< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Budućnost kućanskih poslova

15.11.2006., srijeda

Image Hosted by ImageShack.us
Da ne biste pomislili kako struja izaziva samo negativan prizvuk u mojim mislima, moram reći da postoje stvari koje me u vezi sa strujom i tehničkim pomagalima itekako vesele. Dobro je kad je tehnika u službi čovjeka, kad nam olakšava život, osobito zato što mi se čini da smo svi mi katkad u nekakvoj utrci s vremenom. Tjedan projuri, brzo dođe vikend, a onda – u nedjelju navečer kao da se nije ni dogodio.

A kako počinje? Kad petkom navečer konačno odahnemo u nadi da ćemo se odmoriti, provesti vrijeme s dragim osobama, učiniti štogod za sebe...zaspimo u tim mislima, a u subotu već – drugi "film".
Pranje rublja, brisanje prašine, usisavanje i svi ostali "najdraži" nam poslovi koje moramo obaviti kako bi stvari bile na svome mjestu, a naš kutak ugodan za život. Ludilo! "Obožavam" provesti subotu s
usisavačem u ruci. Dodajmo tome i krpu za brisanje prašine; pranje rublja je još mačji kašalj – to čini perilica, ali onda glačanje...uh!
Kad pomislim na usisavanje i glačanje – ne znam koji bi od tih dvaju poslova odnio naslov najomraženijeg. Možda ipak glačanje?

A onda, jednoga dana...

Listajući novine, ugledala sam poseban prilog o kućanskim aparatima. Otvorim...a ono trista čuda! Ali kakvih! Na prvoj stranici tzv. rastjerivač noćne more zvane glačanje iliti sušilica-glačalo. Nakon toga – drugi dobri duh budućnosti – robot-usisavač koji čisti sam! Joj, kakvi su mi se ružičasti oblačići u tom trenutku pojavili iznad glave...

Subota. Programiram "samohotku" da redom usisava prostorije dok ja s krpom u ruci laganini brišem prašinu. I slušam glazbu. "Pametnjaković" je dovoljno nizak i može se zavući i na ona mjesta do kojih ja obično dolazim puzajući. Pamti što je očistio, a što još treba očistiti, izbjegavajući pritom prepreke i kabele. Potrebno ga je samo programirati i povremeno isprazniti spremnik za prašinu.

No, nisu svi oblaci ružičasti, kao što znamo. Imaju i oni svoju mračnu stranu. Čitajući sve to i zamišljajući kako bi bilo dobro imati takva pomagala, nisam mogla "preskočiti" misao da sva ta čuda treba netko i servisirati. Budući da su to proizvodi visoke tehnologije, jasno je da to ne može biti obavljeno francuskim ključem i papagajkama. Nastranu to što se ne bi smjeli često kvariti, ali ništa nije vječno. Sve to treba održavati. Ako servis nije u blizini, to je već problem.

Druga (ili ipak prva?) je stvar cijena. Naime, svaki spomenuti uređaj stoji oko 7 000 kuna (7 500; 7 200). Istina, ali sjetih se tada koliko stoji plazmatski televizor. Mnogo ili malo? Ovisno kako promatramo stvari. Ipak, one se iz dana u dan mijenjaju. I mobiteli su u početku bili strašno skupi. Danas više nisu tako nedostupni. Mislim da će se slično dogoditi i sa spomenutim kućanskim uređajima.

Nadalje, taj se usisavač mora i puniti. Lijepo je opisano kako sam pronalazi put do punjača kad se isprazni, a mislim da se to prilično brzo dogodi. No, kao što tekoh – stvari se neprestano mijenjaju. Danas sam u Večernjem listu pročitala nešto što će vjerojatno promijeniti svijet (glede struje). Izum je opisan ovako: "U sobi, recimo na stropu, izvor je neradiativne energije, iz kojeg tada energiju crpe različiti uređaji: mobitel, palm-pilot, laptop, robot-usisavač... za početak potrošači do 100 wata. Dok se oni napajaju strujom bežičnim putem, kroz zrak, na ljude i ostale okolne objekti ta energija ne utječe."

Za one koji žele znati više cijeli je članak OVDJE.

- 10:52 - Komentari (25) - Isprintaj - #