srijeda, 31.05.2006.

...pozdrafF lyudovi...x))...yeste piyani?!...

..hihihiiii...ovak...ya nemam blage kay da pishem...al tak ionak ovo niko ne chita nego samo onay miochanin pametne(yako pametne) komentare ostavlya...pa onda....x))...ugl...sve po starom...nishta novog...nekak sve ide...polagano...polagano...al doch che brzo kray...yedva chekam...MORE...yoy...kak che biti dobro ak chu moch kod yelene na more...bit che prepredobro...& ak che cure moch...nadam se...i tak...yedva chekam prlyavce...8.6. su...bit che nam predobro...to mi ye u chetvrtak...yelenin rochkas u petak...a uz to parkich u petak...& onda tulum za rochkas u subotu...mislim da che mi to biti 3 naybolya dana...yedva chekam...moram glupi nyemachki uchit ovay vikend...imam test u utorak...yoy...oni nepravilni glagoli...uhhhhhhhh...a uz to yosh i shkola...naravno da nechu proch sa 5... makar sam se iskreno nadala i mislila da budem...al yebiga...takav ye zhivot...ne mogu imat sve...a nekad mi se chini ko da nemam nishta i nikoga...bash se nekad tak osyecham...ko da nikome tak ionak niye stalo...nayradye bi si kupila avion...onak neki mali...samo za mene...i putovala...dugo...dugo...bi letyela...nebom...uzhivala bi...al nemrem to...mozhda chu yednom moch u buduchnosti...volim avione...volim ih gledati kako uzliyechu...to mi ye tako dobar osyechay...maybe sam chudna...al tak ye...kad si gore...nishta ti ne treba...sam...bez ichega...bez ikoga...bez problema...al naravno da te ti problemi chekayu kad se vratish...al zato se ya nikad ne bi vratila...

...slatkicha...

- 17:28 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

nedjelja, 28.05.2006.

...tuzhna slatkicha...x(...

...kako yako boli kada priyately ode & iza sebe ostavi samo tishinu...svaki dan se pitam...zashto?!...zashto se to dogodilo?!...imale smo toliko planova...toliko zhelya...yoy... ostavila si me...ostavila sam te...dogodilo se tako brzo...tako iznenada...a bila si mi sve...stvarno yesi...makar mi to nikad nisi vyerovala...nikad...al nisi trebala...niti ne trebash ni sad...boli me ak mi neko vyeruye ili ne...spekla sam se previshe puta...a sada yosh i ti...ak se tebi yebe i meni se isto...nechu te sigurno molit...niye mi na kray pameti...neka bude tak kak ye sada...lyudi su stvarno...yoy...tak prokleti...& opet pishem o proshlosti...umyesto da zhivim za sada...pa to niye normalno...ta proshlost me proganya...iz dana u dan...a nechu...hochu uzhivati & poluditi...& to ye to...samo mi to treba...yer...ipak...samo ye yedan zhivot...barem samo yedan u ovom tiyelu u koyem smo sada...yeste ikad razmishlyali o tome?!...ya chesto u zadnye vriyeme...ya mislim da se ponovo radyamo nakon smrti...al yednom sam i razmishlyala o tome da ye ovo sve san & da chemo se yednom probuditi i nastaviti slyedechi san...i tako stalno...a mozhda postoye i drugi lyudi...na nekom drugom planetu...mozhda...ko zna...mozha su predaleko...pa nakon shto umremo...odemo na drugi planet...a mozhda se vrachamo kao zhivotinya ili drvo ili cviyet...ko zna...sve ye tako nedefinirano...al mozhda ye tako i bolye...barem mozhemo iskoristiti svoyu mashtu... & mashtati o svemu shto nas okruzhuye...ya volim mashtat...chesto mashtam...znam chesto razmishlyat kako bi mi bilo da sam ostala u sydneyu...i tak...to nayvishe razmishlyam...i mashtam o svom zhivotu tamo...da barem postoyi neshto pa da mogu vidyet kako bi mi bilo...& opet razmishlyam o proshlosti...stalno mislim da sam sve mogla napraviti drugachiye...o tome razmishlyam samo kad sam u bedu...a sad me nekay puknulo...neznam kay mi ye...nemogu se odvoyit od ove tipkovnice...a znam da ovo nitko neche chitat(chast izuzecima)...yucher kad sam bila vani...yoy...usrala sam se...pomislila sam prvo na sve naygore...yoy...nechu se ni prisyechat kak mi ye bilo...a volim tu osobu vishe od ichega...a splashila me onak skroz...molim te yavi mi dal si dobro...yer lyubav ye tako sliyepa...za tobom bih na kray sviyeta...korak po korak...lyubavi_moya...& tako...to bi valyda bilo to...moram uchit...
...ayde lyudi...poludite & uzhivayte...
...sve vas voli mel...
...sometimes we must get hurt in order to grow...we must fail in order to know...sometimes our visions clear only after our eyes are washed away with tears...x(...

- 11:42 -

Komentari (21) - Isprintaj - #

subota, 27.05.2006.

...yelena na tankoy grani...hehehe...

...evo da se malo yavim nakon burne nochi...heheheeee...niye da se ya ne syecham kay sam radila...samo kay se svega syetim onak mi pukne u glavu...ma...pukla sam totalno....heheee... i onda se pochnem smiyat ko budala...heheee...stvarno...pila sam krushkovac, colu & vino...ugl...ne volim krushkovac...al s bambusom ye prepredobro...bash mi ye fFino bilo...al nikome drugome niye bilo...ma nisu normalni...svi su pukli osim mene...& syecham se da mi ye ona yedna iva ciyelo vriyeme tochila...& da sam plakala...& da sam nabavila rekete za tenis...yel tak david?!...valyda se syecham dobro...nadam se da ye svima ok...heheeee...yelena niye bila normalna...x))...moya_lyubica...hahaaa...syecham se & da smo se dogovorili da idemo na prlyavce...heheee...& andree & zlaye se syecham...zlayo mi niye dao mentol...dobit che on svoye...& smiyao mi se...gad...heheee...zekam se...yoy...syecham se i onog idiota od policayca koyi nas ye styeral iz parkicha...cure mi nisu dale da pricham s nyim...yoy...kay bi mu ya rekla...x)...da ye puko ko kokica....syecham se 5re & andreye...kolareka...maxa...mie...yoy...lyubek...lyubim te...sve bu ok...mene uviyek imash uz sebe...zapamti to...tko yosh?!...dobro...yelena & marina se podrazumiyevayu...marina tnx...znash na chemu...x))...a yelena...yoy...ma pukla ye...heheeee...nadam se da nisam nekog zaboravila...yer ak yesam nemoyte mi zamyeriti...heheheee...yelena_podiyelila si ciyeli chokoladni liker...pa mislim...eto...to bi bilo to...pozdrafF svima koyi su bili yucher...a od onih koyi nisu bili...veliki pozdrafF zagorki_moyi_volim te...& nashem_borteku_koyi niye mogao doch...yer ye radio...heheheeeeee...ah...ko mu kriv...
...p.s...danas idemo opet...al nechu se napit danas...aha...mosh mislit...heheheeeee....
...hihihihihihihihih...
...poludi & uzhivay...

...mel...

- 11:19 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 26.05.2006.

...za_moye_tri_naydrazhe...

....sanyala sam da sam ostala sama...shetala sam se livadom...hodala sam dugo...dugo...nigdye nikoga...osim mirisne trave...pochela ye kisha...makar ye bilo sunchano...osyetila sam kaplyice kishe na svoyoy ruci...nayednom...poyavi se niotkud...drvo ispred mene...prekrasno, veliko drvo...syela sam se ispod nyega...nyegovo grane su me grlile...tyeshile...sklonile me od kishe...kao dviye ruke koye me chuvayu od svega...u koyima se osyecham sigurno...ali...kisha ye prestala i ono prekrasno drvo ye nestalo...opet sam sama...sama s nebom & travom...nastavlyam svoy put...put prema...neznam ni sama prema chemu...hodam...ispred mene poyave se putovi...neznam kamo dalye...liyevo ili desno...syednem se u vlazhnu travu & chekam...neznam shto chekam...trava pochne shushtati...neshto u travi pochne shushtati...gledam...nishta se ne dogadya...a onda...iskochi mali zeleni skakavac...skochio mi ye na rame...& gleda u mene...te ochi...poznate su mi...neznam zashto...ali vidyela sam ih negdye...tako smo se gledali yedan tren...a onda ye skochio na desni putich...stayao ye tamo & chekao...digla sam se & krenula prema nyoy...napravila ye yosh par koraka samnom...a onda ye opet skochila na moye rame...pogledala me...& nestala...pokazala mi ye kamo dalye...pomogla mi ye...& samo ye tako nestala...razmishlyam...shto znache ovi znakovi...drvo...skakavac...& hodam dalye...guram nogom kamenchich koyeg sam nashla na putichu...chuyem vodu...puno vode kako teche...pozhurim malo...potrchim...ispred mene ye slap...tako ye bistra voda...predivno ye...ali...kako chu prochi riyeku...neznam zashto...ali...yednostavno znam da moram proch...kao da me s druge strane cheka neshto...mozhda mogu preplivati...ali...neznam...voda ye nekako...yaka...ali krenem ipak...udyem u vodu...na prvi dodir ye hladna...ali postaye ugodna...a onda na nozi osyecham neshto...neshto mi se kotrlya uz nogu...pomichem nogu...ali osyecham da ono shto ye bilo dolye...ide prema gore...da che izroniti...slyedeche shto sam vidla ye bila kornyacha...yedna velika kornyacha...gleda u mene svoyim zelenim ochima...kao da mi neshto pokushava rechi...primila mi ye ruku svoyim ustima & stavila yu na svoy oklop...nayedanput ye pochela plivati...skoro sam otkliznula, ali sam se uhvatila drugom rukom...& tako me kornyacha vozila preko riyeke...kada smo doshle na drugu stranu...kornyacha se okrenula, zaronila & otishla...izashla sam iz vode...malo u shoku...nisam znala shto to sve znachi...& sada, kada sam napokon doshla na drugu stranu riyeke, poyavila se shuma...shechem tom shumom...hladan vyetar pushe...ne razmishlyam o nichemu...uzhivam...osyecham se...tako dobro...slobodno...sretno...yoy...da se barem uviyek ovako osyecham...ali polagano...nestane & tay osyechay...syetim se da sam opet sama...kao na pochetku...sama s travom...syetim se...shto se sve dogodilo...kako sam bila sretna...proshetala sam kroz svoy zhivot & vratila se natrag...sada znam shto me chekalo na ovoy strani riyeke...spoznaya da nikad nisam sama...

...ono prekrasno veliko drvo ye tu za mene uviyek kada mi netko treba da me zagrli, da me shtiti od sveg nepoznatog & od svog zla...

...onay mali skakavac mi pokazuye koyim putem trebam krenuti u zhivotu...pokazuye mi dobar put...pazi na mene da krivo ne skrenem...

...a ona kornyacha mi uliyeva samopouzdanye...da mogu sve shto si zamislim...& pomazhe mi priyechi zapreke koye che me pokushat zaustaviti...

...slatkicha...

- 11:25 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.05.2006.

...hihihi...

...bok mrvice_moya...kak si mi?!

ey i tebi pozzzz, ya sam ti dobro... dugo vech nismo prichale ili..?

...a o chemu bi ti to prichala s menom?!...yel me maybe hochesh nekay pitat?!

ma nikay posebno, nemam ti nishta pametnog za rechi... a ti?

...da razmislim...zhal mi ye kay smo se yucher malo posvadyale & nadam se da se vishe nechemo svadyat...hehehe...x))...kay velish na moyu mayicu?!...

pa rekla sam ti da ti ye majica super... tweety... plava... super ye! a ta mala svađica yucher u dublinu... to ye bila totalna glupost, malo me povriyedilo to kay si mi rekla a znash i ama da mi to smeta... yel tak?

...znam...sorry...opet...nechu vishe yer znam da ti vishe nikad nechesh to napraviti...vyeruyem ti...& volim te yako...a kay velish na onog?!...znash na koga mislim...al pazi kay pishesh yer chemo ovo obyaviti...x))...

...aaaaaa, ti bi malo i o nyemu prichala... pa chuy, mislim da se bash zapalio za tebe i da bi možda moglo nekay bit... ali budi oprezna, znash vech da je vechina nyih ista (chast izuzecima...) na krayu te uviyek povriyede... drž se mala...

...tnx na savyetu...znam da su oni svi idioti...al yebiga...nemremo ipak bez nyih, ha?!...ipak nam trebayu za neke stvari...hehehe...x))...

pa naravno da nam trebayu ali ipak... znash kay ti hochu rechi ...

...da...kuzhim...hochemo se napit u petak?!...hehehe...x))...& u subotu?!...

nadam se da hochemo... a ko da vech dugo nisam (od subote...), ma znash kay niye važno da se napiyemo neg da piyemo zayedno... yel tak?

