od njezinih pjesama. Tako točno opisuje ove bogate curke!!!
Beyonce: Pjeva apsolutno predivno! Onaj njezin duet sa Shakirom me se najviše dojmio. Beautiful Liar je jedna od najboljih pjesama ikad. I ostale pjesme su joj super, a stil mrak!
Shakira: jedini pravi hit joj je Hips Don't Lie. Možda je postigla još uspjeh kod Beautiful Liar. Ima malo glas ko' muško.
Fergie: E, njoj je svaka pjesma hit! Fergalicious: Precool! Glamorous: kako i ime kaže, glamurozna! Big Girls Don't Cry: malo tužna. London bridges: ocjena odličan (samo ja bih izbacila psovanje!)
Miley Cyrus: Nedavno sam čula neke njezine pjesme. Vesele su i odmah te oraspolože.
Katy Perry: Slično kao i s Miley Cyrus, samo mi se pjesme Katy Perry više sviđaju. I Kissed a Girl je dobra, ali Hot'n'Cold je zakon! (Moja nova najdraža pjesma!)
Pussycat Dolls (PCD): to nije pjevačica, to je grupa. Pjevačica im je Nicole Scherzinger. U principu su mi sve pjesme u redu (Beep, Buttons, I Don't Need a Man) ali ova je nova full cool - When I Grow Up (spot mi je genijalan pa sam ga stavila u nekom prije postu).
Također, svaki put kad budem govorila o glazbi, spomenut ću i neku glazbenu zvijezdu.
Ovog puta to je Alicia Keys.

Alicia Keys (rođena kao Alicia J. Augello-Cock, 25. siječnja 1981.) američka je R&B, soul i neo soul pjevačica, tekstopisac, pijanistkinja, producentica skladbi, glumica, redateljica glazbenih spotova, filantrop i autorica čiji su se albumi prodali u više od četrdeset i jednog milijuna primjeraka diljem svijeta do 2007. godine, osvojivši brojne nagrade, uključujući devet Grammy nagrada, jedanaest Bilboard Music Awards nagrada i tri American Music Awards nagrade.

Rani život

Alicia Keys rođena je u Harlemu, susjedstvu Manhattana, New York City, New York. Njena majka Teresa "Teri" Augello, pravna pomoćnica i glumica, irskog je, škotskog i talijanskog podrijetla, dok je njen otac Craig Cook, stjuard, jamajkanskog podrijetla.
Njeni roditelji razveli su se tijekom njenog ranog djetinjstva, te ju je podignula njena majka tijekom godina u susjedstvu Hell's Kitchen, također u Manhattanu. 1985. godine, Alicia i skupina djevojčica odigrale su ulogu u epizodi "Slumber Party" Cosby Showa, kao gošće Rudy Huxtable. Počela je svirati glasovir s navršenih sedam godina, učeći klasičnu glazbu skladatelja kao što su Beethoven, Mozart, Chopina.
Alicia je diplomirala sa Professional Performing Arts School, prestižne škole u Manhattanu, kao "valedictorian" s navršenih sedamnaest godina. Iako prihvaćena na Sveučilište Columbia, odlučila je odustati i razvijati svoju glazbenu karijeru. Potpisala je demo ugovor s Jermainom Duprijem i njegovom So So Def diskografskom etiketom, tada distribuiranom od strane Columbia Recordsa. Sudjelovala je u pisanju i izvođenju skladbe Dah Dee Dah (Sexy Thing), koja se pojavila kao soundtrack blockbustera Ljudi u crnom, 1997. godine. Ova je skladba postala Alicina prva profesionalna izvedba; ipak, nikada nije puštena u prodaju kao zaseban singl, i njen ugovor s Columbia Recordsom ubrzo je završio. Alica je kasnije upoznala Clivea Davisa, s kojim je potpisala ugovor za diskografsku kuću Artista Records, koja je zatim raspuštena. Prateći Davisa u njegovu novoosnovanu J Records diskografsku kuću, snimila je pjesme Rock With U i Rear View Mirror, koje su postale dio soundtrackova filmova kao što su Shaft (2000), i Dr. Dolittle 2 (2001). Alicia je zatim u prodaju pustila svoj debitantski album, Songs in A Minor.


No One , Alicia Keys - Music Video @ Yahoo! Video



Superwoman @ Yahoo! Video

09:53 - Komentiraj ( 5 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Prosinac 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kao što mu i ime kaže: Sve!!!

Upozorenje!

Svi uvredljivi komentari će biti izbrisani!

Komentari

Nemojte komentirati dok ne pročitate cijeli post!

CREDITS

picture: orchidelutza
base code: sugarmeemee