Ipak mi

petak, 06.05.2016.

Ipak

Pozdrav dragi ljudi kiss

Nastojat ću bar jednoj osobi uljepšat dan svojim postovima i objavljenim pjesmama. Držim se onoga da čovjek koji dijeli svoju sreću s drugima, nije zavidan i ne uspoređuje se s drugima, pronašao je smisao života.
Čitat ćete stvari koje mene diraju, uljepšaju dan, no bavit ću se i međuljudskim odnosima jer smatram da su oni temelj svega. Logično wink
Upoznat ćete me kroz moja promišljanja i pokušaje da donesem odgovore na pitanja koja nas sve muče.
Za svoj prvi post sam odabrala jednu pjesmu koja me oduševila svojom nejednostavnom jednostavnošću (naviknut ćete se na moja pametovanja zujo)


IPAK

Ako vam snove jednom ukradu,
nježne snove od paučine,
nemojte ipak gubitit nadu,
dok ima cvijeća i mahovine.

Ako vam sunce jednom ukradu,
blistavo lice što ga grije,
nemojte ipak gubiti nadu,
dok ima smijeha i fantazije.

Ako vam ljubav jednom ukradu,
sve tajne, težnje, uzdisaje,
nemojte ipak gubiti nadu
jer sunce na nebu vječno traje.



Vladimir Halovanić

- 22:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #