Ovo mi nije trebalo:
Ljudići, jel znate da je centarfor
Rotora iz Volgograda, Valerij Esipov, 1997.
dok je trpao najviše golova, bio najveća faca
u Volgogradu???
Image Hosted by ImageShack.us

SPONZORI, BOG VAS BLAGOSLOVIO!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

hvala dobrim vilama
Image Hosted by ImageShack.us

svim nebeskim silama
Image Hosted by ImageShack.us

rođen sam u Rijeci gradu
Image Hosted by ImageShack.us

volim Rijeku i Armadu
Image Hosted by ImageShack.us

moja 'ruska ljubav', Rotor iz Volgograda
Image Hosted by ImageShack.us

al moje srce ipak najviše kuca za momčine iz HNK Rijeka
Image Hosted by ImageShack.us

Admir Hasančić, legenda Rijeke, i moj najdraži igrač Rijeke ikad
Image Hosted by ImageShack.us

volim još i Međunarodni Klub iz Milana
Image Hosted by ImageShack.us

moran stavit i najljućeg gradskog rivala NK Rijeke u kojem su igrali mnogi meni znani 'dobri' igrači
Image Hosted by ImageShack.us

ovo nema veze s vezom, al nema veze... Mile Kitić je 'neoklesan' pa ga jednostavno 'moram' imat na blogu
Image Hosted by ImageShack.us

Ceca je kuja, 'al bi je' pa onda...
Image Hosted by ImageShack.us

Vesnu 'bi isto'
Image Hosted by ImageShack.us

a ni Jennifer 'nije za bacit'
Image Hosted by ImageShack.us

Angelinu ne bi, jer je pre dobra
Image Hosted by ImageShack.us

REPORTAŽE IZ ŽIVOTA PROPALOG VIOLINISTA I CENTARFORA, A USKORO I INŽENJERA

19.08.2007., nedjelja

...nastrojeno gostovanje druga Žeželića u Purgergradu...

Subota je jutro, radostan se budim, danas igra Rijeka, a ja za njom ludim... kakav krezubavi dan..., to mi je bila prva misao kad sam se probudio ujutro (cca. oko 9). Nebo plavo, ptičice pjevaju, uglavnom krasan dan u Purgergradu. Al tu prestaje sva idila... Kroz glavu mi proleti da Nstrojeni Četnik dolazi iz Rijeke, da bi zajedno gledali kako nogometaši Zagreba i Rijeke u Kranjčevićevoj brutalno maltretiraju loptu, travnjak i sveprisutnu publiku ne bi li se dokopali toliko vrijednih bod(ova) u Prvoj Hrvatskoj Nogometnoj Ligi. Mislio sam da će utakmica bit od prilike jednako zanimljiva kao gledanje zlostavljanja čimpaze, ali ako pročitate do kraja vidjet ćete da sam se prevario!
Nastrojeni je iz Rijeke krenuo u podne, a u Purgergrad je trebao stić oko 3. Nakon šta mi se Kuja podmuklo javila iz Karlovca, krenuo sam prema autobusnom kolodvoru da ga dočekam. Mislio sam da neće bit nikakvih problema, al sam po jubilarni 10000000 put u životu krivo mislio.
I tako ja se ja bezbrižno vozim tramvajem (br. 6, bar mislim) prema kolodvoru kadli doleti uzbudljiva poruka od Nastrojenog. Citiram: 'Upravo me policija pretrazila,u jastrebarskom,nis nista nasli,sav sam usran!'. Sad vam moram napomenut da je 'mačak' sa sobom imao boxer i travu... Pitam ja njega di je to sakrio, a on meni odg.: 'U pederusi boxer,pederusa mi je ostala u busu kad su me izvukli van,a trava u kalcetama,bila mi je u dzepu ali kada su usli u bus sam je stavio u carape!'. Bravo momčilo, nema šta...! Sad sam i ja bio usran! U međuvremenu sam ja već stigo do kolodvora i zapalio cigarilos. I taman prije nego šta je nastrojeni trebao stić na kolodvor, murija se sparkirala par metara od mjesta di sam ga ja čekao. Za nekoliko trenutaka motorno vozilo Croatiabusa se zaustavilo ispred mene i Kuja mi se u hipu stvorila pred očima. Sva sreća s murijom više nije bilo problema...(za sad).
Krenuli smo tramvajem do stadiona u Kranjčevićevoj. Prije ulaska u stadion sakrili smo travu i boxer između kamenja na željezničkoj pruzi prije nadvožnjaka iznad Savske ulice.
Konačno smo stigli na stadion i to oko 50 min prije početka... Nismo išli na tribinu gdje je Armada (da ne bi imali problema nakon utakmice), nego na centralnu gdje je tzv. 'kazališna publika'. Nastrojeni je odmah počeo rukama i nogama pokazivat kako je on iz Rijeke i kako mrzi sve purgersko i purgere i Purgergrad. Ko da je smetuo s uma da smo usred Purgergrada i to još na stadionu gdje se okuplja nastrojeni puk i da bi nam neko zbog toga mogo razbit gubicu. Sve to mi je počelo kidat živce, pa sam ga stalno upozoravao da prestane, al Kuje je kuja pa je umjesto da prestane počeo još više zajebavat.
Počela je utakmica... Prvo poluvrijeme je bilo totalni trulež, da neću ništa ni napisat. Drugo je već bilo bolje, puuuuno bolje!! Rijeka je zabila gol preko Alena Škore, što je izazvalo val oduševljenja kod Armade, a i mi smo sve veselili, makar smo time riskirali razbijenu njušku i par šavova na šupku, al ajde... Veselje nije dugo trajalo jer su purgeri izjednačili preko Lovreka par minuta kasnije.
Armada je u nekoliko navrataja vrijeđala purgere, šta je izazvalo negodovanje na našoj tribini, npr.: 'Odite dole pušit kurac Srbima, govna Riječka!'. Purgerskom pederu koji je to izustio, i ja i Kuja bi odlomili pokoji zub, al se ne isplati, zbilja.. U nastavku utakmice Rijeka je opet povela, pa je imala 100 % - tnu šansu za 3:1, ali ništa. Na kraju su purgeri izjednačili... Možda je tako i najpoštenije...(prema prikazanoj igri). Uglavnom tijekom utakmice Kuja je toliko puta izazivala purgere da sam mislio kako ćemo se sutra probudit u bolnici..., al 'mačak' očito ima puno više sreće nego pameti, a i ja skupa s njim. Poslje utakmice išli smo 'popunit trbušnu šupljinu' u McDonald's, a nakon toga zapalit 'gicu' ispod 'Hendrixsa' (za neupućene, to je željeznički most na Savi). Nakon 'gice' bilo mi je citiram: 'Manta, manta, manta sve mi se manta!!!', a njega nije toliko opičilo. Bila su nam suha usta pa smo sve to zalili sa sokom i krenuli prema kolodvoru, jer se Kuja morala vratit u 'najdražu Rijeku' (gad jedan, šta bi ja dao da sam mogo s njim).
Na putu do kolodvora Nastrojeni je kiksao: 'Kakav je ono natpis tamo, šta ono piše?!?', ja ga pitam gdje, a on meni pokaže... bahahaha, mačak mi je pokazao Medvedgrad, utvrdicu na Sljemenu... Pa ne može zdrav razum i oči, zamjenit utvrdu za neonski natpis, al jebiga... šta ćeš, kiksao sam i ja, al to nek Kuja opiše na svom blogu. Na kraju smo stigli do kolodvora i uz stisak ruke i zagrljaj oprostili se do skorog viđenja u Rijeci... Krenuo sam bezbrižno doma s tramvajem br. 7 i mislo kako je sve riješeno... Opet sam se prevario... Majko Božja, ja više neću ništa mislit jer sve ispade kako ne treba!! Dok sam pisao ovaj post došla mi je ova poruka od Kuje: 'Nemogu vjerovat,opet su me pregledali! hrpa govana,neskolovana,puna kompleksa,smeca drotovska,sramota hrvatska!', na što sam ga ja pitao di je ovaj put sve sakrio i gdje se nalazi, a o će na to: 'Boxer mi je bio u tenisici a trava u dzepu,samo su me malo pipkali ispot pasa,cak sam im morao dati clansku iskaznicu!neznam di sam!', onda sam mu reko da je sad sve gotovo (bar mislim da je gotovo), i da se smiri pa da mi se javi kad dođe doma i zavuče se u krevet, na šta je on odgovorio: 'Da, dragi!'. Evo tu završava ova Purgergradska priča, sad čekam da mi se kuja javi pa idem snivat snom pravednika... Ciaos! Btw, sav sam usran!

P.S. Evo kuja mi se upravo javila i kaže da cipelari prema doma... Valjda je sad, konačno, SVE U REDU!!!!!

- 01:40 - ...ispucaj se... (6) - ...volio bi da ćeš printat... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2009 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv