< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

I hate my body!!!!!!!!

Don't know what you're expecting of me
Put under the pressure of walking in your shoes
*********************
Every step that I take is another mistake to you!!!!!!

CILJEVI:
-50 kg
-velicina S!!!


my mail & msn: anne_apolonia@hotmail.com

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


MySpace

MySpace


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 18.06.2007.

back to black

andjeli moji...
molim vas oprostite sta vam se nisam javljala...
bilo je ovo burno razdblje... sad je sve uredu, ozdravila sam osim jedne stvari... zdeblljala sam se i to uzasno, ne mogu vise podnjet sliku svoju, ovo je katastrofa...
jos sad matura, prijemni i sve me tako stislo... ludim a svakim danom sve sira i sira...
mora doci kraj ovome jednom jer postaje prejezivo... cak me strah napisat koliko sa teska...
od sutra samo rigorozne djete i vjezba, boli me briga sta doktori kazu, boli me briga ako ce jetra totalno otic ali sta ce mi sve kad sebe ne mogu pogledt u ogledalo...
znate kako ste mi falile...
cesto sam razmisljala o vama, kako su moje leptirice, kako njima ide...
k vragu i sve, vi ste mi jedina nada...
hvala vam na svemu...
obecajem, javljat cu se cesce...
kiss

- 21:10 - tell me what to do (6) - in the paper - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.