...ma naravno da ye vazhno da piyemo zayedno...al i da se napiyemo zayedno...hehehe...a u vezi tvoye subote_to se ne vazhi yer nisi pila s nama...ma...budemo mi to sve nadoknadile u petak...pa onda u subotu...yel mi previshe piyemo?!...kay ti mislish?...

ma neeeeeee... kay bi mi to... pa na syecham se kad smo se zadnyi put bash napile... onak da ne znamo za sebe...

...a yelena?!...hehehe...a ya?!...kad sam trchala za crncima?!...a shecherich ye tak ionak uviyek piyana...ty. ko da ye piyana svaki dan se ponasha...hehehe...samo yosh tebe trebamo...ma...budemo mi to...kad nas tri krenemo na tebe...yoy...neche biti dobro...x))...

aha, sam se vi nadayte tomu... ako chu pit ya onda chete i vi... znash kay, ne da mi se vishe pisat... aymo ovo obyavit pa nek lyudovi chitayu...

...ok mozhe...ma svi smo mi pukli ko kokice...hehehe...x))...poludi & uzhivay...

...mrvica & slatkicha

- 14:32 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

utorak, 23.05.2006.

heeeeeeeyyyyyy!!!!!!!

evo i mene malo.... lyudi moyi, kak ste mi? kod mene ye sve po starom... tj. ima nekih novosti ali to znayu samo određene osobe (myam).... i tak... sutra chemo malo na slyeme, vech dugo nismo ishli pit party ...(mosh si mislit) koyi sve razredi iz miyoca idu tam uopche?

....(chelavi) vatrogasci gase vatru....
kisha svima, pozzzz
voli vas vasha
mrvicha

- 14:22 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

da me ne zaboravite,evo i mene...moram rechi da ne vyeruyem kak ima dyetinyastih lyudi u nashoy shkoli!!! mislim da se ovak ne ponashayu ni dyeca u 3. osnovne a ne srednye!! day prestanite zayebavat i recite tko ste! miocanine ti sramotis nasu skolu...bolye ti ye da se okanis ovog bloga a pogotovo yelene, yer imam osjecaj da ona na tebe ne bi ni bicikl naslonila smokin
...(zbrijani) naughty vatrogasci gase vatru....
pusa svima

schecerich

- 10:19 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 22.05.2006.

...inspiraciya...

...gledam lyude kako prolaze...neki se zhure na posao...neki u shkolu...neki na trening...ali svi zhure...teshko ye shvatiti o chemu razmishlyayu...nekima ye mozhda nayvechi problem kakvo che si pecivo kupiti za doruchak...dok drugi...imayu puno goru situaciyu u zhivotu...dok tako razmishlyam...syetim se one dyece...i onih odraslih...koyi nisu imali srechu u zhivotu...koyi syede negdye pokray nekog konteynera...u nekom mrachnom kutu...svi mi tragamo za tom srechom...svi yu zhelimo...to nam ye svima yednako...koliko god pohlepni bili ili koliko god siromashni bili...tezhimo za srechom u zhivotu...i oni naybogatiyi zhele biti sretni...pa makar to znchio novac...nyima ye novac srecha...dok ye nekome drugome zdravlye srecha...ili lyubav...ili priyatelystvo...svi smo mi razlichiti...tezhimp drugachiyoy srechi...zhelimo okusiti samo sio te sreche...osyechati se...sretno...barem na tren...a kada tay trenutak dodye...onda zhelimo da traye...i traye...i traye...ali...tay sretan diyelich nasheg zhivota ode...kao shto vyetar puhne i listovi odlete...tako i nash trenutak sreche ode...odleprsha nekome drugome...u tom trenu...vidi se...kakva smo mi bicha...lyubomorna...pokvarena...ta lyubomora na tudyu srechu, odvest che nas u propast...yednog dana...onako iznenada...sve che nestati...a onda che nam biti zhao...svima che biti zhao shto su se ponashali onako kako su se ponashali...pa che se isprichavat...ali...bit che prekasno...yer...kada sve nestane...nestat che...bez upozorenya...i oni koye volish...nikad neche saznat da ih volish...ono shto ti smeta na drugima, nikad neche izachi na vidyelo...sve uspomene...svi snovi...svi pokushayi...sve dobro...i loshe...zaronit che u more...plivat che sve dublye...dok ne dodye do nayveche i naymrachniye dubine...i tamo che ostati...zauviyek...sve tayne...sve neizrechene stvari...

...slatkicha...

- 11:05 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 20.05.2006.

blablabla...

..hello..piplsi...kak ste mi?!....yoy...ya uchim kem, zem, mat i fiz...i tak...ide nekak...zapravo, prilichno dobro...yoy...kak ye sad ivoni & mii & ostalima dobro...ishli su ovay vikend u gardaland...mi smo bile proshle godine i bilo ye stvarno prepredobro...trebale smo i ove ichi, al...yoy...sad mi ye tak zhal...tam ye stvarno dobro...no, ugl...da znayu da mislimo na nyih...yoy...bolye im ye da su ishle na blue tornado yednom za mene...& ivona, yesi napravila ono?!...yedan dim za mene?!...yesi?!...volim te...ak yesi...ak nisi...isto te volim...hehehe...x))...i, cure bolye vam ye da napishete duge postove o tome kak ye bilo...& yavite ak mozhe da se u pon nadyemo priye shkole?!...mi chemo valyda u pol 1 ich u dublin...pa dodyite onda ak mozhete, ak ne dodyite malo kasniye...al potrudite se da dodyete...ok?!...bash sam nekak ok volye za promyenu...hehehe...x))...yoy...onay idiot bortek...kak me tuko u petak...kak to mozhesh curi radit?!...& PRESTANI ME ZVAT DYUBRE MALO!!!...
...ok...to bi bilo to...yavite mi cure za dublin...lovam vas yako...
...pozdrafF svima...
...poludi & uzhivay..

...kisha...od slatkiche...

...chelavi vatrogasci gase vatru...x))...

- 17:03 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

četvrtak, 18.05.2006.

bokich

hey, lyudovi moyi!!!!! evo mene... kao shto vidite i ya sam živa! zujo
volim vas sve po redu...
pozdav svima- kisha
...vatrogasci gase vatru...

- 09:18 -

Komentari (24) - Isprintaj - #

srijeda, 17.05.2006.

...smile even through tears...

