< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

I hate my body!!!!!!!!

Don't know what you're expecting of me
Put under the pressure of walking in your shoes
*********************
Every step that I take is another mistake to you!!!!!!

CILJEVI:
-50 kg
-velicina S!!!


my mail & msn: anne_apolonia@hotmail.com

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


MySpace

MySpace


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 31.07.2007.

tu sam...

andjeli moji...
prvo da vam se ispricam sto nisam ovako dugo pisala...
naime ja sam maturant bila pa su mi bili upisi i prijemni.... naravno sve je u redu upisala sam sta sam htjela i odlucila se malo pocastit... iako sam s mora odlucila sam 10 dana malo otputovat i otic s ekipom...
naravno bilo je odlicno, alkohola u potocima ;)... ma znate kako vec to ide...
ali malo sam kiksala s hranom... kako sam bila u bolnici pa morala sam malo stat s tim rigoroznim djetama, no nalazi su izvrsni i odlucila sam pocet iznova i voljela bih da mi vi savjetujete nekakve djete, jer vama vjerujem i nitko me ne pozna bolje od vas...
jedna me djevojka itala kakve su posljedice mie i ane... na svakog drugacije utjece... ja sam u tome od 7 razreda a sad mi je 19... dugo dosta dugo... i na periode ide... ima dana, pa cak i mjeseci gdje se fantasticno osjecam a opet ima mjeseci kada bi organe najradije iz sebe izbacila...
posljedice... hm... zeludac je otisao k vragu, jednostavno neke stvari vise mi ne leze, tipa malo zesce hrane, spageta, pizze... ali cokolada uvijek legne i to me muci... zato se sad pokusavam stabilizirat jer sam dva puta do sada zavrsavala u bolnici, a ako sam na nesto alergicna to su igle i nemam bas lijepe uspomene...
eto moje leptirice, andjeli moji, voljela bi vase komentare, prijedloge o djeti,vjezbe itd... cut.
ps. mjeseceva dijeta?! isplatili se?
ljubim vas sve i obecajem sad cu se cesce javljat. odo sad malo vama komentara ostavit...

- 21:34 - tell me what to do (4) - in the paper - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.