Image Hosted by ImageShack.us 21. Poglavlje - The most loneliest day in my life... - Blog.hr

The most loneliest day in my life...

četvrtak, 17.08.2006.

21. Poglavlje

-Robbie, moramo razgovarati...Ne, ne, nije dobro. Robač, moramo popričati...Robač? Otkud sam to isčupala? Ah, sigurno će se u New Yorku zaljubiti u neku curicu od 11 godina, garant! I polako se pretvoriti u pedofila...Dosta Nat!-Natalie je uvježbavala svoj govor. Nastojala je odabrati dobru taktiku za Robbiea, ali joj to nije uspjevalo. Sjedila je na njihovom uobičajenom mjestu u Oakland parku i čekala njega. Nakon nekoliko minuta, Robbie se pojavio.
-Hej Nat.-pozdravi ju on i sjedne do nje na klupicu.
-Hej Robačie.-Natalie izlane. Robačie? Gdje sam izvukla tako idijotsku riječ?! , ljutila se na samu sebe. Robbie ju zbunjeno pogleda.-Robačie?
-Htjela sam reći Robbie, ali sam se..uh, ugrizla za jezik.-izvuče se Natalie.
-Aha. Htjela si razgovarati sa mnom?
-Da! Ovoga, mislila sam da bi bila dobra ideja kada bi popričali o tvojem odlasku.
-Pa...ja ne idem.
-Što?
-Tata je ipak odbio posao zato jer sam se posvađao s njim. A jedini razlog si ti ludice.-Natalie se zacrveni.
-Stvarno? Hoćeš reći da nećeš postati pedofil?
-Molim?
-Ahm...ovoga, znači stvarno me voliš?
-Ne, mučio sam se s tobom zbog nikakvog razloga.
-Mučio? Aha, znači cijela naša veza je tebi bila muka?!
-Joj Naaat....
-Samo se šalim...Čovječe, dečki stvarno nemaju smisla za humor!

..:Rock Caffe:..
Dana, Sandy i Jennie sjedile su u kafiću i razgovarale o predstavi. April se zadržala u školi jer je morala pomagati u izradi rekvizita za predstavu. Odjednom Dani zazvoni mobitel. Ugledala je Peterov broj.
-Ne opet on! Što želi?!-bjesno prosikta i javi se ljubaznim glasom.-Da Peter?
-Hej Dana, htio sam samo provjeriti jesi li danas slobodna?
-Danas...Misliš sada ili...?
-Da, sada.
-Ah, nemaš sreće, danas moram ovome..logopedu.
-Ok, onda navečer. Baš se lijepo poklopilo. Doći ću po tebe u 19:00 h, čekaj me ispred Rock Caffea. Vidimo se!-Peter izgovori u jednom dahu i Dana ostane izbezumljena.
-Nisi me shvatio! Ja ne mogu...-začula je samo signal koji joj je odzvanjao u glavi poput bubnjeva.
-Upravo sam dogovorila spoj sa Peterom.-očajno izgovori Dana i odloži mobitel na stol. Sandy i Jennie se začude.
-Ja sam mislila da ne voliš Petera?-zapita Sandy.
-Pa i ne volim ga! Znaš da volim Matta, a ne ovog ljigavca!
-Zašto si onda pristala na spoj?
-Nisam ništa stigla izgovoriti kada je on sve dogovorio. Što ću sad?
-Odgodi spoj.-predloži Jennie.-Ili odi na njega. Tko zna, možda ti i bude zabavno.
Ja znam. Sigurno mi neće biti zabavno.

- 18:03 - Tvoje Riječi (11) - Moje Riječi - O.o