< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






5 koraka do dobre guze

17.10.2006., utorak

Odlučila sam. Moram imati dobru guzu. Stvar je u tome da sam samo posložila "kockice" po važnosti. Ako budem imala dobru guzu, jednoga ću dana možda i ja biti u novinama. Danas se guza dobro prodaje. Vjerujte mi na riječ, znate, ja čitam novine. U novinama piše o najboljim guzama. U novinama piše kako ostati vitka i zdrava, kako imati blistav ten, lijepu frizuru, koje su sapunice "in"... A svaka žena mora znati osnovne stvari. Na prvome je mjestu dobra guza. Kako to postići?

Korak prvi. Netko vam mora biti uzor. Kužite? Idealna guza. Najvažnije je da budete informirane. Prvo odaberite kakvu guzu želite imati. S tim u vezi - morate pratiti trendove. Ponavljam, sve piše u novinama. Važno je znati da guza Jennifer Lopez više nije u modi. Zapamtite – Jennifer Lopez je "out"! Ali zato Beyonce...e, to je sad najbolja holivudska guza. Dobro, možete još odabrati prvu i drugu pratilju, to su najbolje od najboljih, ali dalje od četvrtog mjesta nije preporučljivo. Prvi korak je učinjen, dakle.

Korak drugi. Mentalni sklop. Ne možete imati sve, zar ne? Za dobru guzu treba nešto i žrtvovati. Ne smijete se intelektualno naprezati. Čitati, recimo, Umberta Eca! To je prevelik napor. Zapamtite, svu energiju treba usmjeriti u guzne mišiće. Da postanu čvršći. Što će vam mlohava guza!? Nije loše smisliti kakav moto i svakodnevno ga ponavljati. Da biste ga lakše zapamtili, dobro bi bilo da smislite neku rimu. Recimo: Dobra guza, to je hit, sad je "out" vel'ka rit. Ili: To je moja dobra volja da mi guza bude bolja!

Korak treći. Nakon što se mentalna energija usmjeri u određeni dio tijela, a sad znamo i koji, važno je znati kako to najbolje iskoristiti. Poznato je da postoje razne vježbe za učvršćivanje mišića. Za guzu je dobro da se što više njiše dok hodate. Tehnika je proizvoljna. Učinak se mjeri brojem razrogačenih očiju koje vas gledaju dok hodate zanosno njišući bokovima. U što većem luku, razumije se.

Korak četvrti. Kontrola. Pokušajte pronaći kontrolora koji će mjeriti uspješnost vaših nastojanja. Dobro je imati svog muškarca, ali ne zaboravite da on nije potpuno objektivan, pogotovo ako prema vama ima štatigajaznam kakve osjećaje pa misli da ste mu najbolji takvi kakvi jeste. Ma kakvi! Vi možete bolje. Ne bi bilo loše zatražiti uslugu kakvog pohotnog susjeda koji će s vremena na vrijeme izmjeriti čvrstoću vaše cijenjene pozadine kako biste utvrdili koliko dobro napreduje promjena guzno-želatinoznog agregatnog stanja u kruto, čvrsto mišićno stanje vašeg oguzja.

Korak peti + n ("n" je uvijek faktor iznenađenja, op. a). Ne zaboravite odakle je sve poteklo. Izvor, nadahnuće, neiscrpno bogatstvo kriju novine. Čitajte. Pročitate li OVO (otvaranje na vlastitu odgovornost), možda doživite faktor "n".

- 18:25 - Komentari (37) - Isprintaj - #