< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Jedna slutnja, jedna pomutnja i jedan dodatak

26.01.2008., subota

Da ne bih ponavljala već mnogo puta ispričanu priču o pozitivnom utjecaju kućnih ljubimaca na ljude, reći ću samo da moj četvernožni lajavac to redovito dokazuje. Ne povedem li ga u šetnju, on je usavršio tehniku kako će me natjerati da pođem za njim. U trenutku izvede manevar nestajanja iz dvorišta i šmugne do ograde na kraju voćnjaka. Pronađe mjesto na kojem se majstorski provuče ispod ograde i brzim trkom nastavi bijeg prema prostranim livadama.

I što mi drugo preostaje nego poći u šetnju. Udahnuti svježeg zraka i osjetiti mir koji pruža priroda. Danas je zubato sunce razvuklo svoj osmijeh na posebno lijepoj plavoj nijansi neba zbog čije se posebnosti takva boja i zove – nebeskoplava.

U nekoliko se zaklonjenih zakutaka pojavila tiha slutnja proljeća. Skrivena u pupoljcima vrbe:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...u žutom maslačku:

Image Hosted by ImageShack.us



...i tek izniklim visibabama:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Pogled na drveće još ne otkriva početak buđenja, samo usamljenu imelu koja je prezimila na granama:

Image Hosted by ImageShack.us


Ali zato pupovi drijenka nestrpljivo žele procvjetati:

Image Hosted by ImageShack.us


Vrativši se kući, umornom sam čupavcu nalila svježe vode, a zatim, gladeći ga po uhu, pod prstima osjetila nešto zavučeno u njegovu dlaku. Povučem, a ono – bljak! Mala krvopija u paničnom bijegu mlatara mnoštvom svojih nožica ne bi li se izvukla i pobjegla. Ne znam gdje je završio ružni parazit nakon što sam zamahnula rukom kako bih ga maknula, samo znam da sam u toj pomutnji skoro izvela dvorišni striptiz. Sjetila sam se svih mjesta na kojima smo bili i kuda sam se sve provlačila. Došlo mi je da istog trenutka skinem sve sa sebe jer me užasnula pomisao o bliskom susretu s krpeljom. Sekunde su me dijelile od kupaonice. Umirila sam se tek nakon procedure kupanja i presvlačenja. Zbog toga svi vi koji volite odlaziti u prirodu budite oprezni, krvopija već ima!


A onda su opet nastupile nemirne minute koje su - sjajno završile!
Nezaobilazan dodatak današnjem postu:

Image Hosted by ImageShack.us

Izvor fotografije
- 19:45 - Komentari (30) - Isprintaj - #