...hehehe...evo & mene...yoy kak me ta shkola izludyuye...imam yosh negdi 3 ocyene za podignut pa chu proch s 5...fFala bogu...x))...mislim...ya se iskreno nadam da chu proch s 5...pa onda...moyi starci su, naravno, vech rekli mi da nechu proch, pa che ovo biti ugodno iznenadyenye...hehehehe...& tak...u zadnye vriyeme ye sve ok...ide sve nekak...e, da...za_ivonu...bortek ty. nash slavni vatrogasac se oshishao...hehehe...al skroz...na chelavo...x))...bumo mu se smiyale?!...yedva chekam...yoy...a danas pod poviyesti smo se shecherich, mrvica, lyepotica & ya syetile da bi mogle skoknut do kocke na lozu x))...sve ye to bila lyepotichina ideya...tak smo se pokupile iz shkole & otishle u kocku...malo smo se zaye***** & doshle natrag u shkolu...evo vidite, lyudi, to ye shkola...hehehe...& to bi bilo to...yedva chekam da shkola zavrshi...pa da idem kod lyepotice na more...pa posliye toga na maturalac...bit che prepreyebeno...i can't wait...
...kaytebolibriga...mi pishemo sve sa y pa onda se mora i myam tako pisat...& to ye to...
...kisha svima...
...volim te zagorko_moya...lyubim te...grlim te...yedva chekam da te vidim...
...& koga yosh volim?!...nikoga...x))...

...al vas sve lyubim...

...(chelavi) vatrogasac gasi vatru...x))...burninmad

...slatkicha...

- 14:54 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 16.05.2006.

Evo napokon i mene,sad ye informatika pa mogu pisati...inache dragi moj miochane, ja stvarno ne znam koyi ye tvoy problem!! Stvarno mi niye yasno kay ti ochesh ,a to ochito ni ti sam ne znash, toliko si yadan da ye to strashno... Ako imash kakvih problema odi se lyechiti u psihiyatriyu, nemoy tu pisati gluposti po blogu,yer mi fakat vech idesh na zivce!! Proradi na svom drushtvenom zivotu yer ga ochito nemash kad stalno visish po netu i tu me maltretirash. Ak ye svrha svega toga zayebanciya, samo chu ti rechi da uopche nisi fora i day se malo skuliray, ovo sve ye otishlo fakat malo predaleko... I nemash ti kay pisati protiv lule!! Ya chu bit s kom chu htyeti,to fakat niye tvoya briga. Primi se nekog svog posla...Ne kuzim kak neko moze biti toliko mutav i retardiran!!! NE KUZIM ZAKAJ SE MYESHASH U MOJ ZIVOT KAD TU ZA TEBE NEMA MJESTA!!Stvarno mi te ye yako zao!! Slatkicha_moya i micek hvala vam kay ste svadyale za mene,hvala i tebi zagorko i lula,ali stvarno ne isplati se gubiti zivce na neku mutavu budalu koya se ne zna ni predstaviti!!!Chula sam i za onu pyesmu koyu ye yucher napisao neko , ko ye to pisao??!! Nadam se da niye opet u pitanyu miochanin...
Ayde lyudi moyi uzivayte mi i do chitanya!!

Vatrogasci gase vatru!!

Kisha svima!!

Lyepotica

- 07:57 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.05.2006.

...uuups...

...uups...malo sam izbrisala post...ah...ybg...ugl...bila ye neka pyesmica o yeleni...a sad ona to nikad neche vidyet...pa ako poshilyately mozhe poslat ponovo...ne kazhem da ye pyesma dobra...al ak mozhe da ''yebena'' yelena vidi...

- 22:15 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 13.05.2006.

yeah_right

...since u left me...
...i feel so alone...
...there's no one here...
...to say...
...i love you...
...there's no one...
...to hug me...
...i loved you...
...your eyes...
...they were so...
...innocent...
...i still can't believe...
...you did that to me...
...you were...
...my everything...
...my life...
...my sun...
...my moon...
...everything bad...
...& everything beautiful...
...i love you still...
...but...
...you don't give a damn...
...so...
...bite me...


...slatkicha...

- 12:21 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

mrsh...

...nemam nishta bash posebno za napisat...ty...izbrisalo mi se par puta pa mi se neda opet pisat...ybg...ugl...yucher smo bile, po dobrom starom obichayu, u parkichu...& tak...meni ye bilo ok...yednom chu pozhalit kay sam ovo rekla, al lula yucher si bio zakon...x))...chak ye i shecherich_moy bio...bash mi ye drago...& tak...ugl...ya sam danas sama doma, pa ko hoche, nek izvoli...bit che dobro...donesite nekay za pit...x))...al stvarno...kad ya vech nesmiyem van x((...samo mi yavite kad dolazite... & mia & ivona isto...al yavite, obavezno...dodyite...please...dosadno che mi bit...yavite mi...kisha svima...opet vas sve ne volim...ybg...

...vasha_yedina_slatkicha...

- 09:55 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.05.2006.

...za miočana...

...za miočana:...jel ti to ozbiljno misliš za sutra???? ak da jel može ranije...recimo 8???????? javi...
ljepotica i slatkcica

- 22:16 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

...za nashu ivonu...

...sretan rochkas, bitchasta moya mala x))... uz vyeru da su snovi vazhniyi od chinyenica, da nada uviyek pobyedyuye iskustvo, da ye smiyeh yedini liyek za tugu & da ye lyubav yacha od svega... volimo te do neba & natrag, pa do pakla & opet natrag...zapamti to zauviyek... & kad god chesh nas trebat, tu smo za tebe, yer nememo si zamislit zhivot bez tebe...ti si nashe sunce, nash myesec, nashe sve...svakim danom volimo te sve vishe...yer ti si nashe sunce koye nas obasyava toplinom, ti si ona koya nas uviyek nasmiye, volimo te stvarno yako... &, zapamti to nisu samo riyechi, mi to stvarno mislimo...svaka riyech, svaka misao ima veliko znachenye... volimo te...

...priyatelyi se ne stvarayu...oni se prepoznayu...

...priyately ye onay koyi udye kada ciyeli sviyet izadye...

...svatko mozhe suosyechat s priyatelyem koyi pati, ali samo riyetki znayu uzhivat u priyatelyevom uspyehu...

...nevyeroyatno ye kako yako boli kada priyately ode & iza sebe ostavi samo tishinu...

...gospodin predsyednik ima vrt s fontanom & blaga u zlatu i zhitu...al ya, ya imam vishe...imam PRIYATELYA...

...yosh par mudrosti...hehehe...kak sam mudra x))...

...napriyed, ma shto bude napriyed...

...zhivot bez priyatelya_smrt bez svyedoka...

...kukavice byezhe...kukavice chekayu da budu volyene...hrabri vole & uviyek se izdignu nakon pada...


...VOLIMO TE, IVONA, HVALA TI NA SVEMU!!! &, NARAVNO, SRETAN ROCHKAS!!!!!!!!!

...p.s...vidimo se danas u shkoli...yoy, kak che biti dobro...nechesh se moch lyutit na nas...hehehe...love ya, sweety...

- 08:29 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

lula

LULA, SRETAN ROCHKAS....blablabla....ayde, sve naybolye...od svih nas...

- 08:28 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 10.05.2006.

glupi_naslov... x)...

...yucher...lyepotica & ya smo bile dezhurne...& tako smo pozvale ffilu & vatrogasca da nam dodyu pravit drushtvo...& tako dodye nasha raska, znate ono sluchayno...mosh mislit...& pita ona koyi su oni razred...dechki nishta ne odgovarayu...styera ih iz shkole, a lyepoticu & mene styera na nastavu...pa yel ona normalna?!?!?!...kay ona ima nas tyerat na nastavu kad smo dezhurne?!...yoy, poludyele smo...uzhas...rekla nam ye da ye to nedostatak kuchnog odgoya, i takve gluposti...bezveze...& to sve zato yer su u NASHOY shkoli bili lyudi iz druge shkole x))...ma, bullshittinggluposti... ayde dobro, to ye sve...nema nishta posebno novog... hehehehehe...
...kisha...

...i don't love ya...

...vatrogasac(bortek) gasi vatru...


shechem sama shumom, vyetar pushe...godi mi tay vyetar, smiruye me...svaki put kada zapuhne, osyecham se kao da ye sve u redu...da che sve biti u redu...ali...niye...nikada niye dobro...uviyek postoyi neshto shto mi neda spavati, shto me tyera na plach, shto mi neda normalno zhivyeti i izludyuye me to...onda zapuhne opet vyetar...i sve ye u redu...osyecham se kao da letim...kao da lebdim u zraku...sama s lishchem, raznoshen s vyetrom...i opet se syetim svega...i opet mi niye dobro...znam da zhivot ide dalye...kao da sam zauviyek zatvorena sa svoyim mislima...ne mogu izachi...i lyuti me to...vyetar ye postao yachi...osyecham ga ...kao da se razlyutio...udara u mene yako...toliko, skoro, da boli...ili to mene samo srce boli...ali...kao shto i sve drugo, i vyetar se smiri...tako che se i moye srce smirit yednog dana...pretpostavlyam...

...slatkicha...

- 09:03 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.05.2006.

beeee

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! PMS me pere!!! Zhivchana sam! Dost mi ye svega!!! Tak bi se s nekim svedyala, a nikoga mi nema blizu!!! PUKLA SAM!!! OCHU SLADOLED!!!!

Lyepotica

- 22:56 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

Ah ta subota...

Evo ovako lyudovi moyi dragi...sad napokon mogu rechi da sam doshla k sebi od subote navecher... Inache Ivona ye slavila rodyendan u nashoy dragoy kocki i bile smo slatkicha, Ivona,mia, petra, filip ,neki nyegov frend,lula i yakshich. nemam bash kay puno za pisati osim da se niochega ne sjecham kay sam radila...=) A opche nisam puno popila,al ciyeli dan nisam nish yela pa me valyda zato drmnulo...=) Ne syecham se kak sam doshla doma,znam samo da sam se usred nochi probudila s chashom vode u ruci...U nedyelyu sam saznala da sam dobila kaznu,a poyma nisam imala zakay...i tak... curke su mi preprichavale kay sam radila, a ya ne mogu vyerovat... Uglavnom samo se iskreno nadam da si lula pazio na mene kad me do stanice pratio=)))) Ya bi yosh pisala,al se ne syecham=)) Ivona puno ti ffala za subotu ,bilo ye preyebeno!!
P.S. Ti miochanin kad si vech smogo toliko hrabrosti pa si se yavio, pa day onda ne budi pichkica pa se i predstavi ko chovyek!! Niye ti bash neka fora biti anonimac!!!

Vatrogasci gase vatru!!

Kisha!!

lyepotica

- 22:25 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

ey! fakat sorry kaj nisam doshla u subotu, ali nisam mogla! no nadam se da se ne lyutite i ti ivona isto...puno vas volim sve zayedno od sveg srca!!! yeste uzivale? party pusa velika smokin
...schecerich...
vatrogasci gase vatru!

- 11:12 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

nedjelja, 07.05.2006.

...evo me, opet...bash mi ye ova nedyelya nekako booooooooring...pa mislim sve su nedyelye dosadne, al ova pogotovo...ugl...yucher ye bilo zakon, stvarno ye bilo predobro...napila sam se ono stvarno...i danas me glava bolyela uyutro...a yucher kad sam doshla doma mi se tako vrtyelo da nisam mogla u krevetu lezhat...uzhas... x))...vazhno da ye sad sve ok & da ye nama bilo zakon...obozhavam kad mi ye vikend dobar, onda mogu prezhivyet u shkoli... x)...hehehe...znate kay?!...nasha_lyepotica ima kaznu...a tolko se napila da se ne syecha zakay ye dobila kaznu...hehehe...a ya ovay put nisam nishta napravila chudnoga, yelda?!...nadam se, inache neche biti dobro...svi chete me opet zaye*****... x(... i tak... kay sam danas radila?!...ne syecham se ni sama...malo ovo, malo ono, malo zem...chak x))... & to ye uglav to...yoy, kak mi ye mia bila legendarna yucher...trebash se cheshche napit x))...hehehehe...
...papa...

...uzhivayte, a ti se miocanin predstavi...yoy, kak me netko zaye****, al samo napriyed...reci u koyi razred idesh i tak...

...kisha svima..

...ne volim vas...

...slatkicha...

- 16:55 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

.........

LULA_hehehehehehehehehehehehehehehehe...nisi uopche fora... x))...mi da ne piyemo previshe?!...pogleday sebe...yoy...yoy...
za_moye_curke_...cure_se syechate?! chika, chika, chika buuuum x))... valyda ye ishlo tak...bilo ye fenomenalno, ivona, tnx...lovam te...

...svi nek odyebu... dosta mi ye zaye******...


...yebe mi se za sve...



...gotovo...

- 08:24 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 06.05.2006.

hihihihihihihihihi...



...evo & mene...kad nitko drugi neche pisat x(... ah, boli me, ne trebayu... & tak... danas sam uchila...yeah, stvarno...fiziku sam vyezhbala...bash mi ye drago zbog toga... ugl... kay yosh ima?...5ra ye napravila pizzu...mlyac...predobra ye....mislim na pizzu...hehehe x))...gledala sam malo tv pa sam vidla moy klavir kako stoyi usamlyen u sobi & syetila sam se kako bi mogla malo zasvirat...yer vech yako dugo nisam...pa onda vidim gitaru &...uzmem gitaru & stavim si yu na ledya & sad tak hodam po stanu, neznam kay mi ye...ah...poshemeren um... danas u 8 idem s curama u kocku...idemo slavit ivonin rochkas...yedva chekam...mosh milit... lazhem ko nitko...hehehe... x))...& tak, to bi bilo sve ugl...ide sve polako...&, da imam novi sastavak... napisala sam ga pod fizikom... x))...

...osyecham kao da tonem...sve dublye...& dublye...toliko duboko da se boyim da nema povratka...kao da chu tonuti sve dublye...& dublye...sve dok na krayu ne padnem...ali, varam se, niye to kray, to ye tek pochetak...pochetak mog kraya...tonem dublye...dublye...sada vishe sigurno nema povratka...nema povratka na ono shto ye bilo...nema nichega...samo ono neshto ispred nas...neshto shto nas tyera napriyed...& kada to neshto postoyi, sve ye lakshe, sve ye bolye...sve ide...ali kada nema nichega shto nas tyera napriyed, shto onda?!...kako onda dalye...kako ne gledati u proshlost...& nadati se da ye moglo biti drugachiye...kako...kad sad nema nichega shto nas tyera... shto nas gura da krenemo dalye...da ne mislimo, nego da uchinimo...da uzmemo stvari u svoye ruke & pokrenemo se... da & nakon shto smo bezbroy puta pali, da se dignemo i rashirimo ta svoya krila & odletimo u nepoznato...& da nastavimo dalye...da krenemo ispochetka...sve dok opet ne pochnemo tonuti u onu dugachku, crnu, tamnu rupu bez kraya...tonem sve dublye...& dublye...& dublye...sve dok ne padnem... rashirim krila & odletim...

...eto... kak vam se svidya?!...bash me primilo ovo pisanye u zadnye vriyeme... hehehe... da mi ye znat zakay x))... & to bi bilo to, ugl...idem malo gitaru svirat... x))...

...ne volim vas... x)...

...vatrogasci gase vatru...

...slatkicha... x))..


- 15:38 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 05.05.2006.

evo, sada sm kod yelene... piyemo votku, vino... & bash ye zakon... samo se nadam da chemo u shkolu doch normalni.. hehehe x))... & tak... neznam zakay ovo uopche pishem, yer tak ionak nitko ne chita, al niye bed... hehehe... bash me briga... chitayu lyudi do koyih mi ye stalo, to ye yedino vazhno... & to ye to... kisha svima... uskoro chu napisat novi sastavak... osyecham to... hehehe...

...vatrogasci gase vatru...

...love ya all..

...slatkicha...

- 09:13 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.05.2006.

aha...

ayme, kak su mi velike trepavice... x))... bash sam si liyepa...hehehe... ugl..danas ye bio dan ko & svaki drugi, malo zayebanciye, malo markanya, malo svega & svachega... & tak... opet smo gledali kosharku posliye shkole, al ovay put mi niye nishta bilo posebno... al moram spomenut klasnicha koyi ye chak prichao s nama nakon myesec dana shutnye... hehehe... lasich me niye danas nishta fascinirao, bash suprotno... bezveze... ah, kay se mozhe kad mi ye um posheMEren... x))... to su crnci krivi... hehehe... & tako smo se nas 7 dogovorile da sutra priye shkole idemo pit kod lyepotice, nemam poyma koyi ye povod toga, al ok... ne zhalim se... hehehe... x))... ugl...donesite 10 kuna, da kupimo nekay fFinoga... hehehe... a ti lyepotice kupi kokice... x))... za mene... ayde, & za vas... maybe ostane pa onda... yoy, da, napisala sam napokon zadachu iz nyemachkog & sad chu to prepisat da vas malo gnyavim x)) ak znate kay prevest, svaka chast... hehehe... ipak ye to moy sastavak... a ya nyemachki toliko dobro znam, da znam chak rech da se u petak posliye shkole idemo IGRAT u nash slavni parkich... x))... bash sam smartypants... hehehe... & to ye to, nemam vishe kay za rech, yedino da mi ye uzhasno boring, al dobro... sve u svemu ok... kak ste vi lyudovi(onih par koyi ovo chitayu)?... hehehe... ma, nije bed... sve ye u naybolyem redu, naravno, uz moy poshemeren um...
...ayde...chitamo se...
...kishe...
...vatrogasci gase vatru...

...slatkicha x))

- 19:17 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

hellooooooooo!!!

eeeeeeeeyyyyyy... evo i mene! napisala bi ya i priye post ali znate da ne mogu...malo mi je net syeban... bang a kay da vam kažem...kod mene sve po starom i da... ono kay ye slatkicha napisala u prvom postu niye istina (da sam zacopana u antonia...-glupost!)
volim vas sve... a pogotovo svoye curke: shecherich, lyepotica, slatkicha, bitch, cicek i spanky!!!!!!

btw, vatrogasci gase vatru...burninmad

kisha
mrvicha wave

- 10:44 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 03.05.2006.

Svima pomalo

Ah yoy,evo mog danashnyeg dana...Probudila sam se,yela, ishla u dublin ,pa u scholu, pa doma yesti, pa u autoscholu, pa na trening,pa chu uskoro i doma...hehe,zanimlyivo nema shta... E,da slatkichu nadam se da si dobro...yer vyeruy mi znam kay ti pricham i uvyerena sam da che sve biti ok, samo nemoy previshe razmishlyati o tome... E trebala bi i klasnicha spomenuti koyi ye reko da che ostaviti komentar na blogu pa mu se zahvalyuyem ovom prilikom... A sada ye dragi moy lulek u depri i piye doma... rekla sam mu loshu viyest koya ga ye dotukla i sad se tyeshi u alkoholu,samo se nadam da me fila poslushao i da ye kod nyega yer se ovay neche moch kontrolirat kad se napiye... Lula,niko miye vriyedan tvoyih zivaca!!Zhivot ide dalye,to sam danas i slatkichi rekla...Vyeruy lyudima kad ti kazhu da che biti bolye yer lyudi znayu kay prichayu...pogleday nebo danas ye bilo sunchano,ali vech sutra neki crni oblak prekriye to sunce,u tom che nam se trenu chinita da vishe nikad sunce nechemo vidyeti,ali sunce se uviyek vrati,samo ye pitanye vremena...Lula,glavu gore,znash da smo uz tebe.... E da bitch...u subotu vyeroyatno fila neche mochi dochi zato kay pretpostavlyam da ide na spoy zahvalyuyuchi meni i zeki-peki...al to yosh niye ziher,trebao yu ye (slavnu Mariyelu) zvati danas van, al mi nish ne yavlya... i uzasno sam nestrplyiva yer bi fakat bila yako sretna da izadyu,yer yu on stvarno zasluzuye... A Borteku naybolye... Nyega boli briga,on ima za izbor tri cure (iako vech mislim da znam koyu bi on) i nyemu se zivo fuchka... Ay lyudovi moyi...moram ichi papa...

Vatrogasci gase vatru!!

Kisha!!!

Volim vas!!!

Lyepotica

- 20:40 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

...za.lyepoticu...kad.yoy.se.vech.toliko.svidya...

...mislimo na nyih 24 sata na dan i mislimo da nemremo bez nyih, a kada neshto saznamo, shto bi nas moglo, napokon, maknut od nyih, kazhemo kako chemo zaboraviti da smo ih ikada poznavali i takve bullshitinggluposti (...x)), a nemremo ih izbaciti iz glave... & onda im sve oprostimo, u nashim pametnim glavicama, & opet & opet & opet... & tako iz dana u dan, sanyamo o nyima, dok su oni vech krenuli dalye, mi i dalye sanyamo i nadamo se... & svyesni su oni da chemo ih primiti natrag rashirenih ruku, a boli ih zapravo ona_stvar za nas... svi su oni pizde na kvadrat, maymuni sa drveta (shecerich...x)...), tu su da nas iskoriste(...na bilo koyi moguchi nachin...) & da nas puste... nemayu nikakav respect prema nama, a nyihova naybolya rechenica ye: hochemo ostat frendovi... hehehe... &, nakon shto poludimo u sebi, a ruke nam krenu prema nyegovom vratu znoye nam se dlanovi & yedino shto zhelimo ye zagutiti ga, povuchemo ruke natrag &... popravimo si kosu x))... pogledamo ih & ko neke glupe naivchine, kazhemo mozhe!... yer bilo kakva veza s nyima bit che dobra, samo da mozhemo & dalye prichat s nyima, gledati ih, nadati se... &, tako, naivchine glupe opet popushe... mislechi kako che tako stvarno biti, da vi stvarno mozhete biti frendovi, ali, naravno, nishta od toga... na pochetku, chak, yosh i prichayu s nama i sve ye ok, a onda nakon nekog vremena, totalno zaborave na nas, kao da se nikada nismo poznavali, kao da nikada niste bili zayedno, kao da nas nikada nisu polyubili, kao da nam nisu nikada rekli neshto prekrasno, shto nas ye natyeralo da im vyeruyemo, kao da nas nikada nisu zagrlili, kao da se nikada nismo osyechali potpuno sigurni u tom zagrlyayu, kao da nichega niye bilo, & sve se zaboravi, sve nestane, ostayu yedino syechanya & uspomene koyih se nikada nechemo riyeshiti... x))...

...kisha...

...slatkicha...yedina koya ovdye tak ionak pishe neke zakon stvari...hehehe...

...p.s. lyepotice, nemoy plakat, molim te... volim te...

...vatrogasci gase vatru...hehehe... x))...

- 19:01 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

...today...

shta rech o danashnyem danu?!... kao prvo, niye me ffala bogu pitao zem, al ok to sam & mislila... onda, ovay tyedan ye zakon, nemam kay za uchit... yeah... nasha draga prof iz bio nas neche pitat u petak... zakon... kak ye draga... pristoyna zhenska... hehehe... uglavnom, saznala sam par stvari koye su mi malo pomutile moy vech pomucheni um... x))... pa sam bila malo u shoku, al & to ye za lyude... e, a posliye shkole smo mrvica, lyepotica, shecherich & ya ostale kod nashe drage shkole & gledale malicha, tina & nasheg_komada lasicha... hehehe... igrali su kosharku & sve su dobili... aha, kako dobro igrayu, a tek kak lasich izgleda... pogotovo pozadina... (yelda, shecherich?!... x))...) mislim da previshe pricham, pa chu skratit prichu... yedva chekam subotu... ivona nam slavi rochkas... hehehe... kak che bit zakon... ayde volim vas sve... yoy, da, lyepotica & ya idemo u zoo sutra, k nashim frendovima x))... uzhivayte mi...

...kisha...

...vatrogasci gase vatru...

- 18:59 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 02.05.2006.

prochitayte...

Eto, meni ye malo boring, a trebala bi uchiti zem, al nema beda... uglavnom, danas ye shkola pochela (meni se chini ko da su ovo bili neki praznici, pa onda...), trebali smo matishu pisat al nismo... yeah... trechi sat smo imali hrvatski i nasha ivona ye doshla k nama na sat, yer ye markala latinski(a latinski uopche niye pitala...hahahahahahahaha...), pa smo se zaye... da ye ivona lyepotichina sestrichna koya ide u 5. gimnaziyu...hehehe...ludnica... onda ye bio veliki odmor, pa nas 7 po dobrom starom obichayu smo bile ispred shkole i pushile (a, kay drugo?!?!?!?)... i tako ye dosho 7. sat, engleski, koyeg ya znam PERFFEKTNO, al se profa & ya ne volimo, pa mi ye super syela viyest da nemamo 7. sat... mrvica & lyepotica su morale na ispravak iz psihologiye, pa su morale ostat u shkoli... heheheheheh...hohohohoho...hahahahaha....yoy, kak smo im se smiyale shecherich & ya...bash smo mean... i tako smo pod 7. satom, shecherich & ya provodile dubokoumne razgovore, yele sladoled, i OPET pushile... chak ye kutiyu kupila :) & onda sam ya vidla nekay kay nisam htyela vidyet, al yebiga... nisam htyela nishta rech, yer tak ionak vech svima idem na zhivce s tim, pa sam odluchila da odsad nechu vishe nikad prichat o tome... :(... i onda sam bila malo u bedu, ali chim sam doshla doma, upalila sam komp i sada slusham kurve, i sad mi ye bolye... samo ne smiyem slushat don't cry, onda neche biti dobro... al sad sam dobro... valyda... mozhda... ok, prestat chu...
...a yucher ye bilo bash ludnica kod ffile, meni ye bash bilo ok kak smo yebale borteka, tj. nasheg vatrogasca... yoy, kad smo se ga ivona & ya primile... :)... chovyek nam ye chak ponudio sam cigarete koliko ye bio u shoku... :)... i tak... mislim da ye ovo dosta... al maybe se syetim yosh nechega, a maybe i ne... kay ya znam...
aha... :(... danas imam nyemachki i moram glupi sastavak napisat o dinamu!!! Kay niye mogla neka bolya tema?!?! & yosh k tome. Pishem i zadachnicu iz nyemachkog... katafuckinstrofa... & onda sutra, zem, ocyena iz testa, a maybe me i pita... al neche, nadam se... & to ye to uglavnom... ivona, yedva chekam subotu... bit che predobro... chim ya idem...hehehe... znam ya da vi nemrete bez mene... yoy, kay pishem gluposti... mogla bi prestat, al kad mi ye tako dosadno... a mogla bi uchit zem, al kad mi se neda... yoy, yesam neodluchna... ah, takve su vage...
...evo me opet... (inache, ishla sam si nekay poyest)...da vam yosh malo dosadyuyem, al niye bed... samo da se syetim... ah, da, mogla bi i miu spomenut da se nebi osyechala zapostavlyeno... i ona ye bila yucher s nama i bash mi ye drago kay ye bila yer stvarno vech jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaako dugo niye bila, a super mi ye i volim yu i nadam se da che ovako biti i ubuduche... :)... kako sam sva sentimentalna... :)... yoy, kak mi ye dobar ovay smiyeshkich... :) :) :) :) ... hehehehe... ma, nisam mormalna... cure che me ubit sutra u shkoli... al ya trenutno uzhivam, pa onda... boli me... yoy, al stvarno me nekay boli... vrat me boli... auuuu, uzhas... hehehehe...
...a sad nekay pametnoga... (da, i to se mozhe ochekivat od mene :))...
...if tears could build a stairway & memories were a lane, i would walk right up to heaven, & bring u home again...
aha, kako sam dobra...hehehe...imam yosh...
...if u wanna be a hippie, put a fFlower in u're pippie... :)...
&...
...fFighting fFor peace is like fFucking fFor virginity... :) :) :)
...ima yosh...
...life is a bitch, only bitchess survive...

...znam ih ya yosh puno, & znam da vam je zabavno to chitat, al nechu vam vishe pisat...:)

...e, da , sutra dublin u pola 10_ ayde dodyite... lyubim vas sve... & puno vas volim... yako puuuuuuuuuuuuuuuuno... nisam normalna kay vas volim, al yebiga...
...moye srca tako odredyuye, a ne ya, ya svoyim srcem, nazhalost, ne upravlyam, al dayte malo razmislite kak bi to bilo dobro... nitko me nebi mogao povriyediti... mislim da bi bilo savrsheno...al yebiga niye tako, & zato lyepotice_moya, shecerich_moy & mrvice_moye, pokushayte me razumyet...yer mi stvarno ne olakshavate situaciyu...please, malo razmislite slyedechi put, volim vas yako, al znate vi kay mene muchi, pa onda, please, imayte razumiyevanya, a pogotovo ti shecerich... napisala sam inache yosh yedan sastavak, al to chu slyedechi put napisat... yebiga, sad sam opet tuzhna... :(... al bude bolye s vremenom...valyda... bumo vidli...
...kisham vas sve puno, puno...
...& tebe zagorko_moya...volim te...

...dodyete u dublin, ivona & mia?????

...vatrogasci gase vatru, a ya vas volim do neba i natrag, a onda do pakla pa opet natrag :))...

- 15:15 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

ZA CIGANA

Hvala ti cigane kay stalno seresh i kay stalno svima prichash nekay iza ledja, kad si tolka faca ne kuzim zakay mi u facu ne kazhez sve kay imash, a ne ovak iza ledja. Uviyek nekay zaseresh pa trazish krivca, al ovay ti put niye uspiyelo...mozda bi ti i uspyelo da vech nisi hodao po tankom ledu i da te sluchayno yucher nisam srela... al dobro yednoy sam osobi obechala da ti nechu srat, pa se nadam da ni se nechesh vishe nikad u zivotu obratiti! SAMO JOSH JEDAN SAVIYET ZA TEBE: PRESTANI TOLIKO SRAT,VECH SI U GOVNIM, NI BOG TE NECHE CHUPATI IZ TOGA!


Vatrogasci gase vatru!!


LYEPOTICA

- 08:52 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.05.2006.

Ljuti zeko-peko

pozor,pozor, molim liyepo ciyelo puchanstvo da pozdravi mog zeku-peku zujo yer se ona nashla uvriyedjena zato kay yu nitko niye spomenuo!!! headbang I sad ye kod mene i yadna ya moram slushat yadikovanya... uh... lyudi moyi,i ona me sama zali... smijeh Nezna matematiku,i ya koya takoder ne znam matematiku yoy kao pokazuyem,ali kay ye naybolye ona kaze da ye nekay i skuzila,i trenutno ryeshava te zadatke ko violina... smijeh I ona inache ide u jezichnu gimnaziyu i kao sad me ispravlya yer kao ne znam pisati...ma mosh si mislit... dead A sad kao pricha da yoy i struchna pomoch treba,ay ne smiyem vishe pisat yer che dobit popiz-dipis i ya nayebala... smijeh

Vatrogasci gase vatru...

Kisha!!!!

- 13:51 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...o nama...

...mi smo 4 nay frendice...idemo u mioc...hehehe...nismo normalne & ponosimo se time... x))...volimo piti petkom u parkichu...ponekad se tuchemo & vriyedyamo, al to ye sve iz lyubavi...mrvica voli piti amaro x))...shecherich vino x))...lyepotica lozu sa bavariom x))... slatkicha blackya x))...hehehehe...ugl...da...to ye to...valyda...poludi & uzhivay...

...linkichi...

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MMysterious
YYucky
AAmorous
MMagical

Name / Username:

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

layout for myspace

layout for myspace

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

bitchasta_nasha_mala
spanky
micek_cicek

klasnich
andrea
samo_ya
me
kaytebolibriga
songbook
forgotten_girl

...don't cry...

Talk to me softly
There is something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin is changin' inside you
And don't you know


Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


Give me a whisper
And give me a sign
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby


And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby


And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight