< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






HAND

11.10.2006., srijeda

Image Hosted by ImageShack.us

U posljednje vrijeme ovaj moj blog vodi neku svoju politiku, a ja samo promatram iz prikrajka i osjećam se kao čuđenje u svijetu, jerbo mi nestaju komentari, divljaju slova, pojavljuju se neki novi stupci za koje uopće ne znam odakle su izniknuli (pogledajte lijevo, ispod kalendara!), a vjerojatno je sve to djelo Velikog Brata, koji nas, je li, sve promatra. Nego, da mene ne bi optužili da "širim niku reakcionarnu propagandu" (kao Amlet u Mrduši Donjoj), htjela bih reći nešto drugo.

U internetskoj komunikaciji postoji čitav niz simbola i kratica koje svakodnevno pronalazimo i u postovima i u komentarima. Budući da sam i sama imala iskustva s nepoznavanjem kratica i pitala se što li sad to znači, shvatila sam da nisam usamljen primjerak i da ne bi bilo zgorega pozabaviti se tom temom pa da te spoznaje prikupimo na jednome mjestu.

S tim u vezi, evo nekih primjera koji pokazuju "osjećaje i raspoloženja":

:) :-) :o) smijanje, radost
:( :-( :o( tuga, žalost
:,-( plakanje
:-o iznenađenost
;-) namigivanje
:-I ravnodušnost
8-I iščekivanje
X-( ljutitost
:-X šutnja
:- :-? zbunjenost
:-@ šokiranost
:-* poljubac
:-P plaženje jezika
:-Ozzz dosada
:-# cenzurirano
:@%$# psovanje
%-) predugo gledanje u monitor


I kratice:

AKA - also known as (poznat još i kao)
ASAP -as soon as possibile (što je moguće prije)
ATB - all the best (sve najbolje)
B4 - before (prije)
BBL - be back later (vraćam se kasnije)
BRB - be right back (vraćam se odmah)
BTW - by the way (usput)
CMIW - correct me if I'm wrong (ispravi me ako griješim)
CU - see you (vidimo se)
EOF - end of discussion (kraj rasprave)
F2F - face to face (licem u lice)
FAQ - frequently asked questions (često postavljana pitanja)
FYI - for your information (za tvoju informaciju)
HAND - have a nice day (ugodan dan)
IMO - in my opinion (po mom mišljenju)
IRL - in real life (u stvarnom životu, izvan virtualnog svijeta)
JK - just kidding (samo se šalim)
L8R - later (kasnije)
LOL - loughing out loud (glasno smijanje)
MMD - make my day (uljepšaj mi dan)
NP - no problem (nema problema)
NW - no way (nema šanse)
PLS - please (molim te)
ROTFL - rolling on the floor laughing (valjam se po podu od smijeha)
SMTH - something (nešto)
TAFN - that's all for now (to je sve zasad)
THX - thanks (hvala)

To su, naravno, samo neki primjeri koje sam prikupila, dalje ostavljam vama da ih nadopunite, jednostavno zato jer se s njima svakodnevno susrećemo na webu, a nije ih uvijek lako dešifrirati.

P.S. A sad još jednom pogledajte naslov. smijeh

P.P.S. To što danas (12. 10.) niste vidjeli stupac ispod kalendara...on je misteriozno iščeznuo...
Ne haluciniram! zujo


- 17:07 - Komentari (26) - Isprintaj - #