< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

I hate my body!!!!!!!!

Don't know what you're expecting of me
Put under the pressure of walking in your shoes
*********************
Every step that I take is another mistake to you!!!!!!

CILJEVI:
-50 kg
-velicina S!!!


my mail & msn: anne_apolonia@hotmail.com

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


MySpace

MySpace


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 21.04.2007.

i'm back...

hej andjeli moji, stvarno sorry sta nisam pisala...
razlog je sto sam zavrsila u bolnici...
imunitet mi je skroz pao i uspjela sam se razbolit...
dosla sam prije 2 dana kuci, tako da neko vrijeme vam se necu moc javljat, jer moram samo odmarat itd.
nadam se da ste mi vi dobro...
znam da ste lijepe, pametne i drage ali isto malo pripazite da ne bi zavrsili kao ja, bar pijte nekakve vitamine ili nesto, jer bolnica je... ajme, nesto strasno, ozbiljno vam kazem...
volim vas i ljubim sve, javim vam se prvom prilikom...
kiss

- 14:08 - tell me what to do (3) - in the paper - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.