< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Bliski susreti raznih vrsta

19.08.2006., subota

Image Hosted by ImageShack.us
Prije nekoliko dana...
Prolazim jednom ulicom svoga malog grada zadubljena u misli... Odjednom podignem pogled i ugledam pred sobom poznato lice. Bila je to frendica iz srednje škole koja je sjedila u klupi ispred mene i s kojom sam dosta komunicirala (da, i za vrijeme nastave), dobro smo se poznavale.
Nakon mature, kako to obično biva, svatko krene svojim putem i dobar se dio tih prijateljstava razvodni. Neka i ostanu; kažu da je to vrijeme kad se stječu prijatelji za cijeli život. Tako još uvijek postoje prijateljice s kojima ispijam kave, s kojima se druženje uvijek obnavlja. Ti susreti možda i nisu tako česti, ali se nikad ne osjeća praznina i udaljenost, nego se priča o prijateljstvu uvijek nastavlja, razgovori su neusiljeni i nema one neugodne tišine i ponavljanja uvijek istih pitanja na koja se zapravo i ne očekuje bogznakakav odgovor (nego se izgovaraju onako - reda radi).

No, postoji i ona druga vrsta nekakvih "praznih" susreta, najčešće slučajnih, onih u prolazu, na ulici, u trgovini...Takav je bio i taj susret. Razgovor je tekao otprilike ovako:
Ja: Bok!
Ona: Ej, bok!
Ja: Jesi dobro?
Ona: Jesam, evo vidiš, imam još nekoga sa sobom. Jel' znaš? (Pokazuje glavom prema dječjim kolicima koja gura pred sobom.)

U tom trenutku primjećujem da me iz kolica gledaju dva velika plava oka, mali plavokosi se okreće prema meni – irokeza leprša na povjetarcu, a prekrasan osmijeh otkriva tri bijela zubića...

Osmijeh mi se razvukao od uha do uha i kad sam konačno uspjela "skupiti" usta, nisam imala što drugo reći nego:
Prekrasan ti je.

Pogledala sam malca koji se još uvijek sretno smiješio, a ja više nisam znala što bih joj rekla.
Nakon toga ona reče da je prošlo već godinu dana i da u rujnu počinje raditi. Pitala sam je radi li još uvijek na starome mjestu, ona je potvrdila i to je bilo sve. Trenutak tišine. Valjda vrijeme da se pođe.
Rekoh: Uživajte, hajde, bok, vidimo se.
Ne znam što mi je značilo ono "vidimo" se jer se ne sjećam kad smo se posljednji put vidjele i ovako slučajno, a kamoli po dogovoru.

Strašni su ti kratki trenuci u kojima onako nasumično pokušavamo doznati štogod o životu poznate nam osobe koju sretnemo nakon dužeg vremena, a sve se svede na nekoliko ispraznih pitanja: Kako si?, Gdje si?, Radiš?, Jesi se udala? (to redovito mene pitaju), Šta ima?
Usiljen razgovor i neka pitanja na koja (čini mi se katkad) ne znam ni sama sebi odgovoriti - uvijek me natjeraju u bijeg.

Vrijeme čini svoje. Ljudi se udalje. Susreću neka nova lica... Dva dana nakon toga provela sam družeći se s dvjema blogericama. Srela sam ih najprije tu u blogosferi tijekom ovog svog blogerskog "staža". Nakon mjeseci virtualnog druženja srele smo se i na kavi. I premda se nikad prije nismo vidjele, i premda živimo u različitim gradovima, ti su susreti bili neusporedivo sadržajniji, ljepši, ugodniji od opisanog susreta s frendicom iz stare škole. Baš sam društveno, vremenski i prostorno uživala. Napunila "baterije". I njima hvala...

- 16:25 - Komentari (31) - Isprintaj